Fórum - Téma


Pal.Filtr


Fórum Almera Tino Pal.Filtr

Informace o modelu: Nissan Almera Tino


1  2  3  4

2009-06-26 17:47:33

Chlapi , přiznám se že na tohle prostě asi sám nestačím,..

At hledám jak hledám, tak palivový filtr ne a ne najít

Poradí někdo kde je u Almery Tino rok 2003 1.8L

2009-06-26 18:45:29

Skus postupovat smerom od vstrekovania k nadrzi. Myslim si , ze by mal byt podobne , ako na mojej Primere 1.8 v motorovom priestore v casti pred vodicom pripevneny o deliacu stenu medzi motorom a kabinou , mozno trochu nizsie ulozeny plechovy filter / plechovka s priemerom asi 6cm / v plastovej objimke s trubkami hore a dole.

2009-06-26 19:03:37

Koukal jsem všude a jak to šlo a je tam jen kovová trubička od nádrže, u motoru tesně u nohou končí a napojuje se na ní gumová co vede už jen ke vstřikům .. Jediný co tam v to místě je , je uhlíkovej filtr na výpary, jinak prostě nic.

Sem s toho hotovej, slepej ještě nejsem

2009-06-27 00:00:29

Nema .Je to sucast palivoveho cerpadla.

2009-06-27 00:50:08

trosku mimo temy...akoto ze ma to iste oznacenie motora ako ja QG18DE a ja mam 84kW a on 94kW?cim je to zmenene popripade ako by som to ja dosiahol?diky za info

2009-06-27 05:48:51

kerky 18 - motor 84 Kw se osazoval u prvních N 16 před facelitem a potom (myslím je to po 9 / 2002 ať mne někdo toto datum opraví, pokud je nepřesné ) se osazoval motor 85 Kw.

V obou případech je palivový filtr v nádrži - jak říká serzino

2009-06-27 06:24:50

Tak Mirinda predsa postupoval pri hladani spravne, len nedosiel do konca

2009-06-27 12:50:00

Aháá Tak to by mě teda nenapadlo , že to bude řešený takhle blbě... dík

Má to vůbec smysl ten filtr řešit ????

Jinak informace máte přesný , jen jsem pátral víc po internetu o motoru QG18DE po Faceliftu co mám a našel jsem přesnější údaje v maximálních otáčkách, v techničáku je psáno 85KW při 5600ot. No a našel jsem že tento typ má mezi 92 - 98 KW při 6000 - 6500ot. bomba né Samozdřejmě že roste i krouták... Stejně toto číslo nikdy točit nebudu, mám k motorům cit

Taky jsem našel že před rokem 2003 proběhla u tohoto typu motoru svolávací akce na výměnu vadných čidel vačkové hřídele a ještě něčeho ,ale už nevím co to bylo. po roce 2003 tedy i po Faceliftu už byli tyto dětské nemoci odstraněny.

Každopádně to pořád navyšuji různými jednoduchými úpravami,není to až tak závratný ,ale je to znát při akceleraci a při plynulém zrychlování

2009-06-28 11:46:11

hm takze ako som to spravne pochopil mas klasiku 84kW a su niekde upravy na 95kW? cim to je?zmena vacky alebo co?je to celkom zaujimave lebo keby sa to takto dalo plus novy vyfuk nerezovy aj komplet zvody by to mohlo byt celkom zaujimave...su mozne taketo zmeny na QG18DE?

2009-06-28 13:05:54

Od filtru k tuningu ..

Dá se to, problém je jen s řídící jednotkou protože pro lepší výkon musíš dát pryč katalyzátor aby se dalo vůbec něco dělat dál, ten je největší brzda, no a to je ten problém já mám řízený tak že by ta lambda sonda za katem byla celá zblblá s toho co přes ní jde.Na sportovní filtr rovnou zapomen, teda pokud chceš aby ti ten motor vydržel co nejdéle,sportovní totiž propustí prach o několik mikronů větší než standardní tak že ti to po čase udělá nechtěněj výbrus... koupil jsem filtr od Framu a je syntetický žádnej blbej papír dá se prát kolikrát chceš a nerozpadne se.Tak že pro stálí výkon prostě častěji prát Taky první co jsem udělal že jsem odstranil ten stupidní náustek od krabyce s filtrem protože byla zúžená na 3,4cm.. Dál, lepší svíčky bud Densa iridium a nebo levnější varianta 4 bodové třeba Bosch.. Stím výfukem může být problém, jak to přeženeš tak máš pak traktor, a to doslova velká síla v nízkých otáčkách ale potom konec - jinak podle mě co jsem zjišťoval je ten výfuk docela slušně průchozí tak ho řešit nebudu Daší věc, zaslepit EGR ventil to je svinárna 1 stupně nebot pouští spaliny spět do sání před ventily, dále, zaslepit odvětrávání vačkové hřídele já mám dva otvory jeden jsem nechal a na druhý jsem dal malej filtřík. Byla to ta hadička co byla přímo před klapkou tak že se neustále zanášela karbonem.

Zdá se to jako prkotinky , ale když se to sečte tak to něco hodí Taky můžeš překopat vstřikovaní Z 3 bar. na 7 bar. ale to je finančně dost nákladný . krom toho si myslím že těch blbečků co si o sobě "myslej" je v provozu víc než dost.. tím chci říct že standardní tlak na ně bohatě stačí

Už to mám ověřený, na to že mám " Almaru " tak jsem natrhl řit o 2 třídy lepším autům ... nejkrásnější jsou ty nechápavý výrazy ve ksichtech když je míjíš ... to mě prostě baví

2009-06-28 13:57:15

Jojo, to jsou dobré pocity, taky mě těší že vlastně v běžném provozu člověk potká jenom málo aut která by stačila na to moje 17let staré :) No já bych se rozhodně nebál to točit, skoro bych řekl že tomu motoru po technické stránce škodí víc styl důchodce který nejede nad 3000 ani kdyby se měl čelně srazit při předjíždění než někdo kdo se občas neudrží a v určitém známém a prázdném úseku neklesají otáčky pod 5000 No a jinak s tim filtrem si myslím že to není tak úplně pravda, ty sportovní filtry jsou obvykle bavlněné a napuštěné olejem a chytají naopak menší částečky než sériový papírový filtr nebo z čeho to dělaj... Samozřejmě pokud si tam dá někdo molitan tak to může mít rovnou otevřenou trubku....

2009-06-28 15:50:31

Molitan je o ničem, přesně tak to jako by tam nic nebylo, ani ten bavlněněj ale niní to pravé ořechové ,

V reklamě na KN bylo že vydrží déle než vaše auto jednou jsem viděl takovej filtr i z druhé strany a příjemnej pohled to zrovna nebyl . ten co tam mám je ideál je jako sportovní a přitom nepropustí to co nemá a dá se prát

Jinak jsem měl Myšáka 2.0L 8V bylo mu 17 let nalítáno měl přes 400 000tis. a jezdil pořád lépe a lépe, jen ta koroze se nedala zastavit . . škoda.

2009-06-28 16:16:04

jo, no abych to upřesnil, ono to funguje trochu jinak než ten klasickej papírovej filtr, jako je nakonec třeba i ve vysavači, ta bavlna sama o sobe toho moc nefiltruje, spíš jde o ten olej kterým je to napuštěný, ten na sebe zachytává částečky špíny atd.... a proto je to účinnější než klasickej papírovej, zachytí se menší částečky než jen přes papír, ale je zase třeba to čistit, co jsem četl tak i když je už černej ten filtr tak může fungovat relativně dobře, záleží jestli se ještě má ten prach kam chytat, psali tam že je dobré to vyndat a podívat se skrz a když prosvítá světlo tak je ještě použitelnej, samozřejmě pak odmastit doma tím se smyje ten prach co na tom je společně s olejem, usušit a znova nastříkat olejem co na to je speciální a je jako novej

2009-06-28 16:32:00

hm pekne chlapci...este by som cel vediet co je ten filter napravo malicky vedla ulozenia sviecky...ja taky nemam...to je k comu?

2009-06-28 17:44:33

Tam byla hadička napojená na potrubí od sání, tahá to výpary a odvětrává to s pod víka ventilů a ten humus jde přes škrtící klapku která se zanáší, pak to má nepravidelný volnoběh a horší reakce na přidání plynu. v sání je to zaslepený na tvrdo, proto ten filtřík jinak ho seženeš od 100,- . A jak jsem psal, mám tam 2 odvody ten druhý jsem nechal protože cucá těsně před ventilama a přes filtřík jde čistej vzduch skrz tak že se to ke klapce nedostane.

Dole na fotkách je vidět jak to vypadalo před a pak po

2009-06-28 22:07:50

A neresi se toto lepe pouziti oil catch tanku? v podstate zachytnikem oleje... jak mi bylo vysvetleno, tak toto je osemetne kvuli tlakum vzduchu... kdyz se to bere ze sani, tak to jde pres MAF a jednotka vi, co koluje za vzduch.... takle tam jde vzduch nekontrolovany... aby to nerozhodilo vic veci, nez vecim kterym pomuzes.

2009-06-29 00:30:13

takze po pouziti toho maleho filtru u vika ventilu si zaslepil na sani natvrdo , takze teoreticky ted v sani je vice vzduchu pripraveneho prejit do skrtici klapky ? (vim nekdy tady placam nesmysly)

moc to na autech nevidim ale 100 kc bych za to i dal kdyby to trosku prospelo ?

co ostatni na to ?

2009-06-29 08:16:02

2Prinad: Vic vzduchu? .. neblazni, mame atmo motory, tam vzduch neakumuluje, ten si motor nasava ;) a naopak, tyhle odvetravaci okruhy jsou kvuli pretlakum vznikajici rostouci teplotou bloku a s rostouci teplotou roste tlak v uzavrenem prostoru (viz pneu a slunicko, ci ostra jizda)... takze naopak, vzduch ti to pridava zpod ventiloveho vika, ale s tim vzduchem ti tam jde bohuzel i olej... proto se pouziva oil catch tank, coz je krabicka, ktera vzduch pusti, ale olej v ni zustane, a pak stece zpatky (kdyz je dobre navrzena) ... tenhle filtrik za "kilo" znamena papir ..a co udela papirovy filtr, kdyz do nej cakas olej? okamzite se zasere, takze zivotnost tomuhle filtriku na tomhle miste moc nedavam ... kdyz chcete delat neco s okruhem odvetravani, tak se podivejte na ty zachytniky oleje, da se to samo domo udelat z palivovych filtru treba na filcku, vyjde to cenove jako ten filtrik a vydrzi to dele a nerozhlodate cirkulaci vzduchu.

Na jednom foru jeden tym resi komplet odvetravani na preplnovanych motoreh... odvetravaji i prostor klikovky pres oilcatch tanky ... prida jim to az 50koni

2009-06-29 10:36:55

No ale těch 50 koní to je tak na nějakém 500hp motoru ne? to jenom aby se tu někdo neradoval předčasně

2009-06-29 11:50:01

jo jasne, jsou to 250+bhp auta na okruhy... jen sem to psal, ze s odvetravanim bych si asi nehral, rozhodne bych zachovaval okruhy, jen resil kam s olejem... rozpojit uzavreny okruh se mi nezda moudry


Odpovědět

1  2  3  4