Fórum - Téma


Pal.Filtr


Fórum Almera Tino Pal.Filtr

Informace o modelu: Nissan Almera Tino


1  2  3  4

2009-06-29 12:49:38

To je hovadina, 50 koní tím nezískáš ani náhodou to už je pak na přestavbu celého motoru jako kované ojnice písty klikovka , odlehčené řemenice a a řemeny plněné kapalinou, setrvák , titanové sedla ventilů + ventily plněné dusíkem , odstranění vyvažovacích hřídelí atd.... atd... Ale to už jsme někde jinde a to hlavně finančně , za takovou parádu už máš nové auto

Ta úprava co tam mám ničemu neškodí a ani žádnej senzor neoblbne, je to tažený jak to bylo jen stím rozdílem že už to nebere vzduch od hlavního filtru sání , ale přes samostatný filtřík, nebot při sešlápnutém plynu to naopak cucalo sračky s pod víka rovnou přes klapku a ta se zanášela, jinak odkalovací nádobka se použít může taky efekt je skoro stejný , ale esteticky a vizáží je na tom lépe ten filtřík

2009-06-29 12:54:24

Nojo, ale to právě Arteee psal, že tím že to nebereš už ze sání ale jen přes ten filtřík, tak v tom motoru je víc vzduchu než ECU počítá protože všechen nejde přes MAF v sání, ale trochu i tím filtříkem.... takže je opravdu otázka jestli to nedělá víc škody než užitku....

2009-06-29 13:13:29

Asi to píšu nesrozumitelně Tam řídící jednotka nemá co počítat a hlavně o více vzduchu v motoru už vůbec ne to je blbost, naopak budou ty údaje od váhy vzduchu přesnější protože už to nemá tak zvaně falešný vzduch,už jsem to študoval v odborných literaturách pro lepší pocit jistoty a není co řešit

Základní 2 věci pro získání čistého vzduchu v sání a bezproblémového chodu jsou zaslepení EGR ventilu + přerušení odvětrávání z pod víka ventilů před klapkou vzduchu, já tam EGR naštěstí nemám , tak mám o starost méně.

2009-06-29 13:25:18

2Mirinda: jak psal kajecnik, tech 50koni patri k autum, ktere jsou okruhove specialy a jsou PREPLNOVANE s vykonama nad 250bhp! O nasich motorech sem nic nerikal, tady ti to neprida ani zajice, uplne stejne odpojeni EGR. Neb EGR ventil se otevira jen v urcitych rezimech motoru, jinak propousti minimalne, ale tak jako tak pousti bordel do saci konsole, o tom zadna...

Pouziti filtru, jeste papirovyho se mi zda z hlediska udrzovatelnosti hazeni kamenu do rybnika, protoze kdyz uz tam neco putuje, tak od vika do saci hadice, a jde tam vzduch a olej, takze ten filtrik se zcela jiste a velice rychle zasere a ucpe a mas po odvetravani a ma narusenej cyklus vzduchu.. takto sem to myslel... prodavaji se na to OIL CATCH TANKy ci se daji jednoduse vyrobit, tim zamezis tomu, oc ti jde, tedy zabranit proniknuti oleje z podvika ventilu do saciho traktu a mas to trvanlivejsi a nenarusis navrzeny cyklus... Neb mam pocit, ze se to odvetrava i pomoci podtlaku, ktery vytvari proudnice vzduchu od motoru kdyz vytvari podtlak.

2009-06-29 13:46:52

Asi to bude těma erubcema na slunci

Napíšu to ještě jednou a lépe srozumitelněji, mám tam malej filtřík BAVLNĚNEJ který se dá opakovaně prát až do totálního zničení Žádnej papír ! A v první ředě jde o to zachovat škrtící klapku v naprosté čistotě pro její správnou funkci , né o zvyšování výkonu, na to mám zase jiné fígle jak za málo peněz něčeho málo dosáhnout. EGR ventil se zaslepuje autamaticky,tedy dělá to každý kdo ví co je to za šílenej instrument - EGR je vlastně snaha automobilek o trapné snižování emisí + údajně i paliva... hovadina. Jediný co to umí dokonale je lehké snižování výkonu protože při nasávání čerstvého studeného vzduchu jde zároven i teplý už spálený z výfukového traktu spět do sání a zase do spalovacího prostoru tedy perpetum mobile , nehledě na to že to vlastně špiní celé sání spalinama " karbonem ".

Zapomněl jsem dodat že na tom motoru jsou 2 cesty odsávání na každé straně víka je jedna,přičemž ta druhá je řízená elektromagnetickým ventilem, tedy otevírá se více nebo méně podle potřeby tak že cyklus je stejný jen to svinstvo už nejde přes klapku ale rovnou do parohů a spalovacího prostoru.

2009-06-29 14:19:29

Dobry, nechci se hadat, oba rikame to same, ja jen odhadoval podle fotky, ze to je papirak, ale na tvrzeni "hazeni kamenu do rybnika" trvam ;) proc neustale neco prat, kdyz se nemusim o nic starat > oil catch tank...

O EGR tvrdim to same, nijak sem ti nekontroval... ja ho mam podlepenej taky(stejne mi nevysla hadice od novejch svodu), stejne se emise NOx u nas vubec nemeri, takze nikde se jeho znefunkcneni stejne nepozna... na jinem foru a tady lehce se debatoval nad EGR a spotrebou, ale jak sem psal, nejvic se ventil otevira pri prudke rekaci na plynovy pedal, tim se tam dostava teply vzduch (bordel pominu), cim teplejsi tim min smesy se vyjde do valce, ale tohle budou opravdu zanedbatelny cisla, kdyz vezmu v uvahu, ze pri plnem otevreni je pomer spalin vuci smesy asi 1/10

A posledni, to odvetrani zepredu vika, aleposn u primery, do svodu (parozi) urcite nejde, z parozi jde jen trubka do EGR ta trubka mi vede do bloku nekam do ventiloveho usti prvniho valce, to jen tak pro presnost, aby pak nekdo nehledal trubky ze svodu.. popravde sem netusil, zda tato cesta je taky pro odvetrani, tak dekuji za osvetu ;)

2009-06-30 13:43:25

Už se v Japonských motorech hrabu nejméně 6 let tak už jim i docela začínám rozumět

Našel jsem ten odkaz na originální parametry motoru QG18DE + ještě graf z jiných stránek tak tady máte důkaz že v TP je napsaný blábol

http://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_QG_engine

2009-06-30 15:39:02

takze mam v podstate 92kW?

2009-06-30 16:05:16

No ja bych to tak resolutne nevidel ... viz co sem psal v jinem threadu.... Trebas hondy pro cesky trh jsou prepousteny z nemecka, a japonci v letech pane 95 az do nevim lifrovali hondy do evropy upravene dle nemcu, a tam jak je znamo je povinne ruceni sjednavano dle vykonu vozidla. Z toho duvodu byly civici 1.4 priskrceny na 55KW, i kdyz motor ma stock vykon vetsi (dle typu motoru), tato zmena je realizovana pouze pouzitim jine klapky vzduchu. Jeji vymenou se motory dosal do serie ... tak jestli tu neni neco podobneho... ja si tenkrat vymenou za origo honda klapku na Civi hoodne pomohl...

myslim, ze nez spekulovat, je lepsi brzda .. ja dodelam vyfuk a vzduch a padim na ni, jestli mi to nejak pomohlo.

2009-06-30 16:33:55

To je samozrejme relativni udaj.. na kazdy trh byly ty motory trosku odlisne, s jinym vykonem, atd..

2009-06-30 21:56:50

A mohli by ste dať niekto nejaký skromný návod ako vyrobiť doma ten catch oil?

2009-06-30 23:24:03

jagy: a co by som musel ja prerobit aby som mal tych spominanych 98kW...teraz nepocitam vyfuk..potrubie budem menit v ame ...13.8 som tam objednany a kolko by to cca stalo...tak orientacne popis ceny k veciam co by sa mali vymenit pre lepsi vykon

2009-07-01 07:56:54

2Patricius135: Muj znamej, se kterym se stourame v nasich autech si ho vyrobil z palivoveho filtru do feliny, pokusim se ho dokopat, jestli by to nehodil na papir... nechtel davat za to ty silene sumy, al eje fakt, ze ty co se prodavaj jsou trochu sofistikovanejsi...

trocha teorie: http://bidrinperformance....task=view&id=24&Itemid=56.

... proto se mi zda pouziti filtriku trochu nestastne, pokud nechcete preventivne poctive kazdou periodu ho cistit/menit (cistit olej asi bude dost obtizne), protoze se to spini zevnitr, tezko se pozna, kdy je filtr uz zasrany a uz nepropusti.

2009-07-01 16:01:28

Pokud k tomu výkonu můžu ještě něco dodat, tak moje Mitsubishi mělo 80Kw a byl to 2.0L

a vzhledem k tomu že si moc dobře pamatuju jak jezdilo a jak jezdí Almera tak není pochyb o tom že to má těch 94Kw a to váha obou aut je až na pár kilo stejná

Tady je bejvalka

2009-07-01 16:27:54

:) pekny mysi usi .... no investuj 1500 a sup na brzdu a vis na cem ses, kdyz sednu do sluzebniho chrochty tak mam rozhodne lepsi pocit ze sily nez v primere (koutak), ale diky 3tis otacek navic je to rychlejsi, ale pocitove primera je "lina" napr... pocity co by bernou minci sem davno zahodil mooooc subjektivni ... taky zalezi na vykonu na kolech.. ja primerista s 103KW mam na kolech stezi 92KW, jsou auta (a zvlaste pak od Mitsu), ktera udavany vykon maji skutecne na kolech, ci se mu hodne blizi, treba Carisma s 1.8 benzinem.

2009-07-01 17:46:30

Mitsubishi má tu výhodu že má dokonalou řídící jednotku která nemá jen jedny na tvrdo předprogramovaný mapy, ale dokáže se okamžitě přizpůsobovat podle toho co od motoru chceš... to byla největší zbran Dokázal jsem prohánět auta i o kubaturu víš " prostě stíhačka " a ten zvuk toho motoru mě taky dost chybí , jak nasraná cirkulárka Almera nemá nic s toho,teda krom zvuku ze sání který jsem ted doladil na maximum + variabilní časování . tod vše

A 1500,- za to nedám, raději se budu řídit pocitama a instinktem

2009-07-01 17:51:42

To by mě zajímalo jak to myslíš s tím přizpůsobováním, máš k tomu někde více informací...? a jaký variabilní časování u almery myslíš....?

2009-07-01 18:03:46

Řídící jednotka dostávala informace z čidel a ze snímače řídící klapky podle propočítávání přizpůsobovala časování zapalování, tedy měnila údaje o horní úvrati a čas otevření vstřikovačů.. na rok 92 to bylo bezkonkurenční řešení.

Varyabilní časování je že se ventily otevírají podle potřeby zatížení motoru, pro lepší spalování a k maximálnímu výkonu .Tedy bud se ti otevřou málo pro lepší zvíření a smíchání směsi ve válcích a nebo na maximum, nicméně těch režimů jak a moc se otevřou je víc , ale o to se zase stará řídící jednotka.

2009-07-01 18:08:13

hm, to je zajímavý, ale to podle mě dělá i nissan, a skoro každý auto z té doby, na pevnou mapu jede akorát když je nějaký problém podle toho jak to chápu já, jinak také přizpůsobuje... No a to variabilní časování se mi ale nezdá.... to nedělá ani tak ECU jako spíš jiný profil vačky, ale to podle mě žádná almera co se prodává v Evropě nemá....

2009-07-01 18:18:32

To si zase pleteš z nouzovým režimem, to má každá jednotka. jinak většina jednotek má 1 nebo 2 na tvrdo programovaný mapy, bud lážo plážo nebo sportovní režim.

A motor QG18DE rok 2003 po faceliftu má variabilní časování .

Podívej se na ten to odkaz tam je vše o tom motoru.

http://translate.google.c...D1G1GGLQ_CSCZ334%26sa%3DG


Odpovědět

1  2  3  4