Fórum - Téma


Před., zad. ostřik, výhřev zad. skla a klakson


Fórum Micra K11 Před., zad. ostřik, výhřev zad. skla a klakson

Informace o modelu: Nissan Micra II K11

Diskuze o vozidlu

1997 Micra 1.0

3 diskuzí

Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 997 ccm (61 cui), 4-válec, Řadový, 16-ventil, CG10DE.



2013-11-27 19:10:47

Pánové už nevím co dál . Nefunguje mi na autě ostřikování předního a zadního skla, dále vyhřívání zadního skla a také klakson. Prošel jsem už všechny pojistky, všechny jsou dobre i jsem je vyměnil ale nepomohlo to. Prošel jsem i kostřící body a také jsem neshledal žádný problém. Přední a zadní stěrač jinak normálně stírá, ale pumpa ostřikovače se ani nehne, je ale zajímavé že když iniciuju zadní nebo přední postřik (u zadního je to patrnější lépe, nespouští se pak stěrač) tak mírně pohasně vnitřní osvětlení, jako by tam přeci jen nějaký odběr byl. Zkoušel jsem i páčku ale také jsem na ni neshledal žádný problém. Ohledně zadního výhřevu skla svítí kontrolka na tlačítku, ale jinak se sklo odmražovat nezačne. Vše ostatní na autě funguje bez problém. Chtěl jsem se ještě zeptat, než demontuju přední sklo a podběh, abych se dostal k pumpě, zda někoho něco nenapadne, nebo zda se s tím nesetkal. Zajímavý symptom je právě to že nejdou všechny tyhle věci dohromady. Za jakýkoliv tip, či názor předem díky

2013-11-28 07:25:45

matrix: podle mě to jsou závady, který spolu vůbec nesouvisí. Přední sklo ani demontovat kvůli motorku ostřikovače nemusíš, to ani demontovat nejde. jen odmontuješ částečně předek plastu kolem pravýho kola. Bohužel nepíšeš co máš za mikru, některý měly jeden motorek na ostřikovač se dvěma vývody apodle směru otáček buď stříkal předek nebo zadek. Starší typy měli dva motorky každý samostatně. takže je potřeb mít zkoušečku a vyzkoušet zda tam jde proud, musíte být dva jeden bude mačkat páčku a druhý držet zkoušečku. Pokud pujde gajs a nepude motorek, jde ten spodek silou rozlepit, motorek rozhýbat za vrtulku, nebo rozebrat i vrch a pak to celý slepit dohromady. Nebo sehnat jiný motorek. Ohledně zadního skla zase zkontolavat zkoušečkou zda jde gajs až k oknu, napřed proti kostře a pak proti kostřícímu kontaktu. Pokud nejde, tynul bych to na zlomenej drát v harmonice mezi dveřma a karoserii, takže vyzkoušet zda jde gajs do konektoru pod levým zadním světlem - jsou ta 2 konektory který jdou do dveří, ale nevím kterej drát je k vyhřívání (barva snad tlustej černej??). Pokud pde do konekotru a nepu¨de ke sklu tak je to ta harmonika, pokud pude na sklo, tak to vypadá na špatný sklo. O jiným problému jsem zatím neslyšel se sklem.

A klakson vyzkoušet stejně - napravým podběhu je krabička relátek je tam jedno černý takový kulatohranatý s bílým spodkem, tak pokud nepůjde gajs na klakson, tak když relátko vyndáš, tak po zapnutí klíčku musí být najednoum konektoru v patici trvalý plus, druhý drát de do volantu a tím uzemňuješ relátko aby se seplo a třetí drát jde je klaksonu, takže můžeš zkusit propojit kouskem drátu ten trvalej plus s tím drátem co jde ke klaksonua zjsitíš zda ti troubí nebo je špatný přímo kalkson. Nevím co víc o tom napsat.

2013-11-28 08:37:49

Ahoj, díky za odpověď, nejprve malá oprava na začátek, nechtěl jsem samozřejmě demontovat sklo, ale mělo tam být kolo, včera jsem měl přeci jen trochu náročnější den

Jedná se o Micru 1.0, 40kW z roku 1997, ta myslím měla ještě dvě pumpy. Mě totiž přijde že min. ty ostřikovače a klakson přestaly fungovat tak nějak současně. Dneska si zkusím někde půjčit digi. multimetr a některé prvky proměřit, ale v týhle kose a brzkou tmou se to blbě dělá

P.S. - zlomené dráty v Harmonice jsem kontroloval jako první - u segřiný Corsy jsem to řešil před měsíce, tak jsem šel přímo za tímhle.


Odpovědět