Fórum - Téma


pomoc Terrano II


Fórum Terrano pomoc Terrano II

Informace o modelu: Nissan Terrano / Pathfinder



2010-02-13 21:52:08

potřebuji pomoct. Terrano II rv98, 2,7 tdi 92kw , asiodešla řidici jednotka nebo ja nevim, auto čmadí namodrálí dým . nevím jestli je to jednotka nebo čerpadlo nebo turbo,mel s tim už nekdo podobny problemy ?

2010-02-13 22:03:36

Jestli modrej dym zere ti to olej pravdepodobne spatny turbo.

2010-02-13 22:21:40

turbo, skontroluj ci ti neubuda motorovy olej z motora

2010-02-14 00:48:46

charakteristické znaky jsou : Pokud auto dýmí bíle,tak má moc vzduchu a málo nafty,to znamená nedokonalé spalování. Pokud ti kouří modře a netáhne,tak se koukni po turbu,modrý dýmec znamená že ti to žere olej ! Bud je to turbem a nebo je něco špatně v motoru ! Ale nejpravděpodobnější bude turbo,ale to by jsi měl i poznat na jízdě !! Auto je takové línější a netáhne ! pokud máš turbo potečené od oleje ,mělo by to být ono. otázka : kolik máš najeto ? Km ?

2010-02-14 08:27:55

je to rok 98 . a najeto 180 000

2010-02-14 09:22:01

ale taky mi par lidi řikalo že je v čoudu řididi jednotka že do čerpadla de moc nafty /.moc bohata smes / nestačí to spalovat , tak ja nevim

ten kouř je takovej namodralej až do fialova

2010-02-14 10:47:19

tym par ludom never, najprv sa na to pozry /stav oleja/

2010-02-14 11:59:38

to turbo nevim, auto jede normlaně,neni liný

motor běží výborně, … ale nejde až do nejvyšších otáček

2010-02-14 12:08:41

ved prave, na vykone to zbadas az uplne na konci ked to turbo zomrie, najpravdepodobnejsie bude mat os turbiny uz velky loker a tym sa dostava olej ktory maze turbo do vyfukoveho potrubia a vysoka teplota sposobuje ze sa spaluje /preto modry dym/, tato zavada sa najcastejsie prejavuje dymenim a tym padom aj spotrebou motoroveho oleja , ci uz ¨viac alebo menej najpravdebodobnejsie ti zerie aj olej, to je jeden z priznakov, dalsie mozne priznaky, cudne zvuky pri akceleracii alebo jazde do kopca, casom /otazne je za ako dlho/ znizeny vykon,nadmerne znecistene turbo od oleja, kvapakanie oleja z vyfuku pri studenom motore, a atd.

2010-02-14 14:50:16

Nevím co tím těch pár lidí chce tou řídící jednotkou říct ! Ale jak jsme ti tu napsali ty charakteristiky tak tomu věř,řídící jednotka až takovej vliv nemá na to,protože pokud je včudu,tak auto se přepne do pohotovostního režimu a jede bez modrého dýmu akorát hlásí na palubce chybu !! měl jsem bvytaženej palubní počítač ven a auto jelo bez toho !! bez problému !! takže co se týče té jednotky si myslím až jako poslední !! Jinak rok 180 tis je akorát,pokud to auto nemáš od nova a nevíš kdo co ti tam nalil za olej,nebo co to auto má za sebou,tak je to asi akorát,ale možnost je i ta,že to mělo málo oleje a turbo je ze všech mazanejch věcí nevíše a nemuselo se tam dostat tolik množství,ketré to potřebuje ! Ale Jozef ti to popsal výborně !

2010-02-14 16:02:50

aha, tak uvidime co mi řekne diagnostika , zkusim to napíchnout na diagnostiku, snad mi to neco řekne

jinak moc diky za ty rady, na to turbo a olej se taky podívám , diky moc

2010-02-15 23:01:35

Kdyby to byla jednotka už ti dávno svítí check Ten se rozsvítí i při zavzdušnění,nebo velkém tlaku nafty,mechanické závady nepozná proto se nerozsvítí Máš tu od více lidí správný popis barvy kouře z výfuku takže je to celkem jasné.

2010-02-16 06:04:06

Zkus kouknout na popdtlaky okolo turba auto mi jelo normálně ale nebylo ho možný vytočit připadalo mi jakoby turbo nenaskočilo konečná závada byla prasklá hadička podtlakového ventilu na klapce turba a vypadlí čep na klapce hned za interkolerem

2010-02-16 09:59:13

Ahoj,

měl jsem ten samý problém s modrým dýmem a zjistil jsem unikání oleje z těsnění sání. Po svépomocné výměně těsnění je vše v poho a dým už nikdy zatím nenamodral. Takže se přikláním k teorii, že ti prostě někde uniká olej.

2011-03-03 09:47:41

Zdravím, Teranno II 2.7TDi/2000, motor po GO, všechny těsnění nové, turbo po repasi, filtr vzduchu nový, Hlava válců není prasklá, kontrolka motoru svítí, jak zapne turbo nabírá a dýmí víc a víc, hadička k turbu je dobrá, těsnění v pořádku, turbo jde, dým je cítit samá nafta. Nevím jak se to chovalo před opravou, bylo to totálně zadřené, písty jsem vytloukal kladivem. Co ten filtřík ne bo co to je u sání a odvětrání motoru s vany? Dík. 602289353.

2011-03-15 19:45:58

počuj, a akože mi ti chceš tvrdiť že 98-čka ma najazdene 180 tisic km ?????? SI Humorista, keby som to kupoval tak ti neverím, a viem , že nikto normalny take auta nepredava pod 200 tisic km, bo su bezudržbove,

kludne tam pridaj stiahnutich 100 tisic, teda , pokial sa nemylim ,a to auto maš od novoty.

2011-03-21 18:57:54

to nemusí být pravda.Né každý jztdí hodně.Já mám všechno v okruhu 20km a s mojí vitarkou jsme najezdily za 3 roky jen 5000.

2011-03-21 19:05:52

po čem ten dým smrdí??Taky ti může tryska cpát víc než je zdrávo.Zavčasu s tím zajet k dobrému mechanikovi.Na fóru se těžko radí,když to nemůžeš ani vidět,ani slyšet.Držím pěsti

2011-03-24 15:31:01

Prvne se podivej na palivovy filt a nebo pumpu a uvidis me to takto delalo, nebo to dovez a ja ti to opravim

2013-06-11 11:27:33

Ahoj, tak já se přidám se svým problémkem, který se mi objevil před několika dny a to náhle... z večera(to jsem zaparkoval) a ráno jsem vyjížděl ........ mám NISSAN TERRANO 3,0TD(je tam motor 2.953ccm turbo).

Takže ranní 1.startování-ani neblaflo-kontrolka motoru check nezhasla-svítí, po pár vteřinách opětovné startování - a motor naskočil-kontrolka motoru check zhasla až po rozběhu motoru, z výfuku kouř z nahromaděné nafty.motor točí normálně do maxima 4500ot. Přes den startování jakž-takž-kontrolka check zhasne až motor naskočí.Teplý motor naskočí hned.Za dva dny jdu do NISSAN servisu. Filtr paliva tam mám cca 8měsíců. Co se té technice stalo?


Odpovědět