Fórum - Téma


Patrol - Koupe Patrolu


Fórum Patrol Patrol - Koupe Patrolu

Informace o modelu: Nissan Patrol


1  2

2008-04-08 01:23:22

Ahoj všem. Chtěl bych poprosit o radu. Chci si pořídit Nissan Patrol, nejlépe 3dv a diesel. Nechci nic zničeného a jetého v terénu, ani já to nemám do terénu. Chci to mít pěkně zvedlý, pořádný kola a v dobrym stavu. Můžete mi prosím poradit kde nejlépe koupit a na co si dát pozor, popřípadě jaký motor. Koukal jsem zatím po Německu, kde jsou podstatně levnější a rok 99-2000 se dá koupit kolem 200 tis. Díky za všechy rady.

2008-04-11 18:12:48

naco patrol ked to nechces do terenu ?

 Svobi
2008-04-14 19:13:31

Tjn nechce to do terenu ani natahani. To vybira blbe protoze ho bude stvat ze to neni zadnej zavodak a patrol je dric a ne dalnicni bezec

2008-04-15 07:08:05

Proč ? tak třeba už jen kvůli bezpečnosti

2008-04-21 21:24:56

všetko je nebezpečne ,zaleží kto to ma v rukách aj patrol vie byt naladovana zbraň. Ak chces bezpecne auto kup si VOLVO

2008-04-23 21:20:04

Volvo verzus Patrol , no zajímavé téma

 Svobi
2008-05-01 15:48:41

Volvo vs Patrol to pak to volvo uz nemusi ani do lisu

2008-06-13 21:43:25

Tak to každopádně

2008-11-15 12:16:16

když budeš kupovat Patrola tak si dej pozor aby ti netekl na přední napravě olej u kol to jsou vtom případě špatné ložiska otočí při vyměně to není levná záležitost radši bych bral motor 2.8 TD šestiválec než 3litry jináč si myslím pokud to auto nevyužiješ v terénu tak je zbytečné si ho pořizovat ještě se zvýšeným podvozkem

2008-11-17 12:26:37

Když tečou symeringy na nápravě tak se to dá vyměnit a není to takový pecka,na tohla dost trpí Y60 páč to mají jinak než my na Patrolech K260. Je to věc názoru ale já který už pár let jezdí s motorem 2,8 TD tak bych šel do nové koncepce mororu 3,0 Di, druhé generace,má větší krouták. Jinak snad nejlepší motory byli 3,3TD a D.

A když jsme už u koupi Patrola tak bych si dal pozor na zásadnejší věci než jsou symeringy, ale ted k upaveným autům v bazarech, dnes už není problé si koupit nazbrojeného Patrola i za rozumné peníze,když si propočítáte za kolik seženete sérii a na kolik Vás příjdou úpravy je lepší si ho koupit už hotového.Pokud majitel není zručný a nemá prostory úpravy v servisech jsou za strašnou raketu a navíc ty chlapy to ani třeba nedělali a neznal určité fígle. Jsou lidi kteří nemají značkové servisy a dělají tyto práce za úplně jiný prachy a provedení práce je na profesiální úrovni. Nebál bych se koupit lechce přizvedlého Patrola.

2008-11-20 21:12:40

to že je lepší dávat si pozor na důležitěši věci to stebou souhlasím ,ale bokud si to nespravíš sam tak se nezasměješ

mam y61 a vím že předek je stará bolest Patrolů a dávat 2500Kč za sadu na jednu stranu není zas tak nejlevněnější

nove 3,3 motory jsou skvělé ale 3,0 nejsou zas tak podařené celkem hodně citlivé na olej musíš celkem pravidelně měnit olej

2008-11-28 06:43:23

Měnit musíš u všeho, to bych neviděl jako nějakou bolest těch motorů

2008-12-01 21:21:01

Nazdar lidi, zde k tomuto dotazu, myslím si, že asi nejlepší verze by byla Patrol Y61, krátkej rv. 98, s motorem naftou 2.8, ten třílitr nejede, sice má větší výkon, ale o 2 válce míň, címž je to auto dost ochuzeno, na co si dát pozor je dost problematické napsat do jednoho příspěvku, nejlepší by asi bylo si vzít k ruce někoho, kdo Troly zná, a patrně bych se podíval po nějakém neupraveném, protože většina upravených, byla upravena aby mohla jezdit v těžkém terénu, málokdo je jako ty, že si Trola upraví, aby ho měl jen na parádu (osobně nikoho takového neznám), je třeba si dát pozor na celkový stav vozu, koroze zadních kapes karoserie, celkového úniku kapalin, velkou pozornost je třeba věnovat nápravám,aby makala špéra, atd, těch věcí je tam moc, asi by fakt bylo nejlepší si sebou vzít mechanika, jinak k těm úpravám, u klasické Y61 lze upravit motor a to buď výměnou čerpadla, nebo čipem ( u toho je snažší montáž, demontáž ), co se těch úprav týče, pokud s tím chceš jezdit pouze po silnici,myslím, že velké úpravy bych nedělal, ono nazvedané auto na nějakých 33" MT pneu je na silnici o dost hůře ovladatelné, spotřeba je u nazbrojenýho auta o 5 l/ 100 km výš, gumy hučí, celkově se sníží jízdní vlastnosti na silnicích, nehledě na to že v Rakousku, Německu, jsou policajti na upravený offy celkem dost vysazený, jinak tedy k těm úpravám, chce to aby auto upravoval někdo, kdo ví co má s tím autem dělat a né někdo kdo dělá celej život Škodovky, úpravy lze provést několika způsoby, buď si koupíš celou sadu, a vyměníš, nebo si auto můžeš upravit sám, ale nestačí jen vyměnit např delší pera, je nutné dát delší tlumiče (nebo upravit držáky - chod původních by byl mimo činný zdvih), je třeba nastavit panhr. tyč ( po zvednutí náprava ujede k jedné straně), namontovat excentr. silentbloky, upravit brzdové vedení... atd , atd

2008-12-02 22:17:02

O motorech bych spekuloval,věc názoru a záleží sčím jsi jel. Co se týče offroadových úprav nevidím jaký koli problém na silnici ba naopak .

??? nazvedané auto na nějakých 33" MT pneu je na silnici o dost hůře ovladatelné??? to je nesmysl !

Jde oto kdo a jakým způsobem se nechá zvednou a jsme opět u toho že to dělal člověk co tomu nerozumí a neumí jinak tohle není možnééééé.

2008-12-04 23:35:21

No pokud seš s autem o třeba 10-15 vejš, máš na tom MT s víc než cenťákovejma špalkama, schozený stabíky....atd, atd..., tak seš s jízdníma vlastnostma úplně někde jinde než u seriovky na silničních pneu, a kdo s takhle upraveným autem nikdy nejel, tak to pro něho může být docela šok, záleží, co všechno myslí těma úpravama

2008-12-05 20:31:15

a kdo s takhle upraveným autem nikdy nejel, tak to pro něho může být docela šok ????

To možná ale ten šok nebude z horších jízdních vlastností

 Svobi
2008-12-05 20:38:00

2,8TD je jistota k spolehlivosti . U tich 3 litru se dost propalujou pisty Nissan to pak ruzne upravoval ,ale i tak se to nekomu projevilo . Zase sou lidi co na tu prvni verzi ujeli 300tkm i vic bez problemu a pak lidi co maj uz treba 3 motor ,ale asi to bude hlavne o lidech .

2008-12-05 21:08:48

To si piš

2008-12-07 22:19:47

Přesně tak, každý potřebuje to svoje, a pokud se na to vykašleš, tak ti klekne cokoliv

2008-12-08 06:28:57

Když se tu bavíme o těch úpravách,unás v klubu jsou Patroly které jsou krutě nazvedané a mají i stabylizačky a na silnici se to chová moc dobře


Odpovědět

1  2