Fórum - Téma


pcv filtr SR20De (DE)


Fórum Primera P11 pcv filtr SR20De (DE)

Manuály  |  Inzerce  |  Model Nissan Primera P11  |  Naše vozidla


1  2  3  4

2015-06-26 14:18:55

Moja SR2ODE začala po LPG montáži ? brať olej, cca 3-4dcl na 2000km,fakt neviem či to súvisí s lpg lebo som predtým aj menej jazdil... Z predošlej historie prvé 3-4 výmeny oleja neboli celkom OK, intervaly pretiahnuté na cca 20 000km až 25 000km, ako sa s tým jazdilo neviem. Je to automat takže otačky skôr nižšie, výnimočne nad 3000 tak max. do 4000. Cez nalievací otvor vidím vrstvičku usadeniny zvnútra dekla. Napadlo ma či nieje chybný PCV - tu mi to vysvetlite, keď to odpojím tak na voľnobehu to strašne saje, nemalo by to práve pri voľnobehu ťahať pomenej?, prefúknem to ľahko z oboch strán. Myslel som či práve vzhľadom na nízke otáčky nejde olej cez odvetranie. ďalšie možnosti? t.č. olej 5W40, mám nachystaný 5W50? alebo 10W40?, zatiaľ nedymí, najazd 140 000km, test kompresie? guferá ventilov?

2015-07-06 07:13:12

slabostka: 2dc na 1000km bych u SR20DE neřešil. Starej motor mi bral 4dc při koupi a vydržel 100tis km na LPG, pak už začal žrát víc podle stylu jízdy. Po výměně u Jagyho za jiný motor má teď Primera dalších 50tis na LPG a tady mám taky pořád cca 2dc. Jinak starej motor měl přý zapečený stírací kroužky a to jsem mu měnil olej co 8tis km.

2015-07-06 08:28:21

ferdikf: mne len nejde do hlavy že pred montážou LPG som nedolieval nič... motor má síce vek ale len 140 000km... buď to ide cez odvetranie do sania alebo tie krúžky alebo guferá ventiov.. plus mám pocit akoby sa uvolňoval ten karbon a ukazovali sa vôle,,,,

2015-07-06 12:22:40

slabostka: je fakt že LPG karbon netvoří, ale co jsem tak četl, tak kolem 150tis začínají SRka žrát olej. Zatím bych to neřešil, jen kouknout jestli je motor suchej a sleduj to.

2017-03-28 17:46:56

​Zdravím potrebujem trochu pomoc .. mám p11 96kw 96 rok... začal mi tiecť olej tak som pátral prečo... našiel som PVC ventil samozrejme hadička sploštená dokonca deravá ..auto fungovalo bez problémov ale ventil som vytiahol bol úplne zapchaty tak som ho teda skúsil vyčistiť a vymenil som hadicu... auto bez problémov 150km iba zrazu zhaslo keď som tomu lepšie vypálil na 3 ojke zastal hadicu som dal naspäť tu dravú auto išlo ďalej asi 1km a zhaslo ... naštartoval som a skákali mi otáčky skoro 0- nejakých 800.. ak som pridal plyn nič sa nedialo iné pripadne zhasol motor ... skúsil som viac x nepohol som sa.. tak som odpojil cely ten ventil a nič sa nezmenilo tak som teda nakoniec zapchal PCV ventil robilo to to iste tak som pridal plyn na podlahu a zrazu naskočili otáčky odišiel som na parkovisko .. zohnal som nový PCV filter hadicu vymenil auto išlo 150km ... a keď som šiel hore kopcom zadusilo motor naštartoval skúsil pridať neutrál zadusilo tak som zostal stať 5 min naštartoval a auto išlo ďalej ... viete poradiť čo by to mohlo byt?? Zároveň som menil vzduchový filter šišku ale za presne takú istú a sviečky rovnako tie iste NGK ako som mal do teraz... aktuálne naštartujem otáčky sú v pohode ale akonáhle prejdem dajme tomu 3 km tak sú na neutráli úplne nízko ... dobre drží otáčky len po naštartovaní ... čo to môže byt? Ďakujem PS. v servise mi nevedeli nic povedat zasiel som domov cca 50km a zda sa mi ze ako keby stracal vykon alebo sa pridusieval ako ked by som siel na 4 ke hore kopcom s nizkymi otackami ... ale otacky ukazuje normalne..


Odpovědět

1  2  3  4