Fórum - Téma


Pathfinder 2.5 dci 128 kW kouří


Fórum Pathfinder Pathfinder 2.5 dci 128 kW kouří

Informace o modelu: Nissan Pathfinder



2013-08-01 23:43:21

mám čerstvě 2005 PF, ještě 128 kW verze bez DPF. poměrně hodně kouří (černý kouř, takže problém se směsí a ne olej z turba atd.).

na co se zaměřit? výkon se mi zdá OK, chod tvrdší (donedávna jsem měl BMW 530d, takže přechod na 4-válec je cítit )

váha vzduchu? vstřiky? vylítaný rozvody a mírna porucha v časování?

2013-08-09 21:49:31

milo9: Já bych jako první zkontroloval jestli nejsou prodřené gumové hadice které vedou stlačený vzduch od turba a dotáhnut všechny objímky na tomto vedení. Jenda

2013-08-10 10:14:05

jancha: pohledove + co jsem prohmatal, tak hadice vypadaji OK. auto tahne normalne, takze jestli dira v sani, tak bych to videl pred turbem.

jinak jsem vyzkousel odpojit vahu vzduchu a ... auto pod plynem nekourilo (resp. velice lehce, na diesel bez DPF vicemene normalne). samozejme reakce na plyn byla diky nouzovemu rezimu vlaznejsi. po zapojeni vahy zpet a seslapnuti plynu opet cerno.

2013-08-10 10:18:14

milo9: Zkus zaslepit ještě EGR ventil . A pak bych to zkouknul da diagnostice a kdyžtak hodil vstřiky na test

2013-08-10 10:42:02

auto mam kratce, zatim jsem na to moc cas nemel, jen zakladni kontrola, vymena baterky, oleje + prubezne sledovani, jak se co chova.

klidne je mozny, ze EGR je zaslepen od minuleho majitele, kdoviiii

vstriky kouknu vyhledove, pravdepodobne me neminou i rozvody, nevim jestli je tam nekdo delal. i kdyz auto je celkove v udrzovanem stavu, neda se rict, ze by bylo vylitane (zanovni brzdy, olej v automatu je krasne cisty atd.)

2013-08-10 10:43:04

s tou diagnostikou - kam? (stredni cechy, praha)

co jsem koukal, samo-domo diagnostika na PF je celkem problem (krome zakladni OBDII)

2013-08-10 22:09:52

milo9: Tryska,diagnostika ti ju nezisti,mechanicky problem

2013-08-10 22:47:05

Do budúcna by ma zaujimala odpoved na otázku, či má zmysel kupovať repasované trysky, alebo len nové. Videl som totiž akesi reklamy, že to repasuju a predávaju aj repasované.

Čo vy na to?

2013-08-10 23:06:28

milanwow1: Zaleži od koho ,za kolko a s akou zarukou

2013-08-11 10:26:43

na diagnostice u BMW co jsem mel byla pro kazdou trysku korekce mnozstvi paliva (pres diagnostiku, samozrejme ze ne OBDII). neumi tohle vysledovat original Nissan diagnostika?

jinak pry vstrikovace DENSO, ktere ma PF se nerepasuji, co jsem slysel... nevim co je na tom pravda.

2013-08-11 13:33:17

milo9: Treba zistit kolko paliva dava do prepadu.Diagnostikou sa da zistit jedine sluchom ktora tryka nejde vobec odpajanim trysiek elektricky od napajania.

Inak da a zistit vadna aj fonendoskopom bez rozoberania

2013-08-12 15:18:04

sjaro: Aj mne zadymilo, v Chorvátsku, vymenili mi všetky vstrekovače, zohnal som ich na Slovensku za 380€/ks, zapchali EGR ventil a zatiaľ to ide. Sviňa jedna

2013-08-12 22:20:24

veldik: Nechapem ....akože jedna tryska 380eur??? Kua som nevedel, ze su tak drahe. A to boli original nove ? Akej značky, tie denso?

2013-08-12 22:22:19

Ano, jedna. Ine ako Denso tam nedas a cena v Nissane je okolo 605€ za jednu. Egr stoji okolo 800€.

2013-09-06 13:38:35

Tak jsem byl s autem v diesel servisu na Kladně (specializace na DENSO) a mechanik od pohledu říkal, že pokud nevím, na jakou naftu to auto v poslední dobu jezdilo, ať před nějakou výměnou vstřiků atd. vyzkouším pár nádrži nějaké kvalitní nafty a dám tam aditivum (konkrétně mi prodal Pro Tec Diesel System Cleaner).

Osobně moc fanoušek aditiv nejsem, ale řekl jsem si, že vyzkouším. Prý motor může jet jen na to aditivum, takže pokud si troufnu, ať jej ředím naftou co nejméně. Po 2 lahvích opravdu už za mnou není kouřová clona po jakémkoliv sešlápnutí plynu, jak byla předtím. Kouř nějaký je, když mu hodně "naložím", ale zdaleka ne tolik, jak původně. Mám 128 kW verzi bez DPF.

Prozatím tedy problém vyřešen :)


Odpovědět