Fórum - Téma


Pravy turbo kit SR20 :)


Fórum Tuning a úpravy Pravy turbo kit SR20 :)



1  2  3  4

2010-01-30 11:24:41

kentoya no a právě vysoká teplota znamená vysokej tlak :-D a čím víc oktanů tím směs hoří pomaleji právě proto navzniká detonační hoření kvůli tý menší rychlosti hoření tím pádem menší nárůst tlaku a teploty před horní úvratí protože čím větší jsou komprese tím směs hoří rychlejc nebo ne???

2010-01-30 15:17:48

v podstatě jsi si odpověděl přesně, ale souvislostí je více, stačí ochudit směs a detonuješ atd atd, ale celkem základ problematiky chápeš

 Svobi
2010-01-30 16:05:41

Tady mam graf predstihu nejakyho 2,4 turbo v zavislosti na ot a tlaku a pak graf snizovani predstihu v zavislosti na senzoru klepani uz z toho je vidno ze predstih musi dolu.

2010-01-30 17:35:50

no na detonace má vliv i tvar spalovacího prostoru jinak je náchilnej motor s polokulovym spalovacim prostorem jinak s klínovym a to při stejný kompresi počet svíček umístění svíček rozměr válce atd. myslim

 Svobi
2010-01-30 17:49:08

jasny vzdy nekolik faktoru

2010-02-01 08:35:18

Krasa, konecne se clovek neco dozvi Ale ted me jen reknete, jak si SR20 (a jine motory s podobnou konstrukci = ECU + rozdelovac) muze upravit predstih? Ja myslel, ze pokud mame rozdelovac, jenz je primo na vackove hridely, tak je moment zazehu fixni dany pohybem palce rozdelovace. Chapu to u motoru, co maji indukcni zapalovani, ktere je iniciovano primo jednotkou, ale takle? Vzdyt vackova hridel je pohanena rozvody od kliky, tedy palec rozdelovace taky a kontaktu se dotkne vzdy stejne. Jedine co ECU muze ovladat je doba vstriku paliva.... Jak teda lze dynamicky ovlivnit predstih?

Dik za osvetu.

2010-02-01 09:06:50

V rozdelovači je aj snimač polohy kluky,predstih meniš natočením rozdelovača +-.Napr.niektore motory opel a ine maju snimač polohy kluky napevno a predstih sa da ovplivniť preprogramovanim ECU.U nissana je to tak tak zakladny predstih sa nastavi aj stroboskopickou lampou rozdelovač sa dotiahne.A nieje to len sr20 ale aj na GA14.16 aj ine.Signal do ECU ide z rozdelovaca,z ECU už ďalej vstrekovače,indukčna cievka-tiež v rozdelovači a tam kde to treba

2010-02-01 20:35:22

Aha, takze ECU za behu nataci celym rozdelovacem (chapu ze ne doslovne ) a tim prispusobuje predstih? Dekuji za vysvetleni. Mel sem prave za to, ze nase auta maji predstih fixni a ECU stim nic neudela (tedy neni takova moznost predejit detonacim jako auta, ktere uz nemaji rozdelovac).

2010-02-01 23:09:45

Rozdelovač-teda snimač polohy kluky je tam po dotiahnuti napevno-fixný.Ten červeny kruh.ECU si potom sama riadi predstih podla otačok motora a inych okolnosti.Mame tu vyhodu že fixny predstih možeme ovplyvniť natočením rozdelovača do+aj-,oproti tym čo maju snimač polohy kluky našrubovany napevno bez možnosti s nim hybať, na bloku motora alebo prevodovke u opla hlavnej remenice a rozvodoveho kolesa,su dva.Aj keď ich povolím tak sa nedaju posuvať teda štelovať.

2010-02-03 08:33:03

Uz jasny, dik moc.

2011-06-19 18:42:10

zdravim je mozne zohnat este tento kit ?? mam on vazny zaujem ...

2011-06-22 17:16:54

No můžeš použít ještě levý turbo kit.

2011-06-22 17:22:30

dobře ty....

2011-07-18 00:40:44

potrebuju informaci jestli sr20de ma stejny vnitrnosti motoru jako sr20det (klika,ulozeni,ojnice,pisty)

2011-07-18 01:44:51

těžko říct, těch motorů je více typů, ale hlavní rozdíl je asi v tom, že SR20DET má nižší kompresi, tzn. jiné písty. Pak jsou tam i další rozdíly, ale to už dost záleží na tom o který typ motoru konkrétně jde. Spíš bys měl napsat proč Tě to zajímá?

2011-07-18 09:17:10

Presne tak. Zaklad je, proc te to zajima....

Obecne DET ma nizsi kompres (jine pisty), ostrik pistu a silnejsi ojnice.

2011-07-21 19:05:59

zajima me to ze strany zivotnosti motoru kdyz se prodava turbo sada na sr20 tak ten motor nemuze dlouho vydrzet

2011-07-21 19:34:05

Rekl kdo? Moc by me zajimalo, podle ceho to dokazes posoudit...

2011-07-22 00:01:21

atmosfericky motor se od preplnovaneho motoru rozlisuje mnozstvim smesi ve valci u turbo motoru je smesi mnohem vic tudiz veči zatez pro pisty ojnice kazda uprava motoru bez vymneny namahanych dilu po uprave jde proti zivotnosti motoru,tak ze mi chces rict kdyz koupim novej autak v atmosfere napraskam tam turbo kit ze ten motor vydrzi 200,300 tisic kilometru????

2011-07-22 01:50:18

Ale uvědom si že to není jako když si někdo dodělává turbo na favorita, u SR20DE se počítalo už při návrhu že budou varianty s turbem, takže blok motoru je výrazně předimenzovaný a je známé a vyzkoušené co funguje a i to že to vydrží opravdu dlouho, samozřejmě musíš koupit odpovídající díly a ne turbokit s číny, vyměnit opotřebované díly motoru atd.


Odpovědět

1  2  3  4