Fórum - Téma


Plyn???


Fórum 350Z Plyn???

Informace o modelu: Nissan 350Z (Z33)


1  2

San
San
2012-03-09 22:33:43

Čus, jen ze zvědavost pánové... Opravdu nehodlám dávat do Zetka plyn, ale nějak jsme se s kámošem bavili a došlo na téma, že plyn sice nezmění vlastnosti co se týče jízdy a výkony, teda si to alespoň myslíme. Ale jak to je se zvukem?? Zůstane u silnějších aut, nebo to z nějakého důvodu zmizí?

2012-03-09 22:52:42

já jsem teď viděl v rallye magazínu nějaké závodní evo na plyn, zvuk to mělo v pořádku

2012-03-09 23:31:49

mimochodem plyn ma vetsi odolnost k detonacim nez benzin a i se lepe misi se vzduchem dobry a odladeny plynovy system muze umoznit napriklad progresivnejsi predstih...

se sporakem (2,0 16v) sem jezdil a na plyn i benzin to melo stejny zvuk s tou trubkou co tam byla (parodie na vyfuk) bych urcite zmenu poznal ...

2012-03-11 18:19:04

to radsej kup fobiu 1,2 na denne jazdenie ako davat do zetka plyn , polsky trh je plny takychto zetiek, to je nieco podobne ako ked si magor kupi Escalade a da to na plyn, bud chcem V6 alebo Hybrid/diesel

zvuk by sa nemal zmenit ale ten smrad urcite

2012-03-11 23:01:49

Zetko v plynu je prasárna, nicméně jedno fakt hezké s LPG teď bylo na prodej na slovensku včetně stavitelného podvozku za 250tis. :) Jinak ale zvuk s plynem je k nerozeznání a to jak u malých motorů, tak např u Hummera. Plyn už dneska není vůbec špatná věc, ty systémy jsou kvalitní a úspora je pořád cca 50%. Ale šetřit benzín v Zetku.... na to jsou tu lepší auta :)

 Svobi
2012-03-11 23:19:06

Tak pokud by ho mel nekdo na deni jezdeni a najezdil hodne a nechtel jezdit nejakou dayli pleckou tak nevidim jako problem .

V Muranech je taky casto.

2012-03-12 09:32:27

Ahoj. Montáží plynu do auta se nic nezmění a zvuk už vůbec ne. Navic se dá u plynové jednotky

nastavit přivstřikování benzínu při vyžších otáčkách, takže se dá docílit i většího výkonu. Montuje se do všech

aut. navíc Z-ko nepatří k nejsilnějším. Plyn se dává i do aut s daleko větším výkonem. Za týden budu dávat plyn

do své audi S8 a známý ho měl v audi RS6. U silných aut se dává

sportovní červený reduktor a u extrémně výkoných aut se dávají dva. Montáž se dá provézt i tak, že na autě není vidět,

že je na LPG. Nádrž místo rezervy a plnění se schová pod víčko nádrže. A žluté LPG nálepky si každý umí sloupnout z okna sám. Kdyby tě ještě něco zajímalo,tak mě kontaktuj. Montáží LPG se zabývám.

San
San
2012-03-12 16:53:29

Čau,

já do Zetka určitě nechci dávat plyn, jak jsem už řekl hned na hoře. Jen jsme se tak nějak dohadovali s kamarádem co se týče zvuku. Vím, že známý to měl v porsche cayenne turbo a MB amg 6,3 bi turbo, tak to asi jde no :D Jen mě právě zajímal zvuk jestli zůstane, ale tak už to vím tak díky :))

ale když už jsme u toho, jak moc to ušetří peníze, ale zase co to tak a stojí to montáž a jak moc to zmenší prostor v autě (kufr) a taky o jak moc se musí jezdit tankovat? Vím, že to je hodně individuální podle auta.. ale tak od oka

 Svobi
2012-03-12 16:57:18

Tak pokud ma auto rezervu tak se to da misto ni a kufr ti to nezmensi . A nadoba se da velikostne podle toho co se ti tam vejde.

Ja mam na nadrz u primery nejakych 400km

2012-03-20 09:49:35

Ahoj. Plyn se musí dělat jen oficiálně, jinak neprojdeš technickou a kdyby do tebe někdo někde ťuknul, tak si propadající i kdybys nebyl viník. Takže i já to montuju

oficiálně se zápisem do TP. Úspora proti benzínu je víc než o polovinu. Spotřeba ani výkon se nezmění, jako to bylo dřív u favoritů. vzhledem k tomu,že je někde nafta dražší než benzín a silnej diesel má spotřebu taky kolem 10 litrů, doporučuju plyn.

Tankovat plyn do velkýho auta určitě neni blbý. Já ho měl v nissanu Maxima 3,0 V6 a mam ve svojí audi S8 4,2 V8 a když ušetřim 1500,- na nádrži,tak mi to špatný nepřijde.

Funguje to plně automaticky. To znamená, že se studený auto nastartuje na benzín a po zahřátí na 30 stupňů se sám přepne plyn a pokud ti dojde plyn,tak se to samo přepne na benzín a po dotankování plynu zase jedeš na plyn,aniž by si to picítil.Přepíná se to plynule bez jakého koli škubnutí. Jediná nevýhoda plynu je, že ti nádrž zabere místo v kufru. Nebo se dá místo rezervy na dno kufru a rezervu budeš vozit v kufru nebo jí vyhodíš ven a dáš si do auta spray na opravu pneu. Pokud bys o tom uvažoval, tak ti to předělam za 26 - 27000,- 4 válec a 30- 31000 6-ti válec a 36-37000,- 8 válec. Jestli tě ještě něco zajímá, tak se ozvi. Buď sem nebo na

mail: lpg-plzen@email.cz nebo na tel. 739 664 331 Musim ti odpovědět takhle, protože mi z nějakého důvodu nejde odeslat odpověď na tvuj dotaz

2012-03-20 10:48:28

Plyn je dobrej,já bych do něj klidně šel,ale musí se ta investice vyplatit,takže do nějakého hodně používaného auta,když člověk hodně jezdí třeba denně do práce. Já mám Zko jen na víkendy,ujedu pár km,takže by se mi to nevyplatilo,ale chápu lidi,který si to daj.

 Svobi
2012-03-20 11:39:20

LPGPlzen : To ze se nezvedne spotreba je peknej kec. Naopak se spotreba musi zvednout. Protoze plyn ma mensi vyhrevnost. Kdyz se nezvedne tak jezdis na pekne chudou smes a muze byt pruser. Me zere tak o 2l vic nez benzinu .

2012-03-20 14:31:33

Ahoj,

já mam už třetí auto na LPG - momentálně Maximu A33 a musim říct, že zvuk motoru se sice nezmění, ale když otevřete kapotu tak jsou slyšet plynové vstřikovače. Když plyn vypnu tak je motor o poznání tišší - ale je to dané jen tím, že plynové vstřikovače jsou v tu chvíli mimo provoz.

Uvnitř auta za jízdy žádný rozdíl není.

Tu samou zkušenost jsem měl s Chevroletem Lacetti - i tam byly vstřikovače slyšet.

U Favorita to bylo jedno - ten neměl vstřikování, tam to bylo pro změnu zase cítit.

 Svobi
2012-03-20 14:47:23

Zalezi co mas za vstrikovace nektere jsou ticho a nektere cvrdlikaj

2012-03-20 20:32:01

svobi: zrejmě máš také licenci na montáž LPG. Pak by sis měl tedy umět nastvit systém lpg tak, aby ti to nežralo o 2 litry víc. Spotřeba by se měla zvednout tak o 1 litr. Plyn má sice menší výhřevnost, ale vše se ladí přes diagnostiku a nenastavuje se chudá směs. u některých vozů se rozsvítí chyba motoru, když dostane chudou směs. To že řeknu,že se spotřeba nemění,neznamená,že se nezmění ani o deci. ale do jednoho litru s poměrem ceny plyn/benzín je zanedbatelná.

 Svobi
2012-03-20 20:41:52

Nemam licenci ,ale dost se o to zajmam . Se spotrebou jsme to zkouseli sladit a dolu to u meho motoru nejak nejde. A fakt bych nespolehal na kontrolku motoru to je tak odkurvit motor. Vim ze u vetsiny motoru je narust kolem litru ,ale u nas ne no .

A mozna i tak to bylo chude nebo chytnul karbon v motoru a propalilo se tesneni pod hlavou.

2012-03-20 21:37:17

Já licenci mám a nemám zájem na tom, někomu "odkurvit motor" Na kontrolku se nikdo nespoléhá. Říkal sem, že se nenastavuje chudá směs u žádného vozu a že u některých chudá směs rozsvěcí kontrolku. Na některých autech je spotřeba větší,ale většinou je to tím, že se kvuli sáni nebo jiné součásti nedají namontovat plynové vstřikovače co nejblíže k benzínovím a musejí se dát dál a tím pádem i delší hadíčky k tryskám.Pak musí mít plynový vstřik delší dobu otevření a má i větší spotřebu. Těch věcí může být víc. Ale 2 litry na víc bych neřešil. Hlavně když to maká.

 Svobi
2012-03-20 22:31:15

Jo tak nez fouklo tesneni slapalo v pohode , vykon asi stejnej nejak jsem nepoznal a vse v pohode . Vstrikovace mam hned vedle benzinaku to je ok . Tedkon bude vse vycisteni a vynoveny na motoru , upravy se predstih pro vyuziti oktanu LPG a doufam ze bude litat

2012-03-21 20:20:55

Tak ať se dílo zdaří.

2012-03-22 02:24:03

Treba to LPG zariadenie aj nejako priebezne servisovat? Ako casto a kolko stoji ten servis/udrzba? Este by ma zaujimalo, ci by bolo mozne namontovat taketo LPG aj do 530 konoveho Nissanu GT-R a ci by to nijako neovplyvnilo vykon motora.


Odpovědět

1  2