Fórum - Téma


T30 - Po nastartování zhasne motor


Fórum X-Trail T30 T30 - Po nastartování zhasne motor

Informace o modelu: Nissan X-Trail T30 / Classic


1  2

2015-10-24 12:56:14

po nastartování zhasne motor Nissan X-Trail rok 2006 2,2 dci 100kw . Vozidlo po nastartování během cca 5ti vteřin vypne opakovaný start pak již bývá v pořádku.Byla provedena kontrola vstřiků, dále výměna regulačního ventilu na čerpadle ,výměna teplotního čidla.Cca asi před měsícem výměna naftové filtru, který jsem pro jistotu vyměnil znova. Zkoušel jsem před startem napumpovat balonkem naftu ani to ,ale nepomohlo.Bez přidání plynu zhasne.Po zahřátí žádný problém. Děkuji za každou radu Petr

2015-10-24 14:34:10

gumidek: A co kontrola retezu u vakuove pumpy.Nase auto melo stejne potize resilo se to uplne stejne pozdeji uz nedrzelo volnobeh ani po zahrati.Byl to retez u vakuove pumpy.

2015-10-24 14:39:18

A jeste chci dodat,ze diagnostika nic nanasla.Samozrejme protoze slo o mechanickou zavadu.

2015-10-24 14:59:53

Děkuji,diagnostika neukazuje vůbec nic.,skusím ten řetěz na ten jsem nekoukal.

Petr

2015-10-24 15:00:35

naron: Děkuji,diagnostika neukazuje vůbec nic.,skusím ten řetěz na ten jsem nekoukal.Petr

2015-10-24 15:05:42

Neni zac a hlavne tu kontrolu neodkladat.Retez na tom obrazku to vzdal na dalnici v Nemecku a auto prestalo brzdit,podarilo se nam dojet na parkoviste a zastavit jen zazrakem.Hodne zdaru.

2015-10-24 20:02:45

naron: Možeš ma poučit čo ma s tym spoločne retaz na podtlakovku?Koleso proti ktoremu je snimač je napevno na vačke.

2015-10-24 20:04:39

gumidek: Zavzdušnuje sa palivovy system.

2015-10-24 20:45:47

Nazdar,

Ja som mal podobný problém. Dlhšie štarty a zhasnutie motora po naštartovaní... Skúsil som namontovať gumennú pumpu za 9 eur (obsahuje aj spätnú klapku - o to mi išlo). Problém sa vyriešil - v mojom prípade.

2015-10-24 20:50:56

sjaro: To zavzdušnění mi vrtá hlavou od začátku,ale myslel jsem ,že když před startem napumpuji balonkem a stejně to po startu zhasne ,tak to bude jinde ,ale nejsem mechanik a jenom tápu.Díly pouze prodávám ,ale na jinou značku. Několik hodin hledám souvislost vakuové pumpy a mého problému , jsem zoufalý chytám se všeho děkuji všem za každou radu.

Petr

2015-10-24 20:56:29

jumi: Díky , jsi už druhý kdo mi radí toto řešení kamarád ,který auto viděl a teď ty. Oba jste tím vyřešily obdobný problém, tuto opravu zkusím ,ale později zatím hledám příčinu.Děkuji Petr

2015-10-24 20:57:58

gumidek: To že napumpuješ naftu,vzduch ktory je v čerpadle nevytlači

2015-10-24 21:02:13

sjaro: Máš pravdu přestávám myslet logicky .

Petr

2015-10-24 21:09:24

sjaro: Nemůže to dělat ventil na palivovém filtru, u Octavie se to stávalo.

Petr

2015-10-24 21:16:46

gumidek Ak je nejaka netesnost za filtrom a ventil na filtri nedrži ,tak sa to zavzdušni.

Ak neni netesnost tak ventil može byt aj nefunkčny tak sa to nezavzdušni.

Skontroluj si hadicu medzi filtrom a trubkou nad sacim, hadice nad čerpadlom a prepadovu hadičku z hlavy,pritiahni pasky a pozri konce hadic či niesu popraskane.

2015-10-24 21:18:00

sjaro: Děkuji a provedu.

Petr

2015-10-24 22:03:12

sjaro: Udivuje mne ze chces zrovna ty poucit.Ale pokud si vzpomenes tak jsme spolu mluvili po telefonu a sam si spravne typnul,ze by to mohl byt retez.To bylo nez jsem se z CZ vydal na cestu do GB.To spis Ty vysvetli,ze kdyz to potom retez v Nemecku vzdal,tak auto sice nebrzdilo,ale volnobeh uz drzelo krasne.Ty jsi odbornik ja ne.

2015-10-24 22:59:40

naron: Pleteš dve rozdielne veci,ak to auto nedrži volnobeh tak je to vytahana vrchna retaz na rozvodoch nie na podtlakovke alebo poškodeny kailik na ozubenom kole (ktory je sučastou kola) na nahone podtlakovky a nie retaz podtlakovky.Zrejme si mal kailik poškodeny a bolo to posunute,ked sa poručali zuby na kolesach tak prestalo byt v zabere a vratilo sa do spravnej polohy,po vymene kolesa bolo všetko ok.

Tu je iny problem po druhom naštartovani volnobeh funguje.

2015-10-25 18:13:55

sjaro: zítra budu s mechanikem hledat dle rad. Dnes ráno jsem při startu musel přidat plyn jinak to zhasínalo, taky se mi projevuje hluk do zahřátí, když bych dělal rozvody mám použít originál, nebo stačí elit sada .Čím déle tady čtu ,tak začínám být nervózní. Auto jsem koupil dceři která ho rok používá a rád bych ,aby ho měla v pořádku. K dílům přístup mám ,ale volný dobrý mechanik v době přezouvání neexistuje.

2015-10-27 08:25:34

Zdravím, Máme stejný problém při startování. Za studena je motor slyšet (jako by vrzaly kladky) a neudrží se ve volnoběžných otáčkách - chcípá. Když nastartujete a hned se rozjedete pak to funguje normálně a po zahřátí drží volnoběh a je tichý a nastartujete bez problémů napoprvé. Připojili jsme Traila na diagnostiku, a nejprve nám to nezjistilo žádné závady ale po druhém pokusu načíst to v tu chvíli to našlo asi tři, ale hned zase zmizeli. Řídící jednotka se chová tak nějak podivně jako by se resetovala co 5 vteřin a hned zase naskočí ( všechny hodnoty padají k 0 na vteřinu a jednotka si chyby nepamatuje protože se tím nulováním zřejmě resetuje. ) ale jinak všechno běží i čidla ukazují všechny hodnoty, auto má tah normální, Budu rád za tipy a rady. Děkuji


Odpovědět

1  2