Fórum - Téma


Palivové čerpadlo, nafta 100kW, r.v.2004


Fórum X-Trail T30 Palivové čerpadlo, nafta 100kW, r.v.2004

Informace o modelu: Nissan X-Trail T30 / Classic



2011-12-13 22:02:21

Zdravím všechny. Mám najeto 153 tis. km a odešlo mi palivové čerpadlo, 100kW motor, r.v. 2004. Řešil jste to už někdo při tak málo kilometrech??

2011-12-13 22:11:15

Ktore,to male elektricke čo prečerpava nadrž alebo comonrailove na motore.? Ak na motore tak nie čerpadlo ale SCV ventil

2011-12-13 22:43:38

to u motoru

2011-12-13 22:49:59

Takže ventil

2011-12-14 11:20:58

info od mechanika. Ventil prý půjde opravit cca dvacet tisíc a jsou pryč i vstřiky a za jeden chce devítku. Jsou to reálné ceny??

2011-12-14 11:33:49

Vymen mechanika, ventil predam novy za 155 euro opravit sa neda /na ventiloch bola vyrobna vada/ ,neverim že odišli vstriky na 100 kw problemy s nimi až tak časte nebyvaju jedine že by si jazdil na naftu s vodou a zhrdzaveli ale budiš, -použite dobre vstriky po 150 euro kus.

2011-12-15 11:17:39

Zdravim,

mam asi podobny problem, chtel jsem se vas zeptat = dve posledni jizdy jsem zpozoroval znenadani pokles vykonu motoru - nejde do otacek a jakz takz sem dojel domu. Zadna kontrolka nesviti. Vymenili sme palivovy filtr, ale vcera se mi to stalo znovu. Vypnul jsem motor a znovu nastartoval - dojel sem na normalni vykon.

Dnes rano po startu uz se to chova porad spatne , tzn. motor nema vykon.

Chci se zeptat na vas tip, udajne se musi vymenit cela common rail lista (17tis. info po telefonu Nissan servis) kuli vstrikum, ze zvlast se to neprodava a jeste to pry muze byt ventily, takze to pry meni vsechno najednou - nevim kolik jich ma muj motor - je to rv.2004 2.2DCi - takze budto kdyz je jeden tak cca 4.5tis. nebo kdyz jsou tam dva tak ~3.5kus.

?

2011-12-15 21:35:23

Ak maš 100 kw tak maš SCV ventil jeden,podla mna ti chybu sposobuje na 90 percent ten ventil

2011-12-15 21:38:45

Se nedaj repasovat tyhle vstriky ? 3000kč kus normalne.

2012-01-18 12:07:05

Ahoj, řešil jsem něco podobného, za studena houpání otáček a padání při volnoběhu do nouzáku. Při jízdě vše ok. No tak jsem za cca 170 e koupil nový scv ventil a vyměnil.... otáčky držely ale pořád to padalo do nouzáku (nic se nerosvítilo na tach). Tak servis v DE (za 5 éček) - napíchnutí, úprava vyhodnocení tlaků po výměně ventilu a vše ok!


Odpovědět