Fórum - Téma


POWERBOX


Fórum Tuning a úpravy POWERBOX



1  2

2011-02-17 18:00:11

Ahojte , ak ma niekto zaujem o zvysenie vykonu svojho aftiaka , viem mu ponuknut powerbox upraveny presne na typ auta. Vyhodou je jednoducha montaz , ktoru zvladne naozaj kazdy doma , bez nutnosti zasahu do motora .

Upravit sa daju nasledujuce vozidla , pricom vykon a krutiaci moment sa zvysi o 25% ( co je sposobene predlzenim doby vstreknutia paliva )

http://www.powerbox.cz/chiptuning-nissan

cena za Powerbox je 200€ vratane fotonavodu na lahke zapojenie na konkretne vozidlo a 3 rocnej zaruky .

2011-02-21 15:34:44

Co nejake grafy z brzdy? Kdyz tam jsou ty cisla narustu vykonu/kroutaku, tak to bylo jiste odbrzdene.

2011-02-21 15:51:07

Jen oblbnutí řídíci jednotky, nevěřím zmenšení spotřeby já bych to nekupoval

2011-02-21 16:39:39

to sú všetko turbo naftové motory takže na tých takéto úpravy väčšinou funguj

2011-02-21 20:25:53

Maju to uz 3 ludia na mazdach 6, 100KW diesloch a zatial si pochvaluju .... funguje to na principe dlhsieho vstreku nafty , takze pri nizkych otackachprida krutiaci moment a z toho vyplyva ze netreba tolko pridavat = nizsia spotreba

2011-02-21 20:36:01

Patricius: Ja jsem se ptal, kde jsou grafy z brzd, kdyz tam pisou konkretni narust... pokud to zmerene neni, tak je to klamani zakazniku.

Nerikam, ze to nefunguje, ale uz jen z principu tomu neverim a nechtel bych to... pokud to neni poradny chip, kde je spravne odladena smes, tak to muze rapidne snizit zivoznost motoru a dalsich komponent.

2011-02-21 20:43:43

Jn uz jsem parkrat bral na praxi stipacky a letelo to ven z auta . Vetsinou to bejva na regulatoru tlaku v railu (palivovy liste) a nejvice me dostalo kdyz to bylo napojeno na cidlo teploty vody pro ecu takze auto asi furt jelo jako studeny .

Ale videl jsem i jinej co se zapojoval na vicero veci a i nejak nastavoval dle tabulek a auta .

2011-02-21 20:54:38

Su fuserske firmy co to vyrabaju ale aj seriozne .... osobne mam dobru skusenost s powerboxom zatial je to na aute namontovane cca 6000km a okrem nizsej spotreby zhruba o 0,4 L a plynulejsiemu chodu hlavne v nizkych otackach a rozbehu ziadne negativne zmeny nepozorujem ... Samozejme vsetko ma aj minus ...v tomto pripade to je zvysena opacita (dymivost)

2011-02-21 20:56:22

Jak se asi budou tvářit písty na delší dobu vstřiku ? tipuju nějak takhle : http://dieselpower.cz/for...serpix/2199_pist_KO_1.jpg

2011-02-22 09:27:10

Jenom me muj selsky rozum nejak nepobira kombinaci - zvysena delka vstriku - vetsi kourivost = mensi spotreba. tedy ja mam bohatsi smes, ktera nestaci ani poradne prohoret (ta dymivost) a odmenou mi je nizsi spotreba??? To bych si asi nechal i patentovat :-D Ty jo, tady jede ekoterorismus, a ono je to tak snadne, mensi spotreba je vetsi vykon, uzasne. Ale jo, kdyz nekdo bere placebo efekt jako objektivni dukaz, tak mu to nechte, ty rozumejsi se presvedci jinak, nez vetou "tahne to lip vocpodu, pyco". A forsaz (cti pridavne spalovani paliva) v podobe cernyho vika kufru musi byt taky fajn...

Jen tak btw, v ramci ekozmrdizmu je v platnosti nova EU direktiva (navazujici na zakaz prodeje V12tek v seriovych autech), ktera vyrazne omezuje vysokootackove motory. Mel/mam uz dlouho zalusk na S2000, cekal sem az padnou ceny, a ono naopak, toto auto je v EU takrka zakazane kvuli teto direktive, prave kvuli onem otackam, takze je neuveritelne drahy... Automobilky resi kazdy gram CO2 aby vyhovela temto teroristickym direktivam, a Vy si myslite, ze to je tak snadne? zapojit krabicku, ktera zvysi vykon a pritom snizi spotrebu? Naijvni, opravdu neskonale naivni!

Ja uz jsem videl prdly blok po takovem powerboxu (benzin, presne jak psal Svobi, oblbnute cidlo teploty, auto jezdilo v rezimu zvyseneho syceni, v lete to neuchladil v zacpe). No a zeptej se OldMan83, jak se ted trapi jeho Velky John, pote co nasel a odstranil tento uzasny powerbox, diky kteremu asi mel taky prasklou hlavu, a to nevypadalo az na tak fuserskou krabicku.

Ano na rok to jiste je zabava, pak auto udela papa velice rychle

2011-02-22 12:45:50

když je to tak super tak proč to nemají auta už z fabriky?

2011-02-22 19:50:44

Vysie emise ........... alebo aj podla tu pritomnych odbornikov s mnozstvom skusenosti k problematike powerboxu hned ako by to automobilka pripojila na motor by ti automaticky odislo turbo ,vstrekovace, palivove cerpadlo, ugriluju sa piesty a nakoniec najviac utrpi gumicka na zadnom stieraci kvoli sadziam

Nikomu nic nevnucujem , len som sa chcel s Vami podelit o moju kladnu skusenost s powerboxom ....

2011-02-22 19:59:21

Já ti nechci pokazit iluze, zkus o tom popřemejšlet...tím, že jsou větší emise /horší/ to asi značí, že se směs nespaluje dokonale nebo se jí spaluje víc... mimochodem, nevím jaký jsou tvoje znalosti o dieselových motorech, ale už na průmce se učí, že nafta se nesmí při vstřiku dostat až na píst, jinak po nějakej době s radostí prohoří...a ty si myslíš, že když prodloužíš dobu vstřiknutí paliva, že se právě tohle nemuže stát ?...vzhledem k tomu, že většinou je ta změna opravdu jen placebo, tak se to nestane, ale kdybys opravdu poznatelně protáhnul dobu vstřiku nafty, tak ti ty písty po pár tisíc prohoří...

2011-02-22 20:11:51

Moje znalosti su myslim celkom fajn studujem dopravnu vysoku skolu kde sme mali niekolko semestrov zameranych prave tejto problematike .... ano mas pravdu keby sa neprimerane vela nafty vstrekovalo mohlo by dojst k takemuto problemu prepalenia piestov , avsak v sucasnych motoroch vsetky udaje sleduje a vyhodnocuje riadiaca jednotka , takze keby bola nejaka hodnota nadlimitna ,minimalne by sa rozsvietila kontrolka na pristrojovke "chyba motora"

2011-02-22 21:22:07

Kdyz jsi na tu problematiku studovany, tak mi rekni, proc to tak nemaji automobilky v serii? Nekde bude asi chyba...

A taky jsi nenapsal, okdud tedy pochazi ty slibovane narusty vykonu/kroutaku.

2011-02-22 21:48:55

V skole je aj valcova brzda , tak pri vhodnej prilezitosti to dam odmerat

2011-02-22 22:55:21

Já se jen chci zeptat, když seš z oboru, tak co vlastně podle tebe ta jednotka dělá ?? a stejně jako jagy, proč když je to tak fajn, už to nemají auta rovnou z výroby ?...mimochodem, to, že se ti propaluje píst žádná elektronika nijak nepozná, pozná se to až ve stavu, když bude propálenej, stejně jako ti elektronika nepozná špatný pístní kroužky např. nebo prasklou hlavu...výkon na seriovým motoru zvýšit lze klidně o těch 20% , ale nikdy ne tak, že ti klesne spotřeba a už vubec ne tak, že to nebude mít vliv na životnost komponentů...

2011-02-22 22:55:28

Ak tá "múdra škatuľka" zvyšuje výkon tým že oklame RJ ako môžeš napísať že prípadný problém RJ dokáže vyhodnotiť keď jej powerbox úplne skreslí reálne hodnoty?

Neviem koľko tento výmysel stojí ale flashnutie RJ overenými a vyskúšanými mapami je podľa mňa lepšie, lacnejšie, bezpečnejšie...

2011-02-23 07:51:22

mazdak - bratu skola ti da holy kkt akurat tak titul ale to je vsetko.... z vlastnej skusenosti poznam....

2011-02-23 09:42:33

mazdak, pokud si z oboru, tak si nedovedu vysvetlit myslenkovy pochod, ktery si tu ukazal.

Psal jsi:

[QUOTE]vsak v sucasnych motoroch vsetky udaje sleduje a vyhodnocuje riadiaca jednotka , takze keby bola nejaka hodnota nadlimitna ,minimalne by sa rozsvietila kontrolka na pristrojovke "chyba motora" [/QUOTE].

Coz tak uplne neni pravda, vzhledem k tomu, ze jednotka ridi dobu vstriku, tak spis nez vybliknuti chyby by ridici jednotka upravila prave tuto dobu vstriku, takze vlastne tim tak eliminovala pritomnost BLACKBOXU, ktery se nasilne snazi tuto dobu prodlouzit, ze? Takze Ridici jednotka vi prd, co se deje ve valci, protoze si diky tomu BLACKBOXU prave mysli, ze je vse OK.

Dale, veta "jen sdilim svoji zkusenost" je taky usmevna, protoze si sam napsal, ze ho tam mas 6tisic KM, Pokud ses z oboru, coz tvrdis, musis vedet, ze po teto porci kilometru se na motoru maloco projevi, ze zmeny jsou velice pozvolne a diky tomu nepostrehnutelne (umirani koni).

Ja chapu, ze si pouze nadsen z teto krabicky a chtel si se podelit v dobre vire, ale ver, ze pritomni lide se snazi varovat od techto krabicek. Protoze opravdu "FUNKCNI" a relativne "BEZPECNE" chipovani dieslu je vzdy zmena bud uz palivovych map motoru, ci zmena ridicich map pro turbo (tedy ani powerbox, ktery okecava cidlo o tlaku v railu, ci na vstriku(PD) aby turbo foukalo vic) (tedy zmena funkcnosti obtoku, aby turbo zaclo pracovat v nizsich otackach, ci zmensit eliminaci turbo diry, kdy to zacne tahnout pekne vocpodu, zejo)

Tyhle krabicky, ktere si kazdy muze doma zapojit sam, ktere "zvednou vykon motoru o 102,78% procent, kroutak o 1000% voe, a hlavne to min zere ty kravo, jen to trochu cudi, ale co, stejne vsem ujedu, tak je mi to jedno", akorat urychly rozpad motoru o peknou porci kilometru za pomerne malou pridanou hodnotu. Tot vse.

Jsou firmy, ktere chipuji diesely s rozumem, ale za tezke penize (upravit a ladit mapy neni zadna prdel, nekteri zde asi mohou sami povedet, kdyz dobastlovali turbo, ze), protoze u dieselu ten prostor je (respektive u kazdeho motoru s turbem, takze i pro benzin, je otazkou casu, kdy se podobne krabicky zacnou nabizet na nove TSIcka), protoze diesel a moderni ekoterorismus nejde ruku v ruce, a diesely museji ustoupit temto pozadavkum, ale i tak tyto upravy samozrejme zvysuji namahani dilu, nez je u serie, ale u nich ECU vi, co se skutecne deje.


Odpovědět

1  2