Fórum - Téma


Pal.Filtr


Fórum Almera Tino Pal.Filtr

Informace o modelu: Nissan Almera Tino


1  2  3  4

2009-07-02 00:02:03

tak to je zajímavý.... no škoda že neudělali i verzi která by to měla zaměřené na výkon, nejenom na kroutící moment v nízkejch otáčkách... ale zase do města je to výborný

2009-07-02 08:13:18

Jj, vsechny QC motory uz maji technologii NVCT... byl to tlak doby, kdy prakticky variabilni casovani byl fenomen sportovnich rad aut, ale toyota to zacla rubat vsude, protoze na druhou stranu doba chtela snizovani emisi a spotreby, a variabilni casovani proste ma obrovsky vliv na prubeh kroutaku... nissan se prizpusobil konkurenci... ja jen lituju, ze SR20VE je u nas jak maku, protoze to je jine kafe diky VCT.

Add mapy, bud mluvis o adaptivnim rezimu, ci o nahrazovani celych palivovych map. Ale adaptivni rezim, tzn upravy hodnot prubehu na palivove mape ma skoro kazdy motor s rizenym vstrikovanim, vcetne nissanu. Proste to auto se uci a zvyka si na tvuj rezim jizdy. Pak je otazka do jake miry jsou upravy od defaultni mapy vyrazne a jak rychle se dana zmena provadi... ale toto mela i felicie s Boshackou jednotkou... Problem u nissanu (alespon co sem mel moznozt vypozorovat u Patrola) je, ze tyhle adaptivni hodnoty jsou tvrdosine, a jdou tezko "ohybat"... Jeden Patrol byl zajet velice "eko stylem" a nebyly jsme schopny to to rozjezdit, vymazat hodnoty se taky nepovedlo (jak pres consulta II tak prach obycejnym odpojenim baterky)... treba honda byla v tomto ohebnejsi .. stacilo na 15min odpojit baterku, pak 5min nechat bezet idle (kvuli volnobeznym otackam) a naucit na nejakych cca 100km ... Jestli Mysaci tyto zmeny na mapach delaji okamzite, ci jestli skutecne nahrazuji komplet mapy, tak je to samo obrovska vyhoda.

Jinak zvuk, jednoduchy .. vymen svody/vyfuk za jiny prumer a tonina motoru se radikalne zmeni ja mam boinga uz pri 3tisicich, kdy primera normalne je tichounka ;)

2009-07-02 08:20:48

Pocit, ze "mam" 94kW misto psanych 85kW je sakra subjektivni a naprosto nic nerikajici. Kazdy, kdo tohle chce resit, tak si zajde na brzdu pokud mozno pred upravama a po. Ja to udelal a vedel jsem, na cem jsem. Jinak je to jen placani o nicem...

Jinak SR20VE, SR16VE, atd. maji NeoVVL, ne VCT.

2009-07-02 08:26:58

quote=jagy > Jinak SR20VE, SR16VE, atd. maji NeoVVL, ne VCT <

damn, oni maji dve technologie delajici prakticky to same? :) njn, utekl sem od hond, nissany teprve otukavam :) I kdyz s hondou bylo vic srandy, tak nissan ma proste neco do sebe

EDIT: jo tak VVL meni i lift... uz vim kde je rozdil..

2009-07-02 14:37:51

Tyhle motory uz jsou jako i-VTEC, takze hodne vyspele. A daj ise sehnat za perfektni penize oproti Honda motorum.

Napr. SR20VE 20V 205ps z P12 s 6st. prevodovkou.. oboji NOVE za cca 100tis. az do CR. Normalni VE se da do 40tis. se vsim dotahnout taky.

2009-07-02 14:59:29

kompatibilita s prevodovkama trebas z DE je asi problem, co.

2009-07-02 15:56:00

Praveze neni... swap je je velice jednoduche. Je to porad serie SR motoru, takze vse pasuje.. od uchytu na motor, pres kabelaz az po prevodovku...

2mato  
Mato
2009-07-02 16:26:36

Mirinda a to si odkial zobral, ze nissany jazdia na 2 palivove mapy?

2009-07-02 16:48:50

To sem nevzal nikde, protože to sem ani nepsal Nissan má obyč jednotku z jednou tvrdou mapou a nouzovím režimem . Kdyby tam šla ŘJ. z myšáka tak už tam je

A není to palivová mapa ale celkové přenastavení chování motoru při ruzných režimech zátěže, tedy u myšáka to tak fungovalo,

2mato  
Mato
2009-07-03 00:21:24

Kazda ECU riadi a upravuje podla info z cidiel, na to tam je a co a do akej miery prisposobuje je uz konkretne. Nemyslim, ze mitsu malo nejake specialne ECU oproti inym japoncom ako mazda honda nissan toyota ...

2009-07-03 19:10:13

Právě že ano, ale to nemůžes soudit když si žádné neměl

Škoda že už ho nemám abys ses přesvědčil sám

2mato  
Mato
2009-07-03 19:19:06

s tym suhlasim, nemam to overene a ty mas overene, ze nissan ci iny japonec pri 2,0 motoroch jazdil na 2 mapy, alebo mal len minimalne korekcie od zakladnej ?

2009-07-03 20:57:58

Nase jednotky budou fungovat stejne... ECU se taky uci dle stylu jizdy. Po resetu je vse na zakladnich hodnotach. Cidla maji taky vliv - lambda, vaha, knock... kdyz neco neni ok, tak to upravi, aby to bylo pro motor bezpecne.

2mato  
Mato
2009-07-04 00:30:25

tiez si myslim ... este ked je to relativne novy motor ta 1,8 s casovanim ventilov a aby mala zaostalejsiu ecu ako mitsu v zaciatku 90`s ... asi tazko

2009-07-04 00:36:57

k tomu odvetravani vika ventilu : v UK je to ilegalni

2009-07-04 06:46:32

Prinad - a to z jakého důvodu ?

P.S Jsou stejně nějací divní - jezdí do protisměru a mají volant u spolujezdce

2009-07-05 12:19:37

pry z duvodu ze ty vypary co z toho lezou by sli do ovzdusi -vim je to padle na hlavu a tyto upravy muzou delat pouze u sportovnich specialu ...nejak tak mi to rekl mechanik ...

2009-07-05 12:28:43

Někde jsem četl, že sekačky a křovinořezy a podobné nesmysly nasmrdí za rok víc jak všechny trabíky dohromady

2009-07-06 16:17:05

Co to je za kokotinu? to je olejova mlha, a tim ze jde do sani jde spis do ovzdusi, nez kdyz ji zachytis v nadobce a posles zpatky odkud prisla ... Jezis, ten tlak prodejcu aut a majitelu servisu je uz hodne okaty ... njn, nezakazou to, a servisy maji zase o banalni zakrok, za ktery si reknou hory doly, min (cisteni klapky) ... trapne...

2009-07-10 15:58:08

Jiný kraj, jiný mrav


Odpovědět

1  2  3  4