Fórum - Téma


P12 - 2.2Di 2002 vs. 1.9DCi 2005


Fórum Primera P12 P12 - 2.2Di 2002 vs. 1.9DCi 2005

Manuály  |  Inzerce  |  Model Nissan Primera P12  |  Naše vozidla



2015-12-28 10:28:40

Zdravim Vás,

nedá mi to, potrebuji vyresit jedno velké dilema. Mel jsem P12 2.2Di. Po me žene to byla moje životní láska :) najeli jsme spolu pres 400 000 km s beznymi problemy, ale po vymene spojky a setrvacniku jsem si rekl, ze uz na nic dalsiho cekat nebudu. Dloho jsem premyslel a hledal jake auto si koupit, az prisla zena a ze proc si nekoupis novejsi primeru. Heureka. Dva mesice jsem hledal az jsem nasel. Po pani doktorce servisované 103000 km najeto no nádhera. 1.9Dci 88kw F9Q, francouzka :)

Zklamání :( - klepání, plasty rozhegané, motor dost nekulturní na volnobehu se nemuzu kouknout do zpetaku, tak mi trese zrcatkem. atd.) no proste chci vedet ci je to jenom muj dojem, nebo obecna pravda. Diky za Vaše názory

Otas

2015-12-28 10:49:25

tak ti treba,ked kupuješ kachle :D , U nissanu je bežný tras na volnobehu,mal som almeru tino,staru primeru a aj známi čo mali ropného nissana,tak ten volnobeh je dost tvrdý.

2015-12-28 12:02:49

Mam Primeru 2.2,2004. Motor 1.9 by som nikdy nekupil,jednak to nie je japonec,nie je tam retaz a potom celkova kultivovanost motora.

Skus pozriet zavesenie motora,vibracie mozu mat pricinu v tom alebo je to proste taky motor.

2015-12-28 16:44:16

Já tu mou budu prodávat po novém roce už nepotřebuji tak velké auto mám ho sice rád ale už nepotřebuji

2015-12-28 19:45:06

otakarh: motor 1.9 dCi má kopec Renaul Lagún asi aj R Scenic a poznám niektorých, ktorí na ten motor nedajú dopustiť krivé slovo...sa vraví, že proti gustu žiaden dišputát... alebo ...koľko ľudí, toľko chutí...

Moja P12 s motorom 1.9 dCi 88kw nedrcá, aby sa mi triasol speťák...

Je fakt, že po výmene rozvodového remeňa už mierne cítim vibrácie motora na voľnobehu, mechanik pri výmene rozvodov veľmi našponoval ozubený remeň, ale po 2 týždňoch mi našponovaný rozvodový remeň povolil a vibrácie aj hlučnosť vymizli, vibrácie na voľnobehu ešte trochu cítim, ale je to v pohode, plasty ani speťák nedrcajú...

Do výmeny rozvodov mal motor krásny, kultivovaný a tichý chod, takmer ako benziňák... po výmene rozvodov je totrošku horšie...

Ono v servisnom manuálu (viz fotky v mojom prispevku http://www.nissanclub.cz/...p12-1-9-dci-196438?kols=6 ) sa píše, že vibrácie motora F9Q spôsobujú určité komponenty a tým sa treba venovať a nastaviť ich tak, aby motor frčal kultivovane... , ak mechanik neodvedie svoju prácu na 100%, tak potom vodič v takom aute na neho často spomína

Keby som dal robiť výmenu rozvodov do origo Nissanu za viac peňazí a vrátili mi taký zadrcaný motor, tak im ani nezaplatím a sťažujem sa dovtedy, pokiaľ ho nevyladia na 100%...

Myslím, že ak pani doktorka dala robiť výmenu rozvodov nejakému mechanikovi, ktorí to mal na háku, tak motor môže drcať a vibrovať na voľnobehu... chce to len doladiť ...

2017-02-20 17:37:38

Ahoj,

1.9 dCi 88kW F9Q je dobrý motor. Já mám na něm 270t. a věřím, že ještě dost vydrží. Musí se měnit olej po max 15t. km a naftu dávat jen kvalitní, tj. Benzina nebo Shel + přidávat VIF aditivum. Samozřejmě jsou díly, které vydrží cca 200t.km a pak někdy odejdou, ale to je u všech aut. Já jsem dělal spojku + vypínací ložisko na 150t., počítám s tím, že to brzo budu dělat znova, ale zase ty díly i značkové stojí už 1/2. Jinak spodní silenblok, pravý vnější a levý vnitřní homo-kloub na poloose, řemenice, turbo, tlumiče. Samozřejmě repase brzdičů, zde je problém, jaké manžety použít, aby po 1roce nebyly prasklé, zkouším ted do nich silikonový olej. Jsem velice překvapen, že stále drží ložiska ve všech kolech, jen ty dvě svislá ložiska na pravé straně se vymlely, protože simering to neudržel a dostala se tam špína. Průměrná spotřeba 6l/100km, samozřejmě v zimě trochu více, k 7l. to jde, když se jezdí více krátkých tras.


Odpovědět