Fórum - Téma


Přestavba řízení.


Fórum GT-R Přestavba řízení.

Informace o modelu: Nissan GT-R



2014-06-24 11:31:22

Ahoj všem mechanikům mám možnost přivézt z Japonska za dost slušnou cenu Skyline Gtr-34 V-spec.Chtěl bych ho přestavět na levé řízení bohužel se tak nikdy nedělal nejsou ty správné díly.Má s tím nikdo nějákou zkušenost ?Předem dík za rady.

 Svobi
2014-06-24 11:42:52

jakub3117: všechno se da ,ale je to hodně nákladný.

Spis bych ho přihlásil v UK a pak by mel jít přihlásit už jako pravák i v ČR . Možná by stačilo ho nejdříve přihlásit v DE

2014-06-24 11:50:56

že by konečně někdo...s přestavbou skylinů tu má v čr pár lidí zkušenost, R34 se jedna přestavuje právě. Přestavba počítej vyjde tak asi jako kupní cena GT-R34, cca kolem třičtvrtě milionu aby to vypadalo jako když to vylezlo z fabriky případně i lépe. k tomu si připočítej tak 100 tisíc které dáš Dekře za schválení vyrobeného prototypu a to auto se v papírech nikdy nebude moc jmenovat nissan skyline. Nemá to cenu ani, s RHD autama se dá taky dobře jezdit a u takového auta ti to vadit nebude. Dnes už není od nového roku údajně problém tu přihlásit RHD auto aniž by to byl veterán či si strávil půl roku v anglii. Pokud chceš koupit GT-R34 a přestavit můžeš si rovnou koupit nového nissana GT-R, případně když bude lehce jetej tak tě to vyjde i o dost levněji. u GT-R33 vyjde přestavba podstatně levněji a přestavět GT-R32 je už ultra malina. R34 je noční můra a to i pro zručné lidi, spousta dílů prostě neexistuje. Trvá to měsíce, stojí to ranec, nejvíc samozřejmě práce, těch dílů tam zas tak moc není. ale hlavu si s tím nelam, stejně zůstane jen u řečí sám vím o čem mluvím, R34 jsem se vzdal v LHD. jestli máš vážný zájem, obrať se na kageki racing

Svobi: myslím že není třeba to hnát přes německo nebo UK, R34 už má tuším ten komplet passport narozdíl od R33 a starších. čili nějaké to TUV, emisní doklady a všechny tyhle kraviny

2014-06-25 11:38:22

Díky všem za reakce vlastně už jsem si to auto objednal a do tří měsíců ho budu mít.Mám v Japonsku jednoho známého a sehnal mi ho za velmi slušnou cenu i s dopravou sem a legalizací na pravé řízení kolem čtvrt mega.Spíše jsem potřeboval jestli nevíte o příbuzném 34 s kompatibilními díly abych rovnou nechal přivézt také.Slyšel jsem že některé tipy Silvi jsou hodně podobné co se týče řízení.No bylo to jen z doslechu jinak 34 byl můj sen mám garáž dost času a dost šikovné kamarády.Proto věřím že se dobré dílo podaří.

2014-06-25 11:42:52

jakub3117: používají se díly z 300ZX tuším, víc ti řeknou na 200sx klubu.

2014-06-25 15:21:31

Nesmysl to předělávat na LHD, jednak vzhledem k tomu že už se to dá přihlásit, zásadní úprava co se musí udělat jsou světla a možná pár drobností. A taky že Skyline je Skyline díky tomu že je RHD a v tomhle původním stavu má i trvalou hodnotu.

2014-06-25 15:52:11

thommy: nemyslím si, pokud přestavba nebude bastl (viz některé kousky v emirátech), tak si myslím že by se dala dobře promítnout do budoucí prodejní ceny eventuelně. Němec by ti za to urval ruce. ale jak říkám u takového auta je jedno, že to je RHD. Na silnici stejně potenciál nevyužiješ, jako daily ho používat nebudeš aby tě sral výhled při předjíždění a na okruhu je fuk kde to má volant. Osobně bych ale volil R32, R34 je dost mastná, protože to je R34 no...ale jasný je prostě cool

 Romik
Roman
2014-06-25 20:48:45

uvidime az to bude mit tipek tady snad se pochluby tech par mesicu je hnedka pric

2014-06-25 22:48:15

Hele az to tu bude,tak den hlavne info a my se prijedeme podivat. EVO tou dobou uz nejspis nebude,ale kohl bych juknout po necem dalsim... Vis jak, nasat trochu toho petrolheadstvi.

2014-06-26 00:53:01

chmeldoslav: tak jasně, ale oni mají identické zrcadlově otočené palubky a tapecy dělané na zakázku že jo


Odpovědět