Fórum - Téma


Převodovka 5 a 6 rychlostní stupeň (sync


Fórum 350Z Převodovka 5 a 6 rychlostní stupeň (sync

Informace o modelu: Nissan 350Z (Z33)


1  2  3

2013-09-23 19:14:07

Zjistim to. Jen mi rekl, ze je to u zetka klasika. To jestli to delalo od zacatku nevim.

2013-09-23 21:20:24

tak mam dalšího kámoše co mu to dělá je to v haji křáp jeden :D je to třeba nějak vyřešit :)

2013-09-24 09:29:27

christo: asi dávat každej rok nový synchrony

2013-09-24 16:06:12

leon1: až se naseru kuchnu objednam ND od Jagyho a bude klid!! kolečka ja réd :D naštěstí 5ku moc nepužívám :))) no až jse to zhorší tak to začnu řešit :) pokud to jsou teda synchrony

2013-09-24 23:14:34

Synchorny to nebudou, to je blbost

2013-09-24 23:24:30

grumble: tak co poraď docela by mně to zajímalo co to nakonec bude synchrony to mužou být klidně.všechny zetka na to fest trpěli! hned od startu po rok snad do 07

2013-09-25 06:39:42

Ja nevim hele Ale nesly by prvni do haje synchrony na dvojce, nez az na petce? Navic me to fakt dela jen kdyz je auto studeny, pak uz to tam sazim bez problemu. U synchronu je to proste v prdeli furt a v klidu to tam jde zaradit jen v nizkych otackach. Aspon se mi to tak projevovalo na BMW.

2013-09-25 09:30:17

Pokud to dělá u více vozů se kterými bylo ježděno různými režimy, mají různý počet najetých kilometrů používají různé převodové oleje a vyskytuje se to jak tady bylo řečeno v širší míře ....jsou to dle mě synchrony. A co se týče 5 - 6 ta se sice používá méně jako například 1-2, ale zase při vyšších rychlostech, kdy nároky na převodovku a sladění sepnutí spojky a pod. jsou vyšší,....

P.S.: spíš by mě zajímalo jestli někdo komu se to projevovalo měl rozkoplou převodovku a v jakém to bylo stavu?

2013-09-29 19:55:41

leon1: Tak aby vám nebylo líto,tak mi to dělá na 2.Objevilo se to až po výměně spojky a projevuje se to jen za studena.Po prohřátí to funguje OK.Taky nevím co s tím.

2013-09-30 08:12:01

Asi s tím nic neuděláme, hele a co jsi dával za spojku? A měnil jsi i setrvák, rozepiš se trochu prosím, budu to teď řešit

2013-09-30 19:47:03

grumble: Spojka byla CLUTCH MASTER Stage 1.Setrvák jsem neměnil.Byl jako nový.Před výměnou převodovka řadila i na 2 úplně v pohodě.Po výměně jde 2 někdy a hlavně za studena trochu blbě.Spojku jsem měnil proto,že na Rakouských průsmykách začala smrdět..Bylo to loni.Letos vše proběhlo bez potíží a smradu.Po dokonalém zahřátí šla i 2 v pohodě.A to dostala docela záhul.

2013-10-09 08:39:48

Ponk: Jak dlouho už máš tu clutch masters a jak jsi s ní spokojenej? Pořád ještě tu spojku nemám pořešenou tak vybírám a už mi moc možností nezbylo exedy a XTD mi borci sepsuli, tak přemýšlím mezi JWT a clutchmasters...akorát s objednáváním ze zámoří moc zkušenosti nemám :(

2013-10-09 19:12:56

grumble: Mám ju tam rok.Najel jsem na ní 20 000km a zatím funguje bez problému.Z USA to nemusíš objednávat.Mám to odsud: http://www.forcedracing.c...50z-03-06/d-69860-c-1362/. Vše proběhlo hladce a za 10 dní byla doma.

2014-05-08 18:14:11

Zdravím ... tak v pondelok by som sa mal aj ja stať vlastníkom tohoto čerta na kolesách a to čo sa tu rieši sa prejavuje aj na tom mojom budúcom Zetku(11/2003, 110000km). Z 5-6 tam niečo štrajchne, ale len pri studenom oleji, keď sa zohreje tak je to vpoho. S majiteľom sme dúmali a zhodli sa na tom, že by to malo byť jedine olejom, neviete niekto teda aká je originál značka oleja a typ čo tam lejú v servise ? Skúšal to niekto ?

A ešte jedna otázka, je v ňom rovnako odľahčený zotrvačník a keď sa ide pod 2000 otáčkami tak mierne rachotí, má tu niekto podobný problém a je to vôbec problém ? Majiteľ mi tvrdil, že mu to nedalo a rozobral to, poškodenie nikde nenašiel a všetky súčiastky boli v dobrom stave tak to zložil, ale hluk nezmizol. Tvrdil mi, že je to tou odľahčenou lamelou a keby tam bola originálna tak by to nerobilo. Zhrnul to tak, že tá odľahčena je lepšia na drifty ale zase stratilo to auto trochu na komforte. Díky moc za pomoc

2014-05-09 10:22:35

Je to tak jak píše. Odlehčený setrvačník trochu rachotí, kvůli tomu jsem ho tam nedával, ale zase to má i své výhody

2014-05-09 11:03:46

grumble: To neni tim, ze je setrvak lehci, ale tim, ze je jednohmotovy narozdil od originalu dvouhmotoveho...

Jinak obecne to ma jen vyhody, krom mirne ztraty komfortu. Ti, co tyto setrvacniky maji to nejcasteji oznacuji za nejlepsi upravu.

A ten problem u razeni 5-6 bych videl spise na synchron, nez na olej.

2014-05-09 11:14:03

nestalo by za zamyslenie co konkretne sposobuje ten zvuk? Dvojhmota ma za ulohu pohlcovat vibracie a konstrukcia motora s tym urcite pocita. Je jasne ze zvuk nevydava zotrvacnik ako taky,ale je dosledkom...necham na kazdeho nech si domysli coho a ake mozu byt nasledky...aby som nebol za rypaka.

2014-05-09 14:32:36

Jagy: Já nepsal, že je to tím, že je lehčí, ale že to ty odlehčené (jednohmoty) dělají ;) ...nebo se dělají i odlehčené dvouhmoty?

2014-05-09 14:58:04

no mi tohle začlo dělat po výměně setrváku za jednohmotu a zaroveň jse dělal olej..před tím mi to jelo no problém spíše bych to viděl na ten setrvák ale nedkoážu si vysvětlit duvod! nenapada to někoho? kolik z vas to dělá na origo setrvaku a kolika na jednohmotě?

2014-05-09 15:01:01

to rachotění nedělá setrvák ale myslí že převodovka :) pač se na ní pčenášeji rezonance ktere dvouhmota tlumí.když máš neutral tak některé části převodovky se pohybují.Mě ten zvuk nevadí mam ho rád :D a zpátky bych neměnil :)


Odpovědět

1  2  3