Fórum - Téma


Prasklá hlava P11 CD20T - co s tím? :-(


Fórum Primera P11 Prasklá hlava P11 CD20T - co s tím? :-(

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1  2  3

2013-03-15 17:53:57

Poradí někdo co s tím? vůbec netuším jestli se je možné sehnat novou hlavu ale aby nebyla cena vyšší než cena auta, nebo jestli se vyplatí sehnat nějakou starší, která třeba brzo taky praskne.

Díky za všechny rady

2013-03-15 17:57:46

Parth: hlavu z CD20 N14,N15,P10 a pevrtat diery na TD šroby

2013-03-15 18:02:08

sjaro: takže přímo tahle hlava se sehnat nedá? Nevíš prosím tě ceny kde se ať už nové nebo použité hlavy pohybují?

2013-03-15 18:10:45

Parth: Zohnat sa da všetko ale turbodieslova bude s rizikom že bude pred smrtou,skoro všetky su popraskane v strede medzi ventilmi a po demontovani z motora može vydržat tyžden.Nova hlava bude drahšia ako auto.A ked to chceš mat super lacne tak si kup vraka rozober a zbytok zanes do šrotu a ešte zarobiš.

2013-03-15 18:17:01

sjaro: díky moc, přesně toho jsem se bál že když koupím nějakou jetou tak se může stát to samé a když novou tak zdvojnásobím cenu auta

takže ideálně prodat na náhradní díly a pořídit něco jiného

2013-03-15 19:24:35

Parth: no já myslím že sjaro píše že to právě chce hlavu z motoru který neměl turbo a ta by měla být ok a sehnatelná za pár korun podle mě

2016-11-12 15:14:14

Ahoj,

Rád bych oživil toto téma. U mojí primery P11 2001 CD20T mi začali jít spaliny do vody. Tak že nejspíš prasklá škeble. Mám tu motor CD20 ze sunnyho 1992 cca 6let nejel ale nechal jsem v něm fridex a je v něm olej a je v suchu tak si myslím že by měl být ok má najeto cca 140000. Má otázka zní. Mám měnit jen hlavu nebo mám měnit celý motor. Motor normoš makal je mi líto ho rozebírat kdyby šel jen přehodit ale je tam nějaký rozdíl? Nebo lze holý motor normálně přestrojit a použít? Mám strach že bude ten CD20 mít jiné olejové hospodářství nebo mu budou chybět pístové sprch nebo co já vím... Díky Zdeněk

2016-11-12 16:26:18

edison: Mam pocit že motor bez turba nema ostreky piestov a za dalšie ma tenšie šroby do hlavy,ak chceš použit hlavu,musiš prevrtat diery na vyčšie šroby,skontroluj si či nemaš prasknuty stred turba,je vodou chladene.Ak sa pari aj z vyfuku po zahriati motora a citit nemrznucu smes tak to može byt problem s turbom.

2016-11-12 17:47:04

Ahoj me to tlakuje do vody po nastartovani na volnobeh zejtra skusim prejit srouby na skebli treba budu mit stesti zatim je to malicko...

2016-11-12 18:57:08

sjaro: Prosím to to po nastartování taky tlakuje do vody, když je prasklé to turbo? máš nějakou metodu jak to zkoušíš? Jinak ty ramínka od tebe makaj super jenom jsem ještě pod simerinky dal vazelínu bylo to úplně suchý. Nedokážu slovy vyjádřit jak moc mě ta situace sere. Teď když už jsem to auto vychytal se musí stát tohle. A to ho celou dobu nastartuju a nechám ho klapat dokud se nehne rafika a pak jedu jak s hnojem dokud se neohřeje. Jinak voda se neztrácí...

2016-11-12 20:02:15

edison: Pro tenhle test jsem odpojil dočasně chlazení turba. Hadičky vodního chlazení jsem zaslepil provizorně šroubky, abych měl jistotu, že tato větev okruhu je neprůchozí. Jinak pokud budeš provádět opravu, tak určitě jen vyměnit hlavu a ne celý motor. Jsou rozdílné v hodně věcech, např CD20 má vývěvu u alterrnátoru, nemá snímač otáček na klice atd atd...

2016-11-12 20:12:32

OK nechtělo se mi rozhrabávat fungující věc. Jinak teď jsem sehnal hlavu za 500 ze sunnyho tak jí koupím. Poraďte mi jak to správně přestrojit aby makali hydroštely a jak je to se šálama na vačce aby se to nezadřelo jak to děláte? mám nějak zabrušovat ventili? kolik maj mít dosedací plochu sací a vejfukovej? Jsou tam těsnění dříků? mám je měnit? Prostě kdo jste to dělali jak na to?

des123  
2016-11-12 20:36:09

edison: az kupis komplet hlavu aj s vackou tak nemusis nic prehadzovat , ale nechaj si na nej spravit tlakovu skusku a zarovnaj ju

2016-11-12 20:47:49

No to nevim jestli bude nastrojená... Teprve mi prijdou fotky... No a kdyz ji necham liznout tak budu asi muset dodrzet velikost prostorů ne? Kolik mají být?

des123  
2016-11-12 21:06:14

edison: kludne daj take co mas aj teraz , piest nezabieha do hlavy

2016-11-13 08:28:16

edison: Tesneni dej stejny, jaky tam bylo, i kdyz je hlava mirne prebrousena. Tam kde hlavu brousi, by meli zarovnat (zapustit) ventily. Vetsi tesneni se dava pouze, pokud by se zabrusoval i blok motoru. Kdyz jsem to delal, nechal jsem si zabrousit vemtily, vymenit gufera a provest tlakovou zkousku, vse za 2500 a jeste mu to trvalo asi 2 tydny tenkrat. Hlavu bych tam dal z CD20 Jako celek se vsemi komponentami. Napr. hydrostely byly na CD20T malinko delsi a kdyz se prehodili na hlavu z CD20 Tak zustaval priotevreny ventil.

2016-11-13 08:33:44

Ok dam to tam jako celek nema cd20t ostrejsi vacku? Ale kdyz prehazu vsechno tak to musi makat ne?

2016-11-13 08:37:41

edison: ja uz nevim, ale tehdy jsem nejak experimentoval s tim, ze na tu hlavu dam to nejlepsi, co mam, a pak mi kvuli necemu zustaly pootevreny ventily a pekne me to potrapilo . Tak jsem tam nasypal puvodni veci a najednou to chytlo.

2016-11-13 08:43:30

Jo tu diskuzi jsem cetl... Myslel jsem ze to bylo tim ze byli ty hidrosteli hodne plny oleje... Ok udelam jak rikas.

2016-11-13 08:45:49

edison: jojo, to bylo tehdy takovy martyrium, ze uz sem pak ze zoufalstvi prohazel a zkusil co se dalo . Tehdy jsem vysál stříkačkou olej a pomohlo to, vůle byla ale na hranici (respektive vůle tam není nikdy díky hydroštelům, ale jakási rezerva pro zasunutí pístku v hydroštelu). Po výměně za hydroštely z CD20 to bylo OK). Už nevim, jestli to bylo větší vačkou, nebo jinou délkou ventilu, nebo hdyroštelem, ale něco tam bylo jinak a způsobilo to že ventily byly mírně otevřené na hranici komprese.


Odpovědět

1  2  3