Fórum - Téma


Po natankování cuká kolem 2000 ot.


Fórum Note Po natankování cuká kolem 2000 ot.

Informace o modelu: Nissan Note


1  2

2015-07-03 20:58:41

gougou: Též tomu nerozumím, ale naopak si myslím, že by diagnostika měla ukázat zda je problém u svíček či v kabelech. Já bych na to třeba nepřišel, ale ten kdo s diagnostikou dělá, tak by to mohl poznat třeba podle proudu či jiných indicií. Ale nevím, no.

RS955i: Ano, vím že jsi psal v podstatě to samé co mě řekli na diagnostice. Ale asi jsem chtěl něják uklidnit, že s tím takto můžu jezdit (i když svítí oranžová kontrolka). A že prostě snad nic neposeru.

Prostě mě to přijde divné. Já mám Qashqaie a tankuju ho vždy úplně do plna a nikdy nebyl žádný problém. Ale je možné, že tam je to odvětrání nádrže řešeno jinak, no. A nebo jsem měl zatím štěstí.

Každopádně díky všem za rady.

EDIT: Ještě mě napadá... nedá se ta svítící kontrolka (pokud je to náhodná chyba) smazat nějákou kombinací vypnutí a zapnutí klíčku (tak jako to jde třeba u aurbagu)?

2015-07-26 23:01:04

Zdravím, tak problém s cukáním stále přetrvává. Byli jsme teď na dovolené druhým autem, takže se s Notem delší dobu nejezdilo. Když jsem do něj ale nyní sedl, tak po rozjezdu když se dá plnej plyn tak to prostě cuká. Trvá to jen cca 0,5 km, a pak je klid. Dělá to jen když je motor úplně studenej a auto +- půl dne (a více) stojí.

Mám takovou teorii: Jak jsem přelil nádrž, tak benzín natekl do toho uhlíkového filtru (což jste tu už říkali). Z toho filtru se to postupně vypařuje a jde to do sání. Po nastartování auta je pak směs moc bohatá a tak se to dusí. Po chvilce už však vzduch saje jak má a to že je tam nateklý benzín již bohatost směsi nijak neovlivňuje.

A teď se zeptám: Je to úplně zcestná myšlenka? Pokud by to takto mohlo být, dá se tento filtr něják vyčistit abych se zbavil benzínu, který tam nemá co dělat? Případně co radíte?

2015-07-27 09:39:46

Podla mńa je to skôr nelogické...Ak by to tak vážne bolo, podla mna by to malo skôr naopak robiť. Ked je studený motor, zmes je bohatšia a to by mu v tomto prípade robilo skôr "dobre". V prípade, že je už motor zohriaty, tak by s ním už cukalo-prechlastavalo by sa to... Ale aj tak-pokial je v tom prepade ešte benzin a má to robiť šarapatu, tak ti to robiť bude stále a nie 0,5km.

 NO_HITS  
Laďa
2015-07-27 10:28:12

Váha / čidlo teploty vody podle mě

2015-07-27 10:37:11

gougou: No právě že má myšlenka je taková, že když auto stojí tak se v sání nahromadí výpary a proto to zazačátku je moc bohaté a cuká to. Naopak když už se ten "bohatý nahromaděný" vzduch vyjede, už tam proudí nový vzduch a ten už se těma výparama nestihne tak "nasytit". Ale věřím, že pro člověka, který tomu rozumí (ne jak já) se toto může zdát zcestné

NO_HITS: Díky za názor. Pokud by byl problém ve váze, odhalila by to diagnostika? Bo ta se tváří, že je vše OK. Jinak ta váha by mohla mít nějákou spojitost s tím, že jsem tu nádrž "přetaknoval"? Nebo je to prostě shoda náhod, že se to stalo právě po natankování a vůbec to s tím nesouvisí?

Tak auto je v servisu. Váhu vzduchu prej náš Note nemá. Takže tím to prej není. Prošli sání a to je prej v pohodě. Tak vyměnili svíčky. Ty staré byly prej celé černé a mastné. Pochopitelně to ale cukání nevyřešilo. Rozhodli a objednali tedy lambdu, která má přijí zítra. Tak jsem zvědav. Jestli i nová lambda bude zbytečná, tak jim nakopu zadky.

Nějáký nápad co jim mám poradit?

Co čidlo neutrálu nebo jak se ta chujovina jmenuje (jestli teda na Notu 1.4 vůbec je). To by to dělat nemohlo?

 NO_HITS  
Laďa
2015-08-19 22:20:06

safpet: tak jsetli máš svíčky černý a mastný tak ti auto žere olej skrz kruhy a docela asi dost , což by vysvětlilo to cukání, v takovým případě, ti váha nepomůže, chtělo by to foto svíček i když těžko říct, nový auta mají udávanou běžnou spotřebu oleje až 1L/1000km , zatímco naše starý plečky pokud jsou ok tak nežerou nic což se na těch svících taky projeví ....

Jinak pokud to auto nemá váhu tak má nějáký čidlo co měří teplotu vzduchu a další co měří tlak v sání nebo sílu proudění , zkrátka podle čeho stanovuje množství nasávanýho vzduchu ... kluci co znají note tak upřesní

2015-08-19 23:42:21

no_hits: No já ty svíčky neviděl (neukázali mi je). To jen říkali, že už to ty svíčky měly za sebou a že byly celé černé. Tak proto že je vyměnili. Jenže hovno to pomohlo. Jako skoro mě to připadá, že zkoušejí a postupně vyměňují co jim přijde pod ruku. Jestli to nebude ani tou lambdou, tak si auto vezmu a dám ho jinam. Ať zkusí štěstí s opravou zas někdo jiný.

Jinak něco místo té váhy vzduchu tam asi je, bo o něčem takovém mluvili. Prý šli nejdříve po vzduchu (zda má motor dostatek vzduchu a není problém v sání). Což prý je OK. No a poté se vrhli do benzínu (svíčky, teď se čeká na lambdu a co bude dál nevím)

 NO_HITS  
Laďa
2015-08-20 05:33:17

safpet: lambda ti max zvedne spotřebu, nezpůsobí cukání, servis co jen tápe a postupně mění na zkoušku veci neni servis ale místo kde u lidí tahají peníze

2015-08-20 08:12:41

no_hits: No na pár forech jsem četl, že je velmi reálné že problém bude právě v lambdě VIZ. třeba naprosto stejné příznaky tu: http://www.citroen-club.c...i-motoru-za-studena-37182

Vím, že servis co jen tápe a mění je na hovno. Též mě to nebaví páč sám autům nerozumím. Když mám problém, chci aby ho vyřešil někdo kdo tomu rozumí. A ne že sám budu na netu zjišťovat co by to mohlo být a jak na to. Jenže jsem z malého města a tu je to samej trotl. Už jsem vyzkoušel všechny servisy i garážisty a všude je to stejné. Ještě že mám doma dva NIssany, takže servis moc často nepotřebuju.

2015-09-01 07:51:00

Tak Note opraven a necuká. Vyměnili svíčky a první lambdu a auto cukalo stále. Pomohla až výměna druhé lambdy přímo u Nissanu. Tak dobré to. Jen by mě zajímalo, zda to může mít nějákou souvislost s tím, že jsem "přetankoval" nádrž a nebo zda to je jen shoda okolností, že se to stalo zrovna v tomto okamžiku.

Jinak všem díky za rady


Odpovědět

1  2