Fórum - Téma


Přehřívání P11 2,0 cvt vagon 1999


Fórum Primera P11 Přehřívání P11 2,0 cvt vagon 1999

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1  2

2011-05-03 21:07:59

Zdravím chlapi píšu ještě jednou a tentokrát snad pořádně. Mám primeru P11 rok 99 typ motoru SR 20. Tak tedy ráno sem jel do práce tak bylo vše ok (chladno) teplota byla klasicky jak mábýt. Ale při jízdě z práce po městě bylo cca 20°C zapnutá klima na 22 °C asi po 20 minutách jízdy teplota začla prudce stoupat nahoru.....vypl sem klimu a teplota se začala rychle vracet. Ale co je na tom nejzvláštnější že mi neběžel ani jeden ventilátor na chladiči. No mezi náma já sem ho neslyšel od te doby co auto mám to je cca od nového roku. Klici dík předem za rady.

2011-05-03 21:11:36

Bydĺíš v Itálii nebo kde?Tady je celej den maximálně 3 nad nulou.Tady se ptáš špatně.

2011-05-03 21:26:19

dva týdny spátky a včera dneska je u nás na nule

2011-05-03 21:35:36

Jezdi bez klimy a budeš mít klid.čím vís serepetiček v chlazení,Tím hůř.Ale vážně,sleduj teplotu v běžném provozu a bez klimy.Třeba máš v háji termostat.

2011-05-03 21:42:42

Myslim, ze by trebalo zistit, ci ta voda naozaj vrie. Kamos mal podobny problem, teplomer bol raz ok a o chvilu stupal do cerveneho, no chyba bola v elektrike a voda bola v skutocnosti ok. Skus pri tom prehrievani aspon otvorit kapotu a pozri na tie sahary, ked zapnes klimu, musia sa tocit. Tiez sa mi niekedy stalo, ze som ich nepocul, az ma trhlo a musel som vystupit aby som to zistil. Neviem ci ti to pomoze...

2011-05-03 21:43:07

dělalo to i bez klimy. Myslíš že to může být termostat? ale proč mi nesepne ventilátor? Chladič je horký topit to topí tak nevim no...

2011-05-03 21:45:11

voda nevře když sem otevřel kapotu tak se sahary netočily a ni při zapnuté klimě...

2011-05-03 21:54:43

Tak potom asi budeš muset kouknout na kabeláž,pojistky,ukostření atd u ventilátorů.Jestli máš čidlo teploty na chladiči,tak i na něj.Ještě zkus píchnout sahary přímo na baterku,jestli se točí.A jestli ano,tím vyloučíš jejich poruchu.

2011-05-03 21:55:02

Tak to uz neviem, jedine ze mas KO cidlo teploty co spina saharu..., a s tou klimou - ?? mozno mas slaby tlak v systeme a ked zapnes klimu, tak sa vlastne ani nezapne a nezopne ani sahary... Neviem. Bola by to velka zhoda nahod...

2011-05-04 20:32:28

uvidíme co se dá dělat...

2011-05-05 07:33:16

podle mě sahoru u těchto aut spíná řídící jednotka motoru a ne čidlo.

2011-05-05 20:01:07

Tak dneska sem měl venku oba ventilátory ,oba jedou tak nevím pojistku speciálně na ventilátory sem taky nenašel no tak žeby ta řídící jednotka? no ale co co teď a co potom....ani nevím kde se jednotka nachází....

2011-05-05 20:07:26

poistky tam musia tie sahary mat a su pri motore, ale neviem presne kde, su tam 2 krabicky s poistkami pod kapotou, auto mam 300 km od seba, tak neviem presne pozriet. ak mas termostat stale uzavrety, tak ako ti teplota stupa, tak by neprestala a stupala az k cervenemu polu. ak by si mal stale otvoreny, tak by sa ti auto za jazdy poriadne nezohrialo.

2011-05-05 20:42:39

hm...no zkusím se zítra podívat. Auto se zahřeje normálně. Ale když je tepleji a jedu ve městě tak teplota začne stoupat....po vypnutí klimy klesne ale sahary nejdou.. pojistky v motoru se našel ale s ventilátorem tam nebylo nic spíš jen svetla...atd

2011-05-05 22:56:13

jedny poistky mas pri baterke a druhe na druhej strane pri nadrzke na servo. P.S. pri nadrzke serva su relatka

2011-05-06 07:24:16

Přesně tak pojistky jsou vedle baterky a relátky viz oprázek. Asi by to chtělo schéma.Ještě mě napadá že by to mohlo být čidlo, který dává informaci o teplotě vody do řídící jednotky motoru (2 dráty, ale nevím kde je umístěné).

2011-05-06 19:58:36

jo tak na to sem se díval no ale pojistky sou všecky ok tak že by nějaké to relé? na chlazení tam nějaké jsou.. a nebo spíš to čidlo možná sem ho našel je na pravé straně motoru když stojím u otevřené kapoty avede z toho takoví bílý kablík ve kterém jsou dva dráty ...

2011-05-09 07:23:53

Tak jsem se díval tak čidlo teploty vody je nad altíkem v hlavě modrý těleso a 2 dráty a vede to do řídící jednotky a ta spíná ventilátory. Když Takže je potřeba zkusit dráty coa jak, ale bez schématu asi nic nezmůžeš, tak jedině že by ho sem někdo dal a pak ti to popíšu a co a jak.

2011-05-09 07:30:32

To bych byl rád. Jinak zatím díky moc. No a co myslíš ty relátka nemohly by být špatné ? na ventilátor jsou tam hned tři. Kubajs

2011-05-09 07:36:51

Na ventilátor jsou 2 co já vím , každý na jeden. že by byly obě špatný se mě nezdá.


Odpovědět

1  2