Fórum - Téma


POMOC


Fórum Technický koutek POMOC




2007-09-01 12:13:37

Tady s tohoto mista me tece voda, je to na motoru pod vyfukovým potrubím, nevíte někdo co to je, jestli nejaký víčko nebo co a jak to spravit. Díky moc všem

2007-09-01 12:40:22

Myslím že je to tzv. mrazová pojistka. Je to zátka z plechu, která je naražena v hlavě nebo v bloku a v případě že v motoru zamrzne chladící náplň je vytlačena ven. Jak ji dostat ven a narazit novou to tedy nevím.

2007-09-01 12:42:16

Dik v pondeli to vezu do servisu tak uvidim co s tim.

2007-09-03 08:33:53

dovolte ma opravit vas a neukamenujte ma.mrazova poistka nie je mrazova

zakladna fyzikalna vlastnost vody ked mrzne je nie to ze sa tlaci na slabsie miesto ale jednoducho pri tuhnuti sa rozpina a je mu jedno kde je mrazova poistka a trha vsetko zaradom.

"mrazova poistka" je technologicky otvor pri vyrobe dutin atd.

ak sa mylim tak ma opravte

2007-09-04 15:10:52

Chlapi, prosím Vás, nemáte někdo Nissan Altima? Přivezl jsem si ho z USA a nemůžu to přihlásit Potřeboval bych jen vidět, jak vypadají naměřené hodnoty ve velkém OTP Pomůžete mi někdo?Děkuji L.S.

2007-09-04 16:09:45

Obavam se, ze tento vuz nikdo nema. Kazdopadne sem tu videl jezdit napr. USA Maximu, takze prihlasit to jit nejak musi.. zkus americke stranky (www.sr20forum.com) kde par lidi tyhle auta ma. Nevim, jestli ti ale jejich hodnoty pomuzou...

2007-09-04 20:32:24

Miskus. určitě se nebudem navzájem kamenovat Je jedno jak se ta ucpaná díra nazývá , jde o to aby z ní přestala téci voda. Doufám že to v servisu zvládli.

2007-09-04 20:39:54

pavel53 ja len ze len aby sa nezabudlo.ak tadial tecie vybrat prebrusit to miesto a narvat tam nove popripade to este cimsi utesnit

peace

co sa tyka opravy tak by som sa ho snazil asi nejako odvrtat i ked ten bordel co napada dnu ma strasi narazit dnu novu bude asi jednoduchsie i ked neviem kolko tam je vlastne miesta ale urcite by som na to zobral nejaky kus trubky alebo cosi ako kolik aby to bolo tak ako ma.

2007-09-05 19:03:44

Tak uz mam jednu zatku ale budu potrebovat dve takze musim pockat do pondeli protoze v Brne jsou dva Nissany ale meli jen jednu a musi to objednat z holandska. Mechanik to odvrtal a vytahnul snad vi co dela a musim vymenit i tesneni na vyfuku. Az tam bude davat novy zatky tak musi odelat cerpadlo jinak se tam nedostane a rikal, ze to asi jeste zalepi nejakym silikonem tak to snad bude dobry. Zatka stoji 30kc takze good. Ale do nissanu bych si to opravit nedal cena je 500kč/h bez DPH. Vyděrači

2007-09-07 10:28:59

Dovolím si trošku polemizovat. Tzv. mrazová pojistka je skutečně mrazovou pojistkou a ne technologickým otvorem. Mrazové pojistky pomůžou jen při mírném zamrznutí kapaliny v motoru, kdy se začne v motoru zvyšovat tlak kapaliny a tyto pojistky jsou nejslabším místem, které tlak vyrazí. Když zmrzne všechna kapalina pak mrazové pojistky už nic nezachrání a led blok roztrhá. Zdravím Lajos

2007-09-10 00:11:34

Ty pojistky jsem jednou řešil s mechanikem a bylo mě řečeno že to je prezentováno automobilkami jako mrazové pojistky ale jinak to jsou skutečně otvory pro čištění odlitku. Viděl motor ve kterým voda zamrzla a nekde to prasklo, některé "pojistky" byly vytlačeny a jiné tam zase zůstaly.

2007-09-10 14:41:58

lajos to ze niektore "mrazove" poistky pri zamrznuti vytlaci je pekne ale fyzika nepusti. tak ako nepusti fyzika

napr .tlak v kvapaline je vsade rovnaky (ehmm nie celkom ale urcite je to insie ako u vzduchu)

a tak isto ked mrzne tak sa meni na lad a nie pri mrazovej poistke ale vsade . skus si urobit pokus ze das na flasu igelit v mieste hrdla a hod to do mraznicky a daj vediet.

jooo a este ako vysvetlis mrazovu poistku na odliatku sania konkretne u almery n16

2007-09-11 19:33:10

Tak už je mám vyměněné. Dvě zátky 60kč, těsnění na výfuk a sání 149kč a práce 600kč. Takže spokojenost. Už zase můžu ze Škody 120 zpět do Nissanu, už jen vyměnit chladící kapalinu před zimou.

2007-09-12 11:24:48

Led se nezačne vytvářet všude ale na povrchu. V této fazi právě dojde k narůstání tlaku( ještě kapaliny), tlak je samozřejmě všude stejný. Vzhledem k tomu, že právě záslepky jsou nejslabším místem, mělo by dojít k jejich vytlačení a voda by měla vytéct. Viděl jsem motory, které to zachránilo ale víc těch popraskanejch. Jak jsem psal, když necháte motor opravdu promrznout, tak se téměř vždy najde místečko kde voda zůstala i když jsou záslepky vyražené a je malér.

Lajos


Odpovědět