Fórum - Téma


T30 - Po nastartování zhasne motor


Fórum X-Trail T30 T30 - Po nastartování zhasne motor

Informace o modelu: Nissan X-Trail T30 / Classic


1  2

2015-10-27 12:47:38

mazi: Aj ked R.J. odpojiš na rok od baterie tak chyby ktore tam boli zapisane predtym tam budu aj potom.

Skor si myslim že mate vadny kabel alebo zasuvku na diagnostike.

Skus si odpojit čidlo vačky a naštartuj či sa udrži na volnobežnych otačkach,ak ano tak maš posunuty rozvod pravdepodobne vytahanou hornou retazou,ak zhasne tak je vzduch v systeme.

To vrzganie je klinovymi remenami,kup si orginal nie nahrady.

2015-10-27 13:47:30

JJ děkuji, ještě mě napadlo co kdyby to dělal SCV Ventil na vysokotlakém čerpadle ?

2015-10-27 14:19:32

mazi: To by bol pripad ojedinely,ventil je po odpojeni napajania naplno otvoreny bez regulacie.Ak maš 2006 tak už zrejme maš 066.a ten som ešte vadny nevidel

2015-10-27 14:35:45

JJ super je mi to jasné, vyzkouším odpojím to čidlo a uvidíme. jo pokud by měl být vzduch v systému, jak postupovat?

2016-11-30 10:19:16

Ahoj, pořídil jsem si novějšího X-traila T30 rv.2007 2.2Dci (už má filtr pevných částic) a když startuji studený motor chytne hned a zase hned do 2 vteřin zhasne, musím startovat bez přidaného plynu, když stihnu po nastartování přidat plyn motor běží a musím plyn držet tak aby motor běžel víc jak 1500ot. Jakmile pustím plyn motor zhasne. Pak startování opakuji a čím se motor více ohřívá zlepšuje se to. Pokud je motor ohřátý tak odhaduji 20-30stupňů tak už se udrží na volnoběhu sám bez přidání plynu. A startování je pak celý den bez problému, pokud totálně nevystydne . Děkuji moc za rady

2016-11-30 11:40:23

patricio: postup jak zistiť závadu je tu o štyri príspevky vyššie.odpoj čidlo vačky a naštartuj.

2016-11-30 12:09:48

sjaro: aha, a orientačně najdu ho kde? děkuji moc

2016-11-30 13:28:37

patricio: zboku od prevodovky na hlave motoru vedľa podtlakivej pumpy.

2016-11-30 18:11:46

sjaro: našel jsem jak píšeš, odpojil jsem zástrčku a motor se udrží normálně na volnoběh. akorát byl teplý a vlastně to musím udělat ráno když je motor studený, když to dělá jen za studena ? stejně mi to nejde do hlavy když motor běží jak hodinky, není vůbec hlučný, ani nic nešustí.... děkuji moc

2016-12-05 20:07:24

patricio: Dlouho jsem nebyl na webu.... Takže podle toho co píšeš o několik příspěvků výše a co jsem podle toho vyzkoušel a motor po odpojení čidla se normálně udržel na volnoběh /když je trochu teplý/ to vypadá na volnou řetězovku, takže to je řetězovka horních rozvodů vačky (v levo) nebo ta řetězovka vpravo u té vakuové pumpy ? děkuji moc za radu

2016-12-05 23:04:01

patricio: Na hlavnych rozvodoch horna retaz

2016-12-19 11:59:47

sjaro: tak jsem s tím ještě chvilku jezdil a už mi to běží v nouzáku jen do 2000ot/min. a pokud to klesne pod 1000ot./min. motor zhasne...... Tak již jdu na ty rozvody.

ještě mi bliká taková zelená kontrolka a nevím co to je ? viz. fotka

2016-12-19 17:55:46

patricio: pokus o regeneráciu filtra častíc.

2016-12-20 05:49:44

Sjaro moc moc děkuji za radu, po udělání autíko jezdí jako víno, líp než před tím. Můj automechanik nevěřil, že tuto závadu by mohli způsobovat rozvody, byl by se se mnou vsadil, prý klidně o opravu zdarma ( což mi řekl až potom . Opravdu moc děkuji za radu! Krásné Vánoce :*

2017-01-01 18:00:01

Sjaro mooockrat dekuji za rady udelal jsem horni retezovku rozvodu a motor bezi krasne! Proste tomu clovek nechce ani verit. Škoda , ze jsem se nejdrive trapil jako nekdo predemnou s tim SCV ventilem a s tim jsem si zadelal o starost vic! Protoze nejdrive jsem vymenil SCV ventil a zjistil jsem ze ho uz někdo predemnou menil a nedal tam jedno těsnění / ten velky gumový kroužek/ tak jsem si myslel, že je to ta zavada, ale nebyla. tak jsem SCV ventil znovu vyndal a dal tam novy. U nového se mi podařilo pri utahování stihnout tu vnitřní malou gumičku, pak jsem dal novou a pri montazi namazal vazelinou a pěkně tam sedla. Ale jak jsem menil ty SCV ventily sem a tam, motor zacal bezet v nouzovem rezimu. Pri seslapnuti plynu u stojiciho auta motor vylitne max na 2500 ot. a hned se snizi na 2000ot. a tam zustane a vice nejde i kdyz je pedal plynu na podlaze. NEVIS PROSÍM TE CO SE MOHLO STAT? pri vemene toho SCV ventilu jsem mel sundane saci potubi, škrtící klapku, trubicky od vstriku a čerpadla. ..

2017-01-01 19:50:38

patricio: skús reset plynovým pedálom,aké asi pôjde SCV ventil znova von.

2017-01-01 20:13:34

sjaro: jak se dela ten reset plynovým pedalem ? dekuji mooc

2017-01-01 20:17:28

patricio: daj si do hľadaj 3,5,7,10 prečítaj chybu a po opätovnom stlačení pedálu vymažeš a resetneš.ale podľa mňa je tam niečo nezapojene alebo cviknuta gumička.

2017-01-02 18:55:48

sjaro: tak 2x jsem vyndal SCV ventil a gumička v pořádku, vyfoukal jsem vzduchem ventil i uvnitr ulozeni ventilu, vse vypada v poradku, i vsechno zapojene. ten reset plynovým pedalem jsem udelal ale nevim jestli spravne: zapnul jsem klíček zapalování do polohy 2, pak 5x slapnul plyn. pedalem a po 6 nechal na podlaze 10vterin a pak vypnul a zapnul klíček. Stale bezi motor do 2000ot. Zítra zkusim zajet na diagnostiku.... vubec nevim co se stalo. ..

2017-01-03 19:43:43

gumidek: ted jsem mel ten samy problem v servise diagnostika nic neukazala tak to daly na osciloskop a zjistily natazeny rozvodovy retez nejaky dve cidla se proste rozchazela o 10ms za opravu jsem dal 57000kc ale byla u toho i spojkova lamela a ted je to ok


Odpovědět

1  2