Fórum - Téma


PF Automat JO NE


Fórum Pathfinder PF Automat JO NE

Informace o modelu: Nissan Pathfinder


1  2  3  4

2008-01-11 15:52:56

Alf - gratulace k "pořádnýmu autu se dvěma pedály" jen bacha než si zvykneš na ovládaní jednou nohou nešlápni levou nohou na brzdu, jinak vystoupíš předním sklem Jinak přeji mnoho šťastných Km a doufám se uvidíme na nejbližším srazu.

2008-01-11 17:29:53

Cha cha ..to znám, před mesicem jsem si v USA pucil Muráno nebo Infinity, nebo co to bylo a na první křižovatce jsem sešlápl "spojku" , která tam nebyla a jen jsem se modlil, aby to do mě nikdo ze zadu nenapálil.... pak jsem celý týden jezdil s levou nohou pod sedačkou ......"móóóoc prima" - ještě teď mě v ní brní......

2008-01-11 20:03:22

Mno ale za par dní už jsi byl v poho žejo já když jsem se po několikáté vrátil z USA a sedl do manualu tak jsem zase "zapoměl" spojku vymáčknout a tak mě to na každým semaforu zdechlo fuj tajbl manual už nikdy. Jen "pořádný" auta.

Alf
2008-01-11 20:21:08

Něco na tom bude už jsem také VYŠLÁPNUL SPOJKU to byl teda ale šok no z chyb se jeden i občas poučí.

Jen mne stále vrtá hlavou ta myšlenka úpravu softu pro převodovku . Co jen tam asi bude nové v té inzerované inovaci

2008-01-13 13:28:04

Jo taky se mi to povedlo naneštěstí s kámošovým autem a to při řasení jsem prostě chytil za šaltrpáku a surově bez spojky zařadil -...... to sem si vyslech jmen...... proste to chvíli trvá než se človek " jen tak ric pic bum přešaltuje".... ale automat je pohodlnější ....

Alf
2008-01-14 05:52:52

Tak to zatím jsem nepozoroval že by to nechtelo řadit . Jak jsem psal pokud jedu lehká noha tak ro řadí cca v 2000 ovšm pokud na to přirozjezdu hezka šlápnu tak z 1 na 2 to dá v 4100 dál už řadí kolem 3000 až 3200 podle toho jak moc na to šlapu. Jinak ten manuální mod z 1 na 2 skoro okamžitě z 2 na 3 cca v 40km z 3 na 4 v 60km z 4 na 5 cca v 90km O spotřebe je asi předčasné psát zatím to není ani kapku zajeté ale vzhledem k tomu že to zkouším a blbnu co to dovede ja prumer kolem 13l ale to jsou samé rozjezdy a kratounké trasy.

2008-01-23 18:42:47

Já měl půjčenou verzi s automatem (zajetou předváděčku) na víkend a pak jsem se svezl s manuálem a rozhodnul jsem se koupit manuál. A to i když mám 12 let velmi pozitivní zkušenost s A/T v Maximě. Je to nezvyk ale automat v PF je opravdu "divnej". Oproti tomu automat v LC120 řadil naprosto skvěle, vůbec jsem o něm nevěděl ale s automatem v PF se auto chovalo jak kdyby byl za ním naložený přívěs s lodí. Manuál je náročnější na ovládání ale zase ta šestka na dálnici a sjíždějí svahů na redukci naprosto bezproblémů.

Jsem přesvědčený, že automat je opravdu navržený na americké motory a s 2.5D se chová jinak než s výkonným benzínovým šestiválcem nebo co tam cpou jinde...

Alf
2008-01-28 23:11:32

Tak jsem se zas tročku kochal tím znectěným automatem u PF a mám prosbu na manuálníky kolik točí motor při 50 na 3 stupeň kolik při 80 na 4 stupeň kolik při 100 na 5 stupeň a kolik při 150 na 5 a pak na 6 stupeň. Nějak mne to stále nejde do hlavy . Když už tam mám 5tku tak to jede 120 a točí to cca 3000 pak pozvolna přidám na 130 a otáčky spadnou na 2800 při 150 to točí zas 3000. Jak je to možné převodovka je udávaná jen 5stupeň. A je ejdno jestli řadím *ručně* nebo to nechám jen na automat.

2008-02-03 22:25:59

na 150km to točí na 6ku tak něco mezi 3100 a na 2000ot. 120km, na 5ku při 2000 jede 80 na 3000 přesně 100km, skusím Ti tu 4 a 3 ale to větsinou nestíhám sledovat....

2008-02-07 01:37:45

Cau, pred tydnem jsem slozil zalohu na Patfindra v automatu. Jak jsi s automatem spokojeny? Trosku mne zrazuji nazory ostatnich ze je to srot? Objednal jsem to hlavne kvuli zene at neni vystresovana rizenim tak velkeho auta.

2008-02-07 09:47:13

bud v poho ..." ject to? jede".......

2008-02-07 11:05:07

To doufam. Za 1,3mega by to mohlo trosku jet. A ted vazne, je to opravdu srot? Par lidi to tady kritizuje ale nikdo nenapsal padny duvod. Do ted jsem mel Opel Omega 2,5Td r.v.1998 v automatu a plna spokojenost, tak snad automat o deset let novejsi nebude horsi?

Alf
2008-02-07 15:26:34

Nedj na recenze .Je to sice rozdíl manuál / automat . Jak jsem psal ti co to testují kladnou důraz na dinamiku jízdy. Ni méně pro normálního smrtelníka je to scela v poho a pokud si chceš trochu užít svižné jízdy a potápit kapku motor a gum ,přepneš do manuálního režimu a je to o něčem jiném. Svižné je to až až.. Jinak s vlekem cca 2.5tuny absolutní pohoda. Pokud to nehoníš hezky to řadí kolem 2tisíc tichounká jízda

2008-02-07 18:59:04

Dik za zkusenosti. Mate nekdo na predku ram?

Alf
2008-02-07 19:37:29

Já bych tam zrovna jeden měl

2008-02-07 21:42:21

Vobec nemusis mat strach s automatu.On radi pekne.Akurat ,ked chces razdit razantnejsie ,motor sa zbytocne vytaca do otacok.Pripada mi to skoda,ked ten motor ma obrovsky zatah uz od spoda.Pokial niesi zavodnik budes spokojny.

2008-02-08 12:19:23

Mas nejake foto toho ramu? Od jakeho vyrobce ho mas, nebo primo od Nissanu? Nasel jsem neco takoveho, celkem zajimave http://www.schiessler.cz/?id=048 ale ceklem palba!!

Napiste jeste par zkusenosti jak funguje (a jak jste spokojeni) s manualnim razenim u AUTOMATU??

2008-02-10 10:08:18

Pár údajů k automatu: Na normální jízdu pohodlí.

Přenos síly není přes spojku (pevné spojení ), ale přes olejový měnič momentu. Z toho plyne, že dané rychosti neodpovídají pevné otáčky motoru - výkon se přenáší přes "pružný" kapalinový měnič. potřebuješ víc výkonu - dodáš ho vyššími otáčkami, stačí méně výkonu - otáčky mohou klesnout. Podle mého názoru není automat dokonale sladěný s motorem (např v BMW 530d je), ale pro běžné ježdění v tomto typu auta je dobrý, dal bych mu znovu přednost před manuálem.

Manuální mód řazení tě určitě neuspokojí, pokud čekáš obdobu manuální převodovky. Prostě pořád jedeš s automatem, akorát máš možnost mu prioritně říct jaký stupeň má mít zařazený. Elektronika tě stejně nenechá podtáčet nebo přetáčet motor..

Spotřeba s automatem mi po najetí cca 19 000km ukazuje na delších cestách kde je 1/1 dálnice a okresky při dodržování limitů mezi 8.5-8.8. Na okresce při plynulé 90km/h se to dá stáhnout těsně pod 8 litrů, ale to už musíš mít spotřebu jako hobby... Celkový dlouhodobý průměr (včetně pojížděk po městě, užívání si akcelerace, a sem tam někde po poli..) se pohybuje okolo 10.5 litrů. Takže vzhledem k velikosti auta a automatu velká spokojenost.

Pokud existuje nový soft pro automatickou převodovku, zajímaly by mě bližší informace - v čem jsou úpravy, kde to umí apod.

edi
2009-02-01 08:57:37

Zdravím

Včera jsem přivezl domů nového PF s automatickou převodovkou několik dní jsem už pořádně nespal.Nadal jsem na spíše špatné hodnocení a jsem rád.Měl jsem možnost jezdit i i v jiných vozech s AT a podle mě jely ještě hůř.Nechal jsem si ho dovést nezávislým dovozcem ve verzi LE AT má vše krom navigace a couvací kamery.Auto vyšlo na 845 000 kč myslím, že slušná cena.Nevím jaká je tam verze softwéru jak jste psali,ale snad ta nová.Auto mělo najeto 30km.Domů jsem jel po dálnici akcelerovalo parádně jel jsem 120km/h .Otáčky mi nikdy nešly ani 2500.Motor jen krásně vrněl jel jsem s tempomatem a sledoval otáčky motoru čekal jsem kdy to vyleze na těch 4000 jak se hodně psalo i když jsem to na pumpě přišláp tak nic jako střela a hned to řadilo.Auto přijelo z Belgie vůbec netuším na který trh bylo určeno ,jen mě překvapilo že mělo letní pneumatiky.Čekal jsem univerzály ,tak předpokládám že to měla být původně slunečná země.Auto je v šedé metalíze nic krásnějšího jsem neviděl.Tak uvidíme jak to půjde dál.Jo měl bych dát auto někam na nějaký první servis?Vše jsem zkontroloval a nic mu nechybí ale ,nerad bych něco opomněl ? Díky

2009-02-01 10:08:31

Tak to Ti gratuluji a přeji hodně šťastných Km. Později napiš postřehy a spokojenost.. Já jsem jezdil s PF jen benzínovým 4,0 L byl to jak jinak v USA A/T a spokojenost velká, no jo ale byl to benzín a to je o něčem jiném ve spojení s A/T


Odpovědět

1  2  3  4