Fórum - Téma


plast pod čelním sklem


Fórum Note plast pod čelním sklem

Informace o modelu: Nissan Note


1  2

2010-01-13 12:29:30

Mám pocit, že ty otvory nutně zakryje flexiboard. A navíc, když jsou zadní sedačky úplně vzadu, tak podle mně nemá ten vzduch jak odcházet. Taky se mi to teď dost mlží i když mám zapnutou klimu, tak zadní okýnka to neodmlží. Zkusím dát pryč ten flexi.

2010-01-21 00:35:49

Zdravím !!

Plast mám OK,sedačka nevrže ale......po 2,5 roku jsem zpozoroval slabé vrzání plastu .Po zatlačení na ovládání klimy a větráků přestane,jsem sám ????Zajedu do servisu ,ale uvidím jak se k tomu postaví.

2010-04-11 15:03:30

chlapy pokud se vam mlzi auto tak toje znamka dobre tesnosti vozidla kdyzsi zapnete klimu na odmlzovani tak je dobre pootevrit trochu okinko tot muj nazor a skusenost nejen na osobnim automobilu a i nakladnim

2010-06-23 19:44:26

Zdravím všcechny Noťáky

Můžu potvrdit že úroveń takzvaně autorizovanýho servisů Nissan v Hradci Králové stojí taky pěkně za h....Tam když člověk příjde tak si myslí že je spíš otravuje! Nedej bože něco reklamuje a že jsem toho už stihnul za ty dva roky a nejeto 25.000km dost (převodovka, řízení, klobek volantové tyče, drnčející výfuk) Nemluvě o zamítnutých požadavcích jako je pomačkaný potah sedáku řidiče a pískající brzdy (vadné destičky) Je pravda že v dnešní době je umytí vozu standardem, v toyotě to je samozřejmost vždy, ale to absolutně nejde srovnávat s nissanem.

2010-06-25 15:00:00

Ucpávání zadních výdechů je totální blbost. Jsou tam z mnoha důvodů, a jeden je to,že když fouká topení ,tak to musí také někde odcházet pak se auto potí,a nelze to potom odmlžit.

řešit to následně otevíráním okna no nevím.....

Pískající destičky je problém bezazbestového řešení brzdových desek . Jsou tam přimíchané kovové piliny a mnohdz se stává že to píská

2010-06-28 07:44:35

Plně souhlasím, navíc když ucpeš zadní výdechy hůře se zavírají dveře - větší odpor vzduchu.

2010-06-28 08:33:13

Tak to čučím poprvé co se mnou souhlasíš a neoponuješ mi

2010-06-28 09:59:54

Tady nejde o to ti oponovat, ale o to, že vy z Nissanu to řešíte někdy tak ajksi divně a ty tu třeba odpovídáš dobře, ale mě to připadne tak, že tvým odpovědím někdy porozumí jen ten kdo to zná, že tvé odpovědi nejsou pro laiky. a bohužel když tu někdo neví kde je pravá a levá strana auta, tak pak ani nepohopí dobře tvé odpovědi. - jsou až moc jednostranné.

2010-07-18 10:07:34

Můj vypadá uplně stejně. Zpočátku jsem měl tendenci to řešit, ale už mě to pustilo. Napadá mě, že by se dal možná přilepit obyčejným silikonem.

2010-08-10 21:13:09

Ahoj. Až vyřešíte problém se zamlžováním, tak to sem písněte. Taky se mi to na Micře mlží. Kabinovým filtrem to není, mám ho novej. (v rámci ročních prohlídek vám ho ale neměněj).

Jinak k těm servisům - resp. jak se tu furt vychvaluje plzeňské ROTO. Auto jsme tam kupoval novýi, teď ho máme 4 rokem a zatím se mi nestalo, že bych byl se službama tohoto servisu výrazně spokojenej. Při první garančce ani neorazili servisku (musel jsem se tam vrátit), nikdy se mnou nesepsali ani přijímací protokol, natož abych třeba dostal přehled prací co dělali.. O nějakém umytí auta také není řeč. Poslední garančku mi též účtovali nemrzku do ostřikovačů kterou jsem tam den předtím doplňoval. Korunu tomu nasadila poslední neplánovaná návštěva, kdy potřebovali celý týden na opravu - výměnu spínací skříňky ( auto 10měsíců ze záruky, najeto 40tkm, oprava celkem mazec). Komunikace se zákazníkem mě též nenadchla - neurčité odpovědi které ve mě jen vzbuzovaly pochybnosti zda vůbec na auto už sáhli, nebo tvrzení že na autě už od rána makají a přitom fakturovány byly 1+1 hodina práce.. atd.. Natož aby se třeba při odevzdání auta na servis optali, jestli nechci někam hodit, protože přecijen je to v Plzni celkem blbě umístěný..

Jezdíme teď ale do Budějek (přítelkyně tam má rodiče) a tam je taky Nissan a tak uvažuju že budu servisovat tam (prostě když tam pojedem, tak spojíme příjemné s užitečným). Už jsem tam byl (nešla mi vyměnit žárovka a zatímco u Rota jsem za výměnu (za cenu žárovky) dal 160kč, tak v ČB jsem platil za výměnu (též za cenu žárovky) jen 68kč..a to se s tim chudák mechoš navztekal, než to vyměnil )..

Zapřísáhnul jsem se že další auto už Nissan nebude.. protože bohužel ač třeba nabízí relativně dobrý auta, tak nemožnost výběru jinýho servisu (nehodlám kvůli servisu jezdit z Plzně přes půl republiky) mě od téhle značky odrazuje.. I když teď dost pošilhávám po Note, tak nevim..

2010-12-20 09:33:25

cau trochu ti odpovim na tvuj servis, pokud neco zadas a nenito spraveno okamzite zadej reklamaci viz.sedacka,k plastu pod celnim sklem to ma asi kazdy i ja spravit to jde a k nepoznani, doliti ostrikovacu nadobka cca 3 litry, zapamatujsi jedno ze servisi vse ojebavaji aby dostaly co nejvice penez od zakazniku ja jsem byl v servisu nissan a poznacil jsem si vzduchovi filtr olejovi richou nozem v servisu mi bylo receno ze garancka je udelana otevrel jsem kapotu a malem my vypadly oci nechal jsem si zavolat servisniho technika a v udivu mi pak bylo receno ze na servis na mem aute jeste nebyl udelanej zesemi omlouvaji a ze vse hned

napravi zadal jsem o vraceni penez tymi vratily..

cobych napsal o servisech jasi myslim zetoje podvod pokud nemuzes byt u auta v servisu a divat se na nej co na nem delaji tak si tam mutou udelat cokoli

ja pak zajel k soukromnikovi byl jsem u auta vse vymenil pred mima ocima a zaplatil jsem asi o polovinu mene nez ve znackove

jo a jeste neco taky zalezi jak prijdes do znackoveho servisu oblecen pokud slusne ..tak jsem tam prisel ja a delal ze sebe blbecka..... tak to stoprocentne ojebou , pak jsem tam prisel v pracovnim a nestacily se divit co vse neudelaly tak tedkom zalezi natobe kam sveho milacka pujdes servisovat ja uz do znackoveho servisu nikdy nejedu tot vse z meho pribehu cosemi stal cau david

2011-03-14 22:38:14

ahojko

Tak tento plast mi menili uz 4 krat a po zime ho dam vymenit opat


Odpovědět

1  2