Fórum - Téma


plast pod čelním sklem


Fórum Note plast pod čelním sklem

Informace o modelu: Nissan Note


1  2

2009-11-24 12:43:11

Tak jsem byl na 1. servisní prohlídce. V rámci ní jsem požadoval opravit uvolněný plast pod čelním sklem, ten co v něm jsou stěrače (dříve byl přilepený ke sklu, aspoň mám ten pocit) a vrzání přední sedačky (vrže při naklonění auta i v mírné zatáčce). Než jsem tam jel, dolil jsem do nádržky ostřikovače 1 litr kapaliny a jsem přesvědčen o tom, že tam nejmíň další litr ještě byl. Při předávce auta po servisu mi bylo řečeno, že jsem měl prázdnou nádržku ostřikovače a že mi tam 3 litry dolili - litr za víc než 100 Kč (nevíte někdo kolik se tam toho vlastně vejde?). Na můj dotaz, jestli už sedačka nevrže a jak vlastně vše dopadlo, mi bylo řečeno, že vše, co jsem při odevzdání auta uvedl, bylo provedeno, včetně předepsaného servisu. Můj údiv, po příjezdu domů byl ten, že sedačka stále stejně vrže a že plast je stále volný (máte ho přilepený na pevno k čelnímu sklu?). Taky mě docela udivilo, že při odevzdání auta do servisu nebyla provedna alespoň vizuální prohlídka auta (kvůli povrchu laku auta) a nebyl sepsán žádný objednávkový list a nikdo se na auto v mé přítomnosti ani nepodíval (toto bývá pravidlem i u neautor. servisů), jen jsem v kanceláři odevzdal klíče. Taky mám pocit, že po servisní prohlídce poměrně dost servisů jiných značek (např. Citroen) auto předá zákazníkovi umyté (to právě kvůli laku z důvodu záruky na prorezivění). Prosímvás, jak to chodí v jiných autorizovaných servisech nissan při servisních prohlídkách??? Jsem z toho poněkud, mírně řečeno, v rozpacích.

2009-11-24 14:28:50

Ahoj, všeobecně pokud jsi nespokojen tak ti doporučime se tam vrátit, sepsat reklamační protokol a jednoduše po nich takzvaně šlapat dokud neodstraní závady a až se jim to podaři tak si najít jiný servis. Neboj se napsat stížnost, plast není přilepen a nádobka má asi cca 5litrů je to uvedené v manuálu.

2009-11-24 17:26:05

Ahoj tak koukám, že mám na servisy docela štěstí . Při každé prohlídce jsem osobně s přebírajícím technikem prošel interiér i exteriér vozidla a teprve na tomhle základě se vytvořil zakázkový list, kde bylo poznamenáno, stav vozidla, výbava a doplňky, dále byly připsány úkony na přání zákazníka, v mém případě se jednalo pouze o zatékání do zadního brzdového světla. Při přebírání vždy platilo to samé na základě zakázkového listu a v přítomnosti předávajícího technika se provedla kontrola vozu a všech oprav, které jsem žádal nad rámec standardní prohlídky.

Co se týká záruky na lak a toho zda jí někdo provedl, mě bylo celkem jedno, základem je potvrzení do záruční knížky s údaji čísla karoserie a data prohlídky!.

Umytí vozidla je spíše nadstandardní službou a určitě nepřidá ke kvalitě servisu.

Spousta malých nedostatků je již z výroby a pochybuji, že si s tím i ty nejlepší servisy poradí, spíše naopak při neodborné opravě může dojít ještě k větším problémům.

Odchlíplý plast pod předním oknem mám také, ale neřeším to jako problém. Viz foto

2009-11-28 17:01:42

Tak jak čtu servis nissan je stale nekvalitni a všude stejny.

Take mam odchlipli plast.A po skušenostech ze servisem to necham radši tak.

2009-11-29 18:44:09

Vánku a víš o nějakém v ČR on to totíž není jen Nissan takže si uvědom že jsme v ČR ,10 let jsem pracoval v různých servisech a mam co porovnávat 99% servisů ať se na mě nikdo nezlobí stojej za H....! Takže pokud nejsi spokojen s nějakou praci a službou tak hold musiš všude HULÁKAT,nedá se nic dělat počítej že možná za 10let se tu něco všeobecně změní.Martin

2009-11-29 19:07:59

Já už jsem skusil druhý servis a všude jen také hulákám

Dříve jsem měl chevroleta a na třetí pokus sem našel super servis kde nekecali a spravovali.

Proto prodávám svuj vuz a vracim se k chevroletu.

2009-11-29 19:18:49

O.k proto žijeme v demokratickem státě a každy se může rozhodout podle svého vkusu a zkušenosti.

2009-11-29 19:21:04

Ahoj Vánek pokud budeš měnit tak napiš za jaký model, popřípadě motorizaci.

2009-11-29 20:33:37

Mno je to smutné čtení, opravdu k západu máme hodně daleko a je to taky tím, že si tady lidi nechají hodně srát na hlavu ! Mlčí jak stádo tupých ovcí a jen cálují. Další moje auto už taky bohužel nebude Nissan Ani mě ničím neoslňuje. Jestli další auto bude Nissan, tak jedině z dovozu USA např. bych to viděl na Titan, Armada, atd. nebo Pathfinder 4,0L BA

2009-11-29 20:43:43

no Martine, míříš vysoko, hlavně spotřebou

2009-11-29 20:46:58

No jako jen jsem napsal, co by mě tak ještě zaujalo od Nissanu škoda je, že fakt toho není moc. Mno i ta Tvoje Navarka je pěkná, abych neurazil no Taky Xko s těmi hagusami na sreše.....

2009-11-29 20:51:20

No musíme se také přiznat naše další auto bude také Pathfinder Platinum

2009-11-29 20:54:27

no mě vadí zvuk motoru v Navaře, je moc slyšet, že je to diesel a za ty prachy by to mohlo být lepší. Jinak benzín je samozřejmě lepší mimo spotřeby

2009-11-29 21:05:07

Tak to je jasný, že je BA lepší no a s tou spotřebou, záleží jak jezdíš a já nejsem závodník a body mám všechny tak spotřeba je uměrná. Ale někdy jedu 2x a někdy jednou týdně tankovat a tak není stejná No jednou jsem přepočítával míle na Km a galony na litry, to když jsem jezdil za velkou louží s Chevi Blazer ( V8, 7,3L ) tak to nebyla až taková hrůza, papal okolo 18L / 100 Km. Spíše méně. Denně jsem jezdil cca 50 mil (80 Km) cca 80% dalnice, 20% město. Ale je fakt, že tam ani není prostor pro nějaké závodění a závodníky Tam se max. speed dodržuje.

2009-11-30 15:56:00

zdar Pavel80

2009-12-01 08:07:01

takže pokud jedu do servisu na prohlídku tak vždy musíš mít naplněn ostřikovač až po hrdlo, jinak ti to vždy dolijí. litry určitě není plné, mám dojem že je to víc. Plast pod oknem určitě není na Note přilepen ke sklu. Má zespodu pacičky, kterýma je v několika místech zasunut pod kraj skla (na plastu je vlastně drážka ve tvaru U která se nasune na sklo. Ttím že drážka není po celé ploše ale jen an několika místech může dojít k tomu že se plast odchlípne. Bohužel asi to bude častá závada u Note, u N16 je to velmi častá závada, že se plast vlivem teplav létě zkroutí. Když jsem se to na N16 pokoušeliv létě opravit, plast nahřáli, vytvarovali, nechali vychladnout, nasadili a bylo to OK. Auto jsem vystrčili před dílnu an dvůr, za 2 hodinky si přišel majitel, mu mu říkali jak jsme to opravili, přišli jsme k autu a opět tam byly vlny. takže to asi bude negatiovní vlastnost plastu ze kterého je to vyrobeno. V rámci záruky, bych žádal výměnu, po záruce bych se stím smířil - je to neopravitelné. K vrzání sedačky adalší, jednoznačně reklamovat závadu - já bych z toho servisu ani neodjel a nechal jim to tam.

2010-01-12 11:13:31

Zdravím.Určitě souhlasím,že auto umyté ze servisu je jen doplněk navíc a dobré gesto servisu.Zprávně by každé vozidlo co jde do servisu se mělo umýt,jeto i vizitka řidiče.Má zkušenost je ta,že jsem do jakého koliv servisu dal auto,bylo vysáté a umyté,když jsem přebíral vozidlo,tak bylo vyšperkované ještě více než jsem ho odevzdal.Čím to bude,mnou a nebo servisem.Teť si někdo říká (co ja ho mýt nebudu a vysávat už vůbec ne)je to nakaždým znás,jak se chová k vozidlu.Budu opět tvrdit,že zatím nejlepší servis je ROTO Plzeň,boužel je tak daleko,ale tam nemám žádní problem,ať mají plno či ne.Jsou pořád ochotní a to dělá dobré slovo.Opravují vše co si zákazník přeje a co neví to oni zjistí, a to je co říct.Připádámi to jako servis ATU,ten je solidní a řekne závády o kterých neví ani sám řidič.Nejsou ani tak moc drahé a co se týče vody do ostřikovače to je zdarma u nich,teda v mém případě to tak bylo. Známemu co bydlí v Praze sem to doporučil a je spokojenej též.A pokuď servis má umýt auto tak nevím,venku pršelo a přesto bylo umyté. .Další dobrej servis je Starý Jičín,Byl jsem tam jen k vůli maličkosti a ochota super a hned mi dali na první garančku datum kdy mám prijet,ale říkám,že nevím kde budu jestli v Ostravě a nebo v K.varech,ale kde budu tam dám nissana a budu mít o něho dobře postaráno. Ale chválit nissana noteho budu až na jednu maličkost a to snad vyřeší servis.Jedná se o mlžení oken u vnitř vozu.Venku je okolo -2 až -6 a pořád se auto mlží a to můžu mít venkovní nebo uzavření prostor vozu,či zaplou nebo vyplou klimu,co koliv udělám s topením pořád se to mlží.Jsem jedinej,nebo se to stává i vám,ať vím zda je to závada nebo jsem debil. Další věc.Píšou,že je note rodiné auto,tak proč nedali topení i do zadu vozu,když tam někdo sedí a venku je mínus tak tam umrzne,to nevymysleli dobře.Spousta aut to už dělájí,tak snad nissan bude dalším.

2010-01-12 11:31:05

Tak samá chvála na ROTO Plzeň a old Jičín. Tak až se budeš pohybovat někde v Olomouckém kraji, vyzkoušej Nissannemocnici Kobliha Přerov. Zatím, koho jsem tam nasměroval, byl nadmíru spokojen.

Jinak k tomu mlžení - máš vyměněný, čistý cabin filtr ? Skontroluj si to sám, jestli Ti ho vyměnily ! Dost často to bývá, že se mlží okna právě pro tento totálně zasraný filtr.

2010-01-12 17:16:33

Pokud jezdí do solidního servisu, nebude si přece kontrolovat jestli mu vyměnili kabinový filtr nebo ne ? Nissan85 nemá svého Note ještě ani rok, takže filtr je pravděpodobně původní. Nevím přesně kde má Note výstup vzduchu z kabiny, bývá to většinou v zadní části zavazadlového prostoru. Někdy věci v kufru výdechy úplně ucpou, vzduch neproudí ven, okna se mlží a vzadu špatně topí.

2010-01-12 20:22:45

Zdravim,

otvory su vertikalneho tvaru a nachadzaju sa na zadnej casti kufra. Osobne som ich zaplatal PU izolaciou znizil sa tym hluk prenikajuci z vonku.


Odpovědět

1  2