Fórum - Téma


posilovac rizeni WP11 2,0TD


Fórum Primera P11 posilovac rizeni WP11 2,0TD

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1  2

2008-04-09 11:33:39

mam malicky dotaz...

je posilovac rizeni zavisly na otackach motoru?

u me to tak je, takze se jen ujistuji, jestli to tak ma byt, nebo je to zase nejaka vada....

2008-04-09 13:14:44

jsem si niceho takoveho nevsim.....

2008-04-09 14:11:28

otacky se lehce zvysuji kdyz tocim kolama na miste , vlastne to dela u vsech aut co sem kdy ridil s posilovacem... vada to urcite neni, servo potrebuje vice sily(tlaku) tak motor musi trosku vice pridat aby to otackama ten vetsi odber vyrovnal , stejne tak pri klimatizaci, a dalsich vecech zapnutych ...vyhrivani zad.okna,svetla... laicky vysvetleno ale snad to tak funguje ne

urcite to nebude vada

2008-04-09 14:23:59

Posilovč na otáčkách motoru závslý není, na čerpadle posilovače je namontovaný redukční ventil, který pouští stálý tlak. Ale opačně otáčky motoru jsou závislé na otáčení volantu. na trubce máš tlakový spínač, který ti zvýši otáčky motoru. Další tlakový spínaš máš na klimatizaci a ten ti tyka zvýší otáčk ymotoru. Další snímač máš na zapojení tlumených světel. ve chvíli kdy rožneš, zvýší se ti otáčky motoru. Včechny tyto impulsy jdou do ŘJ motoru, kteráí je vyhodnotí a zvedne otáčky o určitou část dle programu nahráteho v ŘJ.

2008-04-09 14:35:30

ale solty mluvi o presnem opaku...

2008-04-10 14:18:56

Já si myslím že je to vada, když tak by to mělo být opačně a nemělo by to být závislé na otáčkách,ale na rychlosti auta. Moderní posilovače takto fungují. Právě proto, aby nebyl posilovač závislý an otáčkách motoru je tam zabudován v čerpadle redukční ventil.

Zilo já myslím že se spíše ptá a konstauje že to tak má. Proto to tady tak podrobně vysvětluju.

2008-04-10 14:30:34

no dyt ja to myslel jako rekaci na Prinada (zaradilo me to za tebe.. ) , protoze ten to napsal trochu obracene, psal jsem ze me to nedela, tudiz to taky (jako ty) chapu jako vadu.. me posilovac reaguje pouze na rychlost, ne na pridani plynu (otacek) pri neutralu na miste....

2008-04-11 06:22:04

Vsetci aj tak pisete o tom istom len to tak niekto nevie vysvetlit a opisat on si vsimol ze ked toci volantom motor sa chova inak ako ked je vklude Zdravim vsetkych...

2008-04-11 07:25:37

tak jeste jednou pro upresneni. kdyz stojim na miste, tak volantem jde tocit asi jako u skodovky 120-tky.

kdyz to proturuju, tak posilovac funguje...

2008-04-11 07:33:29

Coll ty jsi to napsal přesně opačně než solty. Tak jak píše Coll to má fungovat, tak jak píše Solty to fungovat nemá!!. Coll přečti se mé vysvětlení. Pokud točíš volantem, je tam tklakový spínač, který zvyšuje otáčky motoru.

Ale ne naopak. Na výstupu z čerpadla - pod holendrem do terýho šroubuješ ten šroub na klíč 24, je tlakový ventil - pružinka a jakýsi bazmeky, který ti regulluje tlak na výstupu bez závislosti naotáčkách. Aprávě proto, že když je volnoběh a začneš točit volantem, je malý tlak a proto řídící jednotka přes tlakový spínač na hadici přidá na otáčkách! Chapenzi??!!

2008-04-11 09:20:07

Vdaka za vysvetlenie Honza ale mne je to jasne a netreba mi to vysvetlovat. Teraz po tom dalsom prispevku od soltyho uz chapem ze o co tu ide ja som to ponal trochu inak mozno to bude aj tym ze som tie prispevky len tak prebehol ...To Solty: vymen CIDLO.

2008-04-11 10:03:55

panove a jak se to cidlo presne nazyva, at vim, co mam shanet...

2008-04-11 10:20:41

snimac tlaku serva asi

2008-04-11 10:31:03

diky Ti

2008-04-11 11:08:54

Solty to ti nepomůže. Čidlo tam žádný u tvého problému není.Znovu opakuji. čidlo je tam an to, aby když točíš na místě (na volnoběh) ti nezdechl motor. To čidlo dá impuls an zvýšení otáček motoru.

Ty máš podle mě špatnej ten redukční ventil vevnitř v servu pod tím připojovacím šroubem. je tam ventilek, pružinka, myslím že i nějaká kulička atd...

Cool - zase jsi to napsal přesně opačně. To čidlo je na zvýšení otáček a ne na změnu tlaku oleje.

2008-04-11 13:32:14

zamotalo se to tu radne

ja to puvodne pochopil tak ze pri otaceni volantem na miste se solty-mu zvysuji otacky, coz urcite by chyba nebyla .... ale ono to je trosku jinak

2008-04-11 14:05:22

Noo pockaj ja som to pochopil tak ze jemu sa tie otacky pri toceni volantom nezvysuju a tym padom je malo tlaku..Iny pripad je ked sa mu zvysuju a servo nezabera ale jemu servo zabera ked prida tak teraz neviem ako to vlastne je ale zase pravda je ze otacky by mu isli rapidne dole az by zdochol asi som to pekne domotal to bude tym ze som 16 hod . v robote....

2008-04-11 14:21:42

Ja chcem uz chcem

ist domov

2008-04-14 07:34:09

Hoší já myslím že otázka je jdnoznačná, " je posilovač závislý na otáčkách motoru?" Odpověď NE NENÍ!!. je to závada! Kdyby byla otázka: Jsou otáčky motoru závislé na točení volantem? odpověď by zněla ano otáčky motoru jsou závislé na otáčení volantem - není to závada!

2008-04-14 13:58:31

tvoje odpovedi mi pripomnely testy v autoskole, tez to tam bylo slovickareni a u nekterych otazek logika zadna


Odpovědět

1  2