Fórum - Téma


Poradna pri kupe GT


Fórum Primera P11 Poradna pri kupe GT

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1  2  3  4  5 ......... 8

2008-12-27 00:36:25

jojo jen blbni ... abys nedopadl jako ja, jinak kdyz mluvis o tom sezeni, to mi pripomina muj test na garazi ... snazil sem se zhoupnout STW a ani se nehlo za to sem zhoupl "kamaradky" Lanose a to byla plavba jak na vlnach v karibiku

2008-12-27 01:02:59

vo verzii sport by mal mat pritvrdeny podvozok, ale bude urcite pohodlnejsi ako Gt, pokial investujes do tlmicov a pruzin, tak bude podobne zihadlo ako GT.

  • -ale aj "C" vyzera dost agressivne, pozri si to nazivo!!
  • myslim si ze najdes tie novsie "C" modeli v lepsom stave , hlavne je tam vela hatchbackov

2008-12-27 08:33:07

sport je tvrdsi oproti ostatnym verziam aj napriek zimakom 195 60 R15, neviem ci sa to pre mna nepohybuje na hranici pouzitelnosti v beznej premavke. Uz teraz som pocul od sediacich vzadu ze ich dobre vytriaslo, tak neviem... . Pockaj, ked ma raz uvidis v spataku ako sa priblizujem. So zapnutymi xenonami to ma taky drsny vyraz, potvrdene aj od inych. Fakt, ako pisal powerflow - treba vidiet na zivo a zistis, ze aj p11c budi respekt (no nie v kazdej farbe). Podla mna strieborny (taky som mal vyhliadnuty ako prvy) posoby skor luxusnejsie, usadnutejsie a vyzera vacsi, treba vidiet , posudis sam... ale bez predsudkov !

2008-12-27 11:27:21

Jo u nas je jedna pekna P11C sport v cerny barve ma vady ,ale vypada pekne. Pak sousedi maj takovou modrou jeste nemaj vsechnno v barve a ta se mi nelibi. Nevim P11C slusi nejvic stribrna a cerna,

2008-12-27 14:52:34

Sport je tvrdá a znížená ako GT a je to niekedy pri bežnej jazde hlavne po meste až otravné ako to natriasa. Obyč verzia (napr. elegance) ma tiež vyborné jazdne vlastnosti a je hlavne použitelnejšia na bežné jazdy. Jazdil som na všetkých 2.0 Primerách či P11- sedan, hatch, kombi, GT, P11C- sedan, hatch, Sport, Elegance. Rozdiel vo výkone je badatelný aj kvôli trocha rozdielnemu sprevodovaniu. Staršie P11 maju dlhšie prevody a su lenivejšie odspodu ale potom cítiť výraznejšie nakopnutie nad 4000ot. P11C maju inak odstupňovanú prevodovku a lepšie ťahaju odspodu a jazdí sa s nimi lepšie. Kvalitatívne su na tom P11a P11C podobne až na par rozdielov ako napríklad u obyč p11 je kvalitnejšia vaha vzduchu Hitachi a u p11C je nič moc Bosh. Najlepšia Primera sa k nam ale nedovážala a to Infiniti G20

2008-12-27 20:17:29

Ze bych si pristi rok nekoupil GT ,ale Sport . Ale stejne GT je GT a ono moc tich Sportek ani neni co jsem koukal na netu samy kombiky . Stejne nebude ani na jedno tak to je jedno

2008-12-27 22:51:28

Znamyho rodice maj p11c sporta, do zadu si nalepili napis GT tak se tomu vzdy kdyz to vidim smeju, mel sem moznost zkusit a i z hlediska jineho nez jen pohledu a muzu rict ze GT je proste spica a kolikrat si rikam ze ani to STW me tolik nenadchne jako GT zelene co jsem mel, to byl luxus, stw leti a umi, ale prece jen zelena se svym sport podvozkem dokazala vice svobi vi kdyz sem ho povozil ruzne, a ze by byla tvrda zelena GT? myslim ze pri ceste na mimon si to vyzkousel a co vim tak rikal ze necekal ze se mu pojede tak dobre

2008-12-27 23:05:31

najvacsia sranda je, ked na bazare vidim P11C sport ako Nissan Primera 2.0 GT

pozeram na to auto ako pozeram, ale "sportove" crty ako ma GT tam nevidim

2008-12-27 23:55:34

Jj komare tvoje zelena byla super hlavne ten jeji podvozek . Ale 100% nebyl seriovej . Ale bylo tvrdej ,ale uvnitr auta to bylo v pohode komfortni meli jsme tenkrat zjistit co tam bylo za podvozek. Jinak STw je taky dost tvrdy ,ale asi je az moc nebo neni tak dobre naladena sedi luxusne to jo ,ale na zelenou nema . Jinak jeste do Pribrami jsme sni jeli a to prazdny akorad ty dve modry mrchy brzdili tak jsme na ne furt cekali prece :-d

2008-12-28 13:45:24

STW má tvrdší tlumiče Kayaba z verzí GT a SRi, pružiny jsou Eibach Pro-Kit, které jsou o cca 30 mm kratší. Myslím, že je montován také omezovač zdvihu tlumičů, ale s tím si nejsem jistý, protože jsem STW fyzicky nikdy neviděl. .

2008-12-28 14:28:05

Vtom pripade by melo lip sedet ,ale komar mel na ty zeleny jeste neco lepsiho nebo to byl jen pocit protoze tam mel hodne dobry novy gumy ,ale tadyty co ma na STW nevypadaj zle a jsou to zase 215 . Obe sedi nadherne ,ale zelena sedelo o chlup lip az jsem mel prvne bobky ,ale jen do prvniho vyjezdu s prvni zatacky pak uz jsem vedel ze to popira fyziku

2008-12-28 15:53:36

To kibo.Ak teda chces 5dver Gt tak určite si chod pre tú červenú.Ja som mal takisto podobný problám akurát ja som chcel sedan a nie hatch-dôvod proste sa mi viacej páči-pôsobil na mna športovejšie a +tuhosť kasne...

No a chcel som max.zachovalé Gt cenovo max do 185.podmienka bola čierna farba.Dlhý čas sa mi nepodarilo nič nájsť tak sa objavila červená-na fotkách sa mi moc nepozdávala tá farba,ale nič iné mi neostavalo ved som čakal a hladal vyše roka.

Konečne som dorazil a naživo uvidel tú červenú-teda poviem ti hned som sa do nej zamiloval a už som inú nechcel.Proste láska na prvý pohlad.Na živo tieto autáky vyzerajú omnohol lepšie ako na fotkách.Takže ti radím sadni a vyraz pre tú červenú lebo ti ju niekto vyfúkne a tebe zostanú oči pre plač .

2008-12-28 17:41:50

Možná má Koni, buď žluté Sport (tvrdé) nebo červené (komfortnější), oboje by měly mít regulaci útlumu kloboučkem. Němci také rádi používají závitové podvozky Intrax, které jsou asi to nejlepší, co se dá na Primeru v Evropě koupit, ty jsou ale dost nízko (-60 mm). Podle fotek, Komár zas tak nízko není ...

2008-12-28 18:20:58

na primeru zlte tlmice nenastavuju s klobuckom ani vpredu ani vzadu, musis tocit s piestnicou

spickove tlmice na primeru p11gt vyraba aj dalsia nizozemska znacka Cobra

2008-12-28 19:05:11

Trochu pletiete:

1.Gt ma naprosto rovnaku vysku ako standardna P11-pozrite si podla online fastu co ktora verzia ma

2.STW ano ma pruzinovy kit Eibach, znizenie 30mm,

3. GT ma seriovo plynovo kvapalinove Monroe nie Kayaba

4.P11 C sport ma iny podvozok ako GT

5. SRI ano ma uplne identicke pruziny, tlmice, stabilizatory a aj prednu a zadnu rozperu medzi tlmicmi ako GT.

2008-12-28 20:10:32

Nejak jsem nezkoumal co je na STWu jen jsem zkousel predek zmacknout a nejde to ,ale zadek jde . Nekdy se podivam az zas budu s komarem ja bych to nejak neresil jen Komar si stezoval ze to neni jak jeho zelena bejvala ,ale rikam to furt i tak luxus

2008-12-28 20:24:10

Powerflow ...... díky za doplnění, máš ty Koni na autě?

Blesk666..........jseš si jistý s těmi Monroe? ... měl jsem za to, že originál byly Kayaba ... ale nechám se přesvědčit

2008-12-28 20:29:33

moje GT je taky snížené.předek nezmačknu ani hovno,a zadek jo.Tlumiče tam jsou Monroe a pružiny maj na sobě nápis "PATEC".A když se svezu s origo GT o moc tvrdší to nemam, ale řekl bych , že mi to líp sedí.

2008-12-28 20:37:12

Jj ta co ma ted kubik tak kdyz jsme pro ni s komarem jeli tak taky nesedela jak ta se sport podvozkem ,ale taky na prd gumy. Chtelo by to vsechny obout do stejnych kol s gumama a pak by se videlo

2008-12-28 20:54:42

jo to by chtělo...ale prostě když je auto snížené, přitvrzené, tak by s pořádnýma gumama měl ovydržet dost, víc než origo.Jinak co jsem dokázal proletět s origo kolama na zimákách, doteď nechápu A taky origo GT jsem nezkoušel na krev někde v zatáčkách, takže nemůžu zas tvrdit, že je to horší. Navíc ponížený to vypadá o dost líp


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 8