Fórum - Téma


Podivné chování nissanu


Fórum Sunny Podivné chování nissanu

Informace o modelu: Nissan Sunny



2009-10-29 20:23:11

nevím zdali se to tu již řešilo, ale mám problém s tím že když dám plný plyn tak auto neakceleruje jen drží rychlost pokud nohu od podlahy odšlápnu tak auto začne zrychlovat, čert ví čím to může být, ale je to docela problém pokud se chce člověk trošku rozjet už na dvojku to činí problém, jak člověk nohu trošku zvedne od podlahy auto vystřelí a zrychlí na max. pro přeřazení, nevím čím by to mohlo být (váha vzduchu, vstřikovače???)

pokud někdo víte rád si nechám poradit.

Jakub

2009-10-31 19:54:05

Jaký tam máš filtr? Jestli origo , nebo už je s tím něco děláno ?

2009-11-01 11:25:12

Je tam originál filtr a je řekl bych nový. Ale nědělalo to, pro mého nissana je to novinka takové nevyrovnané chování ve středních a vyšších otáčkách.

2009-11-01 11:54:03

jaky mas motor???jaky tip auta???jakpopisujes jakym stylem jezdim,tak se moc nedivim,podradit,seslapnout na podlahu-to neni to prave orechove,vyzkousej podradit,pridat plyn a tahat to za plynem,urcite to bude lepsi,kdyz to budes delat takto,tak budes i rychlejsi

2009-11-02 11:16:55

No popravdě řečeno tak trošku s vozem zacházet umím.))) Mám 1.6SR a auto chodilo vždy v pohodě, co se týče řazení s meziplynem to asi nebude ten problém, slyšel jsem to i od člověka s 2.0 D sunny.

Jakub

2009-11-02 18:02:40

skús vymeniť sviečky káble ku sviečkam,palec na rozdelovači prípadne vyčistit tam tie kontakty,vyčistit váhu vzduchu.odtialto by som začal.potom dalej palivový filter, a skontrolovať lambda sondu

2009-11-13 23:25:27

MacLeod: radenie s medziplynom je nieco ine, ako pisal LORRY, a ktovie, co si pod tym predstavujes Ty :)

Patricius135: podla mna to nebude iskrou, mne to skor pripada na problem zmesi (skrtiaca klapka alebo palivove cerpadlo)

2009-11-17 21:16:51

Já jen abych nevypadal jako debil, co je řazení z meziplynem znám, nechci říkat že umím řídit protože to je vždy ten největší průser když to o sobě někdo řekne. Ale ano vím k čemu je řazení s meziplynem, vypadá to vážně spíš na čerpadlo ale čert ví, chci tam dát závodní palivové vedení a výkonnější čerpadlo. Ono to vozítko je mírně upravené, aby mi létaly Lišky z výfuku pro mého nissánka není problém.))

Vozidlo pracuje dobře v nízkém spektru otáček, za studena ale i za tepla však v určitém spektru kolísá chod motoru, projevuje se to ztrátou výkonu (cuknutím vozu) první náztak nějakého problému byl když auto pod plným plynem nezrychlovalo, ale pouze drželo rychlost při mírném odšlapnutí plynu auto začlo zrychlovat. Je to opravdu zajímavý problém, a myslím že to vyřeší 2xWeber 55 DCO.

2009-11-27 14:58:37

chci jen potvrdit,mám sunny 2.0d,šlapnu na plyn-nezabírá,povolím až skoro na min a začne se brát,jezdím už dlouho a ještě sem nebyl přes pul plynu,nemá to cenu-nejede a nemá výkon,rady mechaniků:čerpadlo,trysky,tlaky,zkontrolovat a mělo by se to pokud tam nějaká chyba bude zlepšit,dnes řeším problém s dobíjením,rozsvítili se dvě kontrolky nad sebou-dob a ještě oranžová s nádobkou,nedobíjí a já vím ze to sem nepat. ale jen tak,že se to nakupilo v jednom tydnu,

2mato  
Mato
2009-12-04 00:36:46

jednoznacne problem zmesi, bud vaha vzduchu, mozno aj lambda, falosny vzduch popripade spatny tlak paliva v systeme -cerpadlo alebo upchaty palivovy filter

2011-07-08 11:21:28

Mám ten samej problém,vyměnil jsem svíčky,benz.filtr,podtlakové hadičky a stále nic.

Mohl by mi nekdo poradit kde se nachází ta váha vzduchu a jak vypadá? popřípadě ještě kolik stojí?

Mám N14 r.v. 91

2011-07-08 12:24:37

Váha vzduchu se nachází na sání.Je to takovej člen mezi filtrem a klapkou.Vede do ní konektor.

2011-11-12 14:08:49

Mám podobný problém, mám sunny n14, 1.4i 16v, r.v.1995 a při svižném rozjetí ze začátku zabere a pak ztratí zátah, jakobych pustil pedál, to samé při předjíždění, to je o hubu, když při předjíždění kamionu, kterej jede 100, já se rozjedu na 120 (když se mi to povede se v půlce toho kamionu nissanek rozhodne, že běhen 3 vteřin zpomalí ze 120 na 110 až 100, jako kdybych podřadil na 4, no prostě někdy nad 100 nezrychluje, začne s sebou malinko škubat a pokud nepustím trochu pedál a pak ho musím znovu sešlapnout(jako na šlapadle) jinak se víc nerozjede. Někdy ujedu pár km ve 110km rychlosi a v pohodě, pak začne škubat. Každé ráno, když vyjíždím z garáže mezi baráky, jedu na jedničku ani ne 5 km za hod., na dvojku je to ještě moc pomalé, proto chci ještě malinko vytočit a když přidávám jemně plyn, tak čím víc sešlapuji, tím víc jakobych zpomaloval a když zase šlápnu víc, tak sebou škubne někdy začne skákat jak vožralá kobyla))Prostě nejčastěji to dělá problémy v 2500-3000 ot.Nejsem expert automechanik, nissana mám 2 roky, před ním jsem měl několik vozů, a nikdy jsem tohle nezažil, tyhle problémy mě obtěžují poslední půlrok, možná trochu dýl. Vzduch. filtr je řekl bych že nový, rozdělovač jsem vyčistil, zkusím vyměnit svíčky jo a poradili mi, abych vyměnil pal.filtr, prý je někde u nádrže, jestě jsem na něj nekoukal ale nemůžu ho nikde sehnat, tak byl bych moc rád kdyby mi někdo poradil kde a kolik přibližně stojí.Předem děkuji a přeji hodně uspěšně ujetých kilometrů.

2011-11-12 19:39:31

dobře na to jdeš, ještě zkus vyčistit tu váhu vzduchu jak se tu píše výše, ale podle návodu který tu někde je ať ji nezničiš, jinak dělá to i ve vyšších otáčkách nebo jen do těch 3000? Já mám taky n14, sice 2.0 ale mám podobné problémy do těch 3000 - auto cuká někdy nechce jet - a je to proto že je v háji lambda, ale nad 3000 mi to jede ok.

2012-03-08 00:58:08

Ahoj všichni, konečně jsem se k tomu dostal A jsem šíleně nadšený! Jak jsem tu již popisoval svoji závadu, tak to bylo z týdne na týden horší a horší, rozjížděl jsem se na každé křižovatce jako začátečník)))všichni mě předjížděli, troubili a blikali no nebylo mi zrovna nejlíp při rozjezdech a každém řazení. Mám ale další problém, který si myslím že je důsledkem toho, že auto sebou dost často cukalo, a to jest únik oleje a to dost veliký pravděpodobně ze simerinku(nebo gufera-nevím jak to správně nazvat)prostě těsnění u rozvodových koleček na řemenici, tak nějak se to tu už na foru popisovalo, prý to stojí 40,- a oprava na 20 min. prosím o radu, kdo s výměnou má zkušenost. Další co mě trápí je zkorodovaná olejová vana nejvíc u těsnění, nevíte náhodou kolik by stála i s těsněním, nebo je lepší ji koupit použitou akorát nové těsnění? Taktéž bych byl moc vděčný kdyby někdo poradil jak a co a jestli tu vanu a těsnění (na řemenici) dokáže vyměnit takový amatér, jako já? Ale zpět k PODIVNÉMU CHOVÁNÍ, v lednu jsem vyměnil svíčky, byly dost staré NGK, jednu jsem odtamtaď nemohl dostat až jsem zlonil klíč na svíčky, ale nenechal jsem se odradit ))) koupil jsem nový a po několika hrubých slov se to povedlo!Nové jsem tam dal sice BRISKy ale čtyřkontaktní, ale nic se nezměnilo. Pořád to nechtělo jet. Teprve dneska jsem zjistil kde se nachází a jak vypadá váha vzduchu na sunnym a hlavně proč se s ní musí opatrně a jsem zkutečně radostí bez sebe, protože stačilo 2 minuty a auto je opravené, zase lítá jako vlaštovka a zabírá od nízkých otáček, jako za starých časů))) Pro VŠECHNÝ, kdo má podobný problém doporučuji, nedělejte stejnou chybu jako já, neodkládejte to a mrkněte se na váhu vzduchu,není se čeho bát(foto jak to vypadá a kte to je))) viz obrázek,když se mi podaří nahrát) Tímto MOOOC všem děkuji za rady, já blb proč jsem se na tu váhu nemrknul dříve))) Už jsem kvůli tomu vážně uvažoval koupi celého motoru za 5000,- Jo mimochodem dnes jsem měl možnost se svézt v golfu 4 1,6 77kW 2001, ale je oproti nissanu 1,4 16v 55kW 1995 líný, těžký, drahý, divný.... Japan forever

2012-03-08 17:46:34

ještě tento obrázek

2012-03-08 18:26:49

tak já se do toho pustím taky Ovšem vzhledem k tomu že ta plechovka čističe na váhy stojí 200 kč, přikloním se na stranu těch co říkají že by se těch drátků raději člověk neměl mechanicky nijak dotýkat.

(viz. např zde: http://www.superoleje.cz/...tic-na-vahy-vzduchu-200ml)

2012-03-08 19:17:35

kdyz to delas citem...

jinak BRISKy ale čtyřkontaktní?? fuj... dej tam co tam ma byt...

2012-03-11 15:09:52

no tak já se taky celou tu dobu přikláněl k tomu, že bych na to měl jít opatrně, což pro mě znamená radši na to nešahej vůbec)))), ale co se týká toho spraye, tak o něm mi nikdo nic neříkal, ale já si myslím, že na tu milimetrovou vrstvu bůhvíčeho , by mi spray za 2 kilča nepomohl)))možná tak maximálně až po mechanickém očistění. No takže kdybych si to měl znovu vybrat, jestli jezdit (teda jestli se to dá nazvat jízdou) s vysokou spotřebou a dál si ničit motor se spojkou a nervy)), nebo si pořídit novou váhu (akorát já jsem jí nikde nemohl novou sehnat, takže ani nevím kolik tak může stát), nebo si koupit spray za 200(o jehož existenci jsem nevěděl), nebo vzít šroubovák, štěteček, trošku opatrnosti a zkusit to očistit...

no a co se týká těch svíček, tak co bylo na skladě, to jsem vzal, nevyhledával jsem zrovna tyhle brisky a zrovna 4kont., tyhle totiž byly z ostatních brisku nejdražší, pak tam byly ještě dražší (akorát si nepamatuji výrobce) ale ty byly za 800 a drobný 1SVÍČKA! Přece jen tohle není Lambo ))) hlavně že tam jsou nové, i tak to jede dobře...

teď hlavně potřebuji nutně zabránit únikům oleje, možná bych to zvládl opravit i sám, jenom bych musel někde sehnat ty simerinky!

2012-03-11 15:14:32

Kdyz tam das svicky obyc NGK za 70kč kus a budes je menit do 20 000km .Tak mu to bohate staci a bude spokojeno nez z briskama.


Odpovědět