Fórum - Téma


Pravy turbo kit SR20 :)


Fórum Tuning a úpravy Pravy turbo kit SR20 :)



1  2  3  4

2011-07-22 08:01:08

Je to skoda vubec komentovat... to jaky ma motor kompresi nema na jeho vydrz vliv. Nove turbo motory maji bezne kompresi 10:1. Novy turbo motor od Mazdy ma dokonce okolo 13:1. Vse je to o naladeni...

2011-07-22 08:05:25

Tak spatny by to nebylo, SR20DE vazne vydrzi dost, ale na meho dedecka s 280 tisici uz bych se asi bal to dat. Clovek nevi jak by mu to chutnalo. Mohlo by to slapat jeste hodne dlouho v pohode, ale mozna asi taky ne.

Kazdopadne citim v ovzdusi behem blizke doby nejakou paradicku...

2011-07-22 11:25:26

Lukisek 280tis km to mas akurad po zabehu pokial tomu nikto nenakladal nastudeno a nejazdil bez oleja ale s pravidelnou vymenou,tak tomu nema co byt jazdi XY SR20DE co maju cez pol melona a nic im neni proste benzinovy nissan SR20DE je ako stary dieslovy mercedes

2011-07-22 11:39:49

Jojo, jako dieselovy Mercedes je lahoda, mam osobni zkusenost s jednim co ma jiz neco pres 400 tisic a ani kapka oleje nezmizi a slape paradne.

Jinak SR20DE nevim no. Slape mi zatim krasne, ale papa nejaky ten olej. Potreboval bych asi vymenit ty simeringy, jak tady na klubu popisoval Chrener, ale nevim kdo by mi to udelal a Chrener bydli moc daleko. Jinak si na ten motor nemuzu stezovat. Predemnou meli Primeru 3 majitele, ale z toho 1. a 3. byly starsi panove. Ten 1. se o Primeru pravidelne staral a mam i servisni knizku z Nissanu, jezdil na pravidelny kontroly a vymeny oleje. Ten posledni pan co mam informaci, tak byl nejaky automechanik, cili se o ni evidentne taky staral, je to videt. Jediny kdo mel Primeru necely 1 rok byl nejaky mlady frajer, ale dle vseho mu ji pak vzala leasingovka nebo jak to tam bylo, takze kdovi co s tim vsechno stacil udelat. Vypada ale zachovale celkove. Zrejme jezdila nejaky dlouhy dalky, prvni pan byl z Karlovych Varu a asi casto jezdil po ČR. A asi ani Primere moc Ti stary panove nenakladali si myslim, tak by mela byt OK.

Skoda jen ze mi papa ten olej, kez by nepapala vubec. Navic ted mi to zacalo opet trochu tect pres zavit origo filtru Nissan...

2011-07-22 12:32:31

luky: rok je dlouhá doba, vyřídím ti ho klidně za týden:D

2011-07-22 12:39:20

Tak to kazdej. Ale na tom aute by to bylo nejak znat. Je v opravdu dost slusnem stavu na to kolik mu uz je. Navic tlaky mam taky namereny vysoky. Myslim ze to jeste neco snese

2011-07-22 12:55:16

toho bych se nebál, ty tlaky taky nejsou až tak o něčem. rozdíl je v tom že kdybys vzal dvě auta a jeli jste od kopce tak na stejný převodový stupeň tam s lepšíma tlakama bude mít 175 km/hod a s horšíma 165 km/hod. na výdrž se to neprojeví, naše octavie má přes půl milionu z toho 200 tisíc odjela s tlakama na 60% normálu a pořád šlape. ani jsem nezaznamenal pokles výkonu nebo že by to žralo víc oleje. ale na tu škůdku bych asi turbo nedával:D nicméně ty tlaky jsou detail, když nepočítám rozvody tak stačí 10-15 tisíc a motor je jako novej

2011-07-22 13:03:59

Tak fakt je ten, ze kdyz se tem motor vysere, tak za par kacek koupim jinej a bude mit jeste min najeto a treba v jeste lepsim stavu. Takze urcite bych velky finance do oprav nedaval. Moje vyhoda je ta, ze mam 96kW, do ktery budu davat GT vacky. A kdyby se neco v budoucnu stalo, tak se vacky vyndaj, sezenu jinej 96kW motor, dam je tam a zase budu slapat jedna basen. Ale nechci se tim zabyvat a rad bych, aby mi to slapalo az do aleluja.

Ale jinak turbicko taky pekna vec, spis bych ale chtel VE. Ale jak jsem psal, brzy bude asi neco zajimaveho v nasem okoli

2011-07-22 15:18:13

jako ve tvém okolí? a oč by mělo jít?

2011-07-24 00:56:22

tak to ja nevim ze motory sr20 skousnou vic ja s motorem sem nikdy problem nemel ten slape jak hodinky akorat karoserie ale snazim se to tak nejak udrzovat i tu karoserii


Odpovědět

1  2  3  4