Fórum - Téma


Pravy turbo kit SR20 :)


Fórum Tuning a úpravy Pravy turbo kit SR20 :)



1  2  3  4

2010-01-27 18:39:32

I

2010-01-27 19:05:20

No nevim... nedava to moc smysl.. prave ze vetsi predstih = detonace. Tohle mi poradili i lidi, co to jezdej, tak jim verim.

2010-01-27 19:22:33

I

2010-01-27 20:07:42

Hmm, ted fakt nevim.. ale ja si myslim to, co jsem psal vyse.

Kazdopadne pokud ma nekdo zajem, prihodim k teto cene i SR20DET pisty (8.5:1 komprese) ZDARMA. Cili to bude komplet bez jakychkoliv problemu.

2010-01-27 20:18:27

sériový DE má predstih 15°-+2°.

2010-01-27 20:18:55

I

2010-01-27 20:21:02

Ja cetl vzdycky opak... i lidi, co ladi motory, tak kdyz uz se ozyvaji detonace, tak jdou s predstihem dolu.

I tak je to mimo tema.. znamy tu ma Wideband lambdu, tak do si ten turbo kit koupi, tak zmerime pomer smesi.

2010-01-27 20:26:50

Škoda že to je na staršie sr20.Inač by som ten kit dal na almeru GTI.K tomu predstihu Jagy to napísal dobre,keby som dal z 15 stupňov na 20,boli by detonacie.20 stupňov pred HU je dosť veľa

2010-01-27 20:33:47

Jak jsem psal. Neni problem to dat i do novejsich, jen bude o neco drahsi ECU.

2010-01-27 21:31:09

I

2010-01-27 22:16:41

počkat, a jen tak náhodou neni rozdíl mezi detonací a zamozápalem??? jestli ne nechám se poučit:-D ale pokud vím tak detonace vzniká až po zapálení směsi svíčkou palivo chvilku hoří správně 20-25m/s a pak přejde k detonačnímu hoření kolem 500m/s. můžu se mílit

někde jsem ktomu měl i pV diagram jak je to při detonaci myslim, že kniha paliva Vladimír Matějovský

2010-01-28 07:01:12

I

2010-01-29 16:39:45

Ako je to s pripadnym zapisom do TP-je to potrebne?

Hrozi problem na STK/EK?

2010-01-29 17:35:07

nemal by byť.na STK pozerajú iba či je na bloku SR20 to ostatné za tým ich už nezaujíma

2010-01-29 21:06:44

Jelikoz je to original, tak bych nerekl, ze by to nekomu vubec prislo divne.

2010-01-29 21:32:47

I

2010-01-29 22:34:49

čistě teoreticky jsme se dozvěděli že detonace jsou něco jiného jak samozápal a tak se ptám, jelikož je zde napsáno že detonace znamenají v podstatě rychlejší shoření směsi, dá se říci, že se jedná o nelineární hoření, tak jak směs hoří po samozápale, hoří lineárně, či nelineárně tudíž detonačně, a co způsobí že směs shoří nelineáírně tudíž detonačně, jen přiblížím oč mi jde, dejme tomu, že maximální progrese ve válci je ideálně mezi 12 až 15ti stupni po horní úvrati, dejme tomu, že této progresi odpovídá dejme tomu při 3000 točkách předstih 35, a dejme tomu že zapálím svíčkou při předstihu 40 a tím pádem to dohopří detonačně a co se stane když se směs zapálí sama při oněch 40ti stupních, tak to dohoří jak, tak kdo mi odpoví, díky

ad jifo tvrdíš to přesně obráceně, pokud chceš snížit riziko detonací, tak se předstih ubírá a to na 10, jinak téměř většina (pokud ne všechny) motoorů od nissanu má předstih nastaven na 15, a pouze jednotka si upravuje předstih přesně kde má být, ale základní nastavení je 15, a hlavně to tak je na stejném typu motoru, takže pokud má jeden typ SR předstih nastavený na 15, mají to i ostatní, btw zatím jsem nenašel výjimku, ale možná existuje

2010-01-29 22:46:04

přesně tak když snížíš předstih třeba na 10 tak je nárůst teploty pomalejší a spíš nebudou detonace a kdyby byl předstih nějakejch 40 tak to by byl hodně malej výkon ne?

2010-01-30 02:21:18

ono to není ani tak o teplotě, ale progresi tlaku ve válci, česky řečeno o maximálním tlaku v nejlepší možný okamžik na píst a píst aby ideálně tento tlak přenesl na kliku přes ojnici, takže předstih může na stejných motorech rozdílný, ale maximálního výkonu dosáhneš pokud je maximální progrese tlaku (čili maximální tlak) přibližně v okamžiku, kdy je píst cca 13 stupnů za horní úvratí, pokud je to dříve tak tlačí na píst, který nemá kam utéct, a díky tomu se přehřeje směs a začne hořet nelineárně (detonačně), jinak předstih 40 je zcela běžný údaj v určitých otáčkách při určitém poměru směsi, a určitém palivu, řekněme že atmo motor se statickou kompresí okolo 10/1 až 11/1 má při 3000 točkách, předstih právě 35 až 40 nastavený z továrny, samozřejmě že je hodně věcí pomocí kterých můžeme daný předstih posunout tam či zpět

1) zvýšení kompresního poměru - směs hoří rychleji

2) vysokooktanový benzín (LPG) směs hoří déle a pomaleji

3) antidetonační štěrbiny - směs hoří rychleji

4) speciální úprava sání aby se směs lépe promíchala (název nevím) - směs hoří rychleji

5) ochlazení směsi vodou - směs hoří pomaleji a lépe

6) obohacení či ochuzení směsi - pomaleji či rychleji

7) antidetonační reflexní zony ve spalovacím prostoru (na hlavě) - směs se lépe promíchá hoří rychleji

8) pomocí turba více směsi ve válci - směs hoří rychleji

9) lepší výplach spalovacího prostoru - lepší čistší směs - hoří rychleji

a ještě by se pár kravin našlo

2010-01-30 07:41:01

S tím předstihem jste měli pravdu musí se to snížit na na10°.Špatně jsem to pochopil a tímto se všem omlouvám,že jsem tady psal ten největší blud v nastavování motorů a přiváděl vás v omyl.Sorry jagy,miros a ostatní.

Ještě dodám,že dokud to nebudu mít ověřeno a vyzkoušeno tak se k tomu raději nebudu vyjadřovat a mažu ty svoje bludy a mizím.


Odpovědět

1  2  3  4