Fórum - Téma


Prestavba diesel -> benzin


Fórum Primera P10 Prestavba diesel -> benzin

Informace o modelu: Nissan Primera P10



2009-02-03 15:23:49

Zdravim potreboval bych poradit. Co vse je potreba k teto prestavbe? Mam bouranou P10 na dokladech s motorem 1.6 16V a muzu mit za slusne penize P10 z nemecka, ale s 2.0 naftou bez papiru (KO motor). Je mozne prehazet tu 1.6ku do te primery z nemecka? Co vsechno musim prehodit (Motor+ prevodovka+nadrz s cerpadlem je jasna )? Jak elektrika? Diky za rady

2009-02-03 15:29:27

Bude to komplikované. Vôbec nerozumiem, a nevidim dôvod takto špekulovať. Veď tie Primery P10 maju v dnešnej dobe hodnotu šrotu. Kup si celu 1.6 za par kaček a nemusiš nič prestavovať.

2009-02-03 15:31:20

nezlob se, ale na tohle jsem se neptal

2009-02-03 15:35:20

Ale mohol by si napísať rozumný dôvod prečo to robiť...zaujíma ma to. Inak jasne že kabeláž bude iná, vyfuk, palivová sustava, uchytenie motora a plno iných vecí ktoré len tak nenapadnú ale keď sa do toho pustíš tak uvidiš ako sa to vie skomplikovať a predražiť.

2009-02-03 15:39:46

Dobre je li to pro tebe dulezite, mam 1.6ku s novou stk a predkem na kasi v poloprevodu...takze kdyz koupim dalsi s touhle udelam co? zaplatim prihlaseni a pak to zrusim? Stavim si sx, nemam penize na rozhazovani, radeji si na tom neco udelam a budu vedet co mam.

Takze pripominam ze nebudu predelavat diesela z dilu...budou 2 temer kompletni auta..jedno bourane benzinove a druhe nebourane s dieselem..rok maji obe tusim 1991. Vzhledem k tomu ze se nejedna o vicebode vstrikovani by to nemusel byt az takovy problem ne?

2009-02-04 07:49:47

Takže já to shrnu. Jedna věc je legislativní, druhá věc je pracovní.

Napřed si zjisti na zastoupení Nissanu v Maďarsku na bezplatné lince kterou najdeš na www.nissan.eu (nebo meilem) zda ti povolí výměnu karoserie - budou chtít asi fotokopie obou TP a žádot a myslím si že cena za vyjádření by mohla být kolem 1500,- Kč.

No a te´d k práci.

zcela jiná je kabeláž a to nejen v motorovém prostoru, ale i pd palubkou a dokonce i kabeláž, která vede dozadu na všech sloupcích a podél prahů. Takže to znamená rozdělat komplet celý auto, samozřejmě vyndat ramena, poloosy motor, přehodit nápravnicu (má jiné silentbloky - diesel je tužší ale možná bych ju tam nechal). Ale stejně ju musíš vyndat z důvodů výměny palivového potrubí, které je mezi nápravnicí a karoserii. Dále nádrž. Současně pokud budeš mít vyndanou palubovku, tak zkobntroluj zda je stejné topení a hlavně radiátor klimatizace (pokud ji máš) zda má topení a klima stejné závity a průměry na připojení trubek a hadic.

Pak musíš převařit držáky motru na předních podbězích, Teď už si nepamatuju, jestli jsou oba jiné, nebo jen na jedné straně. Pak dáš palivové potrubí a nádrž z té 1,6, nápravnicu, motor s převodovkou (to dávám zaráz do auta), následně polosy a vše další okolo, zapojit kabeláž, pod palubku namontovat řídící jednotku motoru z 1,6, vše zapojit atd atd. Pokud nemáš hever, kde zvedneš celé auto,tak ej to zcekla nereálné představa. Mám v tom praxi, ale kdybych měl vše po ruce, tak bych to asi dělěl cca 3-4 dny. Kdybys chtěl zeptat proč vyměnit celou elkektroinstalaci v celým autě, tak proto, že dozadu do nádrže ti u diesla nevedou dráty k čerpadlu. možná kdyby konektory dozadu byly shodné a všechny ostatní dráty bykly stejné, tak bych asi uvažoval onatažení samostatně 2 drátů od konektoru k čerpadlu, aby jsi nemusel měnit kabeláž v celém autě a nemusel rozebírat celý vnitřek. A ještě jedno upozornění. Než začneš dávat motor a vše v motorovém prostoru, zkontroluj si zda všude kde máš různé matice a díry u 1,6 je máš i u té dieslové karoserie, protože se ti pak může stát, že budeš chtít něco namontovat a bude ti tam chybět díra nebo matice a nepůjde ti tam dát,protože ti třeba bude zavazet motor.

Ale největší problém vidím v čísle karoserie.Když by ti to nepovolili tak se to dá udělat i jinak

2009-02-04 08:20:18

super, to jsem chtel vedet..diky za informace. S dilnou neni problem ,vyhodim chvilku SX na mraz :)

2009-02-07 12:58:41

Ked ju milujes,nie je co riesit...

2009-02-07 15:36:35

Osobně bych nejprve zašel na městský úřad, pod který spadáš dle svého bydliště a tam bych se s technikem, který má na starosti přihlašování a přestavby vozidel na starosti, poradil, jestli je nutné žádat zastoupení automobilky o souhlas a nebo ti to povolí a nebo zamítne sám technik. Uvidíš, co ti řekne. Vím, že u domácí automobilky tohle není problém, ale taky vím, že známý řešil to samé u peugeota (myslím) a technik mrkl na obě VINka, do počítače měl jasno a dotyčný nemusel žádat zastoupení automobilky. Ale je to už řadu let, tak otázka, jak je to dneska.

2009-02-07 16:01:33

Asi bych postupoval taky nejprve tou legislativou a potom bych se teprve zabýval přestavbou. Asi Tě to bude stát dosti úsilí, pečlivosti a přemýšlení než to všechno přehodíš a proto by byla velká škoda, kdyby Ti to potom nemohlo vyjet na silnice.


Odpovědět