Fórum - Téma


Patrol GR 3.0-uzavěrka záhada


Fórum Patrol Patrol GR 3.0-uzavěrka záhada

Informace o modelu: Nissan Patrol

Diskuze o vozidlu

2001 Patrol Y61

16 diskuzí

Palivo diesel. 5-rychlostní Manuální převodovka.



2015-12-13 00:36:41

Prosím poraďte. uzávěrka diferenciálu je vypnutá. Při jízdě 4x2 je vše v pořádku. Při zařazení 4x4 při zatáčení dochází k zablokování kol jako by byla uzávěrka diferenciálu zapnutá. Přepínač je stále v pozici uzávěrka - vypnutá. Při jízdě rovně je vše o.k. nic nebliká ani nejde zvuková signalizace při překročení rychlosti. Jakmile začnu zatáčet, je jedno zda-li vpravo či vlevo, zadní kola se seknou jako by byla zamčena, tedy uzávěrka diferenciálu zapnuta. :smt022 . Děkuji za radu.

2015-12-13 00:58:28

vasik: Tak u patrola 4x4 se nemá používat na zpevnenem. Nemá mezinaprovovy diferenciál. . Takže v zatáčce po zařazení 4x4 jsou stejne otáčky přední i zadní nápravy a někde to musí proklouznout v zatáčce. Ses si jistej ze je bloklej zadek ze jsou obě furt v záběru? Pak by byl problém v pace voliče. Kdyby byl problém v diffu tak to je zablokované i na dvoukolku.

2015-12-13 01:16:32

vasik: máš na obou nápravách stejný průměr(velikost) kol?? - bacha na to- rozletí se Ti diferák

2015-12-13 08:47:49

Nemáš zaplou uzávěrku !! jednoduše při normálním zatáčení ti auto nic nedělá,ale jak mile zatočíš na plný rejd,tak tě to hrne a poskakuje to že ? kdyby jsi měl zamklej diff,tak by ti auto hučelo i na dvojkolku jako pitomí a i bez 4x4 by jsi měl problém zatáčet,auto by nedrželo na silnici a bylo by velice problémové s ním za normálního provozu jezdit.....

Tudíž jak bylo psáno výše,nemá meziDiff.....takže 4x4 zapínat na kluzkém povrchu,nic méně pokud potřebuješ 4x4 i na tvrdém povrchu,tak se toho neboj !! Patrol má téměř nezničitelné nápravy a to platí i o dalších věcech,je to kus poctivého auta co sakra něco vydrží,sám mám doma 3x Y61 Patrol a nedám na ty vozy dopustit....

Pokud buzdeš cokoliv potřebovat....mi napiš...nebo mě najdeš tady www.predator4x4.cz

Navíc koukám máš,že píšeš že máš Y61 r.v. 2001 to je 3,0L,takže tam je hlídání ,kdyby byla seknutá...řve to....

2015-12-13 09:14:27

vasik: Mam stejne auto r.v.2000,delalo to same,ale svitila kontrolka diferaku.Neslo to vypnout,jizda stejna jako mas Ty,ctvrty den jsem to vezl do servisu, a cestou se to uvolnilo.Po telefonu servis upozornoval, at nejezdim,ze muzu podělat diferak,je tam nejaky ventil který ovladas vzduchem.Tady je lepsi do servisu aspoň zavolat.Me se to stalo v hlubokem snehu,zapnul jsem uzaverku a zustala vyset.Pak jsem je po suche silnici asi sedesatkou a zadni kola se sekala.

2015-12-13 09:20:37

stano65: stano65:

ale on píše...že při 4x2 je to OK ..... tobě se sekl bud ventyl..nebo vydlička co tam máš,mužeš mít i hadičku někde přiskříplou a pozor.....je to ovládané PODTLAKEM,nikoli tlakem........a to jen proto,že jsi to špatně vypnul.....je to dobrej mechanizmus,ale chce tgo u uzávěrky přemýšlet.....opravuju si to vše sám....takže vím co kde a jak funguje....

2015-12-13 11:00:09

candát1: Ja mam jiny problém,auto 14 v servisu a nevedi proc pada motor do nouzaku.Napojeni na pocitac tu zavadu neukaze.Kdyz jedu dal, a nebo tahnu auto na plataku,tak při razantnejsim pridani plynu skoci do nouzaku.Kdyz potom 2 hodiny stojim,tak zavada vypne a jede normalne dal.Už vymenily cerpadlo v nadrzi a dela to znovu,ted budou menit nejaky ventil či čidlo u turba.Nemas zkušenost co muze delat tady tu zavadu.Dik

2015-12-13 12:14:45

stano65: co to je za motor ,?? 3,0l ??

2015-12-13 12:30:28

candát1: r.v.2000,Y61,3.0D,116kW,je to čtyřválec.

2015-12-13 12:32:27

stano65: jj parametry znám....

co to dělá dál,krom toho,že to jde do nouzáku ??

2015-12-13 12:40:17

candát1: jedes na pul plynu,kdyz pridas tak jako by se dusil,a musíš dřív podrazovat aby to jelo.Jinak po vychladnuti motoru kontrolka motoru zhasne,a pak to jede normalne,nez to zase trochu vic neprislapnes.

2015-12-13 12:54:15

stano65:

Buď naftové čerpadlo se vstřiky,protože ti to špatně tlačí naftu nebo rozprašuje....vstřiky na tomto modelu vydrží max 30 tis km a už kapou....

dále i turbo kvuli přehřívání,by se mohlo přidírat,nedochlazovat a nedostatečně se točit a tím by to mohlo dělat,no a v neposlední řadě nějaké čidlo.....

No to jsou tak ty nejméně cenově závažné opravy....pak přicházý na řadu hlava dolu kouknout se na to,jak vypadá motor...protože ty motory padaj jako kráva z duvodu špatného chlazení 3 a 4 válce,dále jak mile kapou vstřiky,tak ti na pístu vypalují díry a jak propálí píst....a je konec....je tam na hovno vedená nafta do vstřiků,vede přez olejovou lázeň a tam občas dochází k prosakování nafty do oleje a tím se motor přidírá....

2015-12-13 13:13:28

candát1: Docela dost spatne vyhlidky,ale diky za rady,jestli na tohle to všechno dojde tak se nedoplatim.Jeste říkal že když sundáš vstřiky,tak na nich jde uz poznat,jestli je špatny vstrikovaci čerpadlo,mají se tam už objevit nejake necistoty.Ale dekuji,měj se ahoj

2015-12-13 17:51:32

Caute mne to robilo tiez a v servise chceli menit motor co som zamietol a manik mi poradil aby som vycistil cidlo ktore je na palivovom filtri a novy filter a funguje to.Predtym rozsvietilo kontrolku a auto islo do nudzovych otaciek.Zatial ok cca 5000km a este.som zkodil nadrz.a celu som vycistil

2015-12-13 18:27:58

krtkoy61: Diky,zitra tam zavolam.Cau


Odpovědět