Fórum - Téma


přestavba P11


Fórum Primera P11 přestavba P11

Informace o modelu: Nissan Primera P11



2008-11-26 21:38:00

Nazdárek,

mám pojízdnou, plně funkční P11 144 2,0 TD. Pravděpodobně je v té nejzákladnější výbavě. Nyní se mi podařilo koupit to samé havarované auto, ale s podstatně bohatší výbavou. Zajímalo by mne jak moc je náročné a zda je to vůbec reálné přehodit některé chybějící vychytávky z bouračky do mého auta. Jedná se mi např. o:

dálkově ovládaný centrál - na svém autě mám centrál jen na klíček, navíc ten mám jen jeden, naproti tomu k bouračce mám oba i s vestavěnou dálkou;

vestavěný venkovní teploměr - tahle praktická věc mi v mém autě chybí a v bouračce je;

elektricky stahovaná zadní okénka - ta mě ani tak moc netankují;

origo rádio - je tam sice to obyčejnější z dvojice Nissanem dodávaných, ale je lepší než ta moje šunka;

a další jiné věci jako je světýlko v stínidle před spolujezdcem, plynulá regulace jasu osvětlení palubních přístrojů atp.

Samotné přemontování přístrojovky, spínačky, tapeců i s ovládáním oken apod. pro mě není problém. Jedná se mi spíše o elektrovodiče - a to v tom smyslu zda je potřeba vyměnit celý kabel (což se mi moc nechce), nebo zda v továrně standardně montují jeden svazek, u kterého jen nechávají volné konektory, na které napojím jednotlivé prvky scházející výbavy.

Samostatnou otázkou zřejmě bude imobilizer zabudovaný v klíčku.

Díky za každý TIP i názor. S pozdravem Panča.

2008-11-27 07:51:20

1. Dálkově ovládaný centrál s klíčkem - musíš vyměnit řídící jednotku centrálu s přijímačem, a samozřejmě spínačkua zámky ve dveřích (pokud chceš mít jeden klíč). Pokud by to pak nejelo, tak i řídící jednotku motoru, ale to si myslím že to pojede protože klíč není spárovanej na řídící jednotku, ale na ten kroužek imobilizéru co je na sunutej na spínačce. Teploměr by měl být bez problémů, vpředu pod zámkem kapoty by měl být volný konektor. ale nevím jak je to s přístroji, jestli jsou shodné a mají stejné zapojení - to je potřeba se podívat.

Stahování zadních oken bez problémů, jen vyměnit stahovačky a elektroinstalaci ve dveřích a přehodit tu krabičku s vypínači a samozřejmě čalounění zadních dveří. Origo rádio by mělo jít předělat bez problémů, místo originál dáváme neoriginál, tak to musí jít i zpět. Pokud ale někdo místo redukce na kabeláž ustřihl originál konektroy, tak ej budeš muset napájet. Světélko ve stínidle nepůjde, nevede tam kabeláž, musel bys ju předělat z původního auta a konektor na tu kabeláž je v tak blbým místě, že bez demontáže celé palubky ho nerozpojíš. (je na levým sloupku pod palubkou). Plynulá regulace osvětlení - bez problémů, konektor tam je, takže ho jen zapojit. Další se zeptej co ještě potřebuješ vědět.

2008-11-27 09:04:13

Vynikající, podle toho jak to popisuješ by se vše mohlo zvládnout za pár minut . No uvidíme, následně podám zprávu. Jen ještě kde je prosím tě ta řídící jednotka centrálu s přijímačem. díkes.

2008-11-27 09:45:24

U levé nohy řidiče.. Pod tím plastem.. Já než to našel tak jsem rozebral půlku auta.. :D Řídící jednotka motoru je na druhé straně..

2008-11-27 10:18:01

Rozmazaný zase špatně řídící jednotka motoru je uprostřed před řadicí pákou až pod palubkou. na pravé starně je jednotk ABS! ale myslím že j motoru nebudeš muset měnit.

2008-11-27 12:18:08

A já že našel i řídící jednotku.. Tak jsem zase chytřejší.. Když na to koukám stačilo si to přešíst..

2008-11-27 14:38:41

ale s tebou je aspoň sranda, ty to vždy napíšeš a ono ej to opačně!!

2008-11-27 14:44:37

2008-11-27 22:15:30

HonzaBK: Ale souřadnice centrálu jsem určil přesně..

2008-12-09 22:32:34

Tak první zkušenost.

Povedl se mi tam namontovat palubní teploměr venkovní teploty. Stačilo nasadit na stávající konektor snímač teploty a přemontovat sdružený přístrojový panel (přístrojovku).

Dále jsem v palubovce našel konektor k vypínači centrálního zámku (stisknutím odemyká auto) Tuto funkci nechápu, ale konektor tam na rozdíl od ostatních byl.

Originál rádio šlo jednoduše přemontovat, včetně napojení na konektory, ale chce to po mě CODE, ten bohužel neznám. Údajně by to mělo začít komunikovat až po tom co přehodím imobilizér a řídící jednotku centrálního zamykání. To bude další etapa přestavby.

Na elektrická zrcátka a ovládání jasu osvětlení přístrojovky nemá moje auto el. rozvod, resp. jsem ho nenašel.

2008-12-10 08:17:10

To tlačítko an centrál je tam proto, že když otevřeš pouze řidičovy dveře a pak máš klíče v zapalování a nebo máš nastartovan a chceš otevřít dveře, tak nefunguje dálkový, tak aby jsi mohl odemknout spolujezdcům a nemusel auto zdechat a vyndávat klíče ze zapalka. Ty dráty an zrcátka a pod. to ti bohužel neřeknu, jedině až tam budu mít nějakou bez těchto věcí rozdělanou, tak s epodívám jestli tam ta kabeláž opravdu není.


Odpovědět