Fórum - Téma


P12 žabožrout


Fórum O vozech našich členů P12 žabožrout




2008-10-29 20:54:23

Chtěl bych aby si sem dal každý nějaká pozitiva a negativa o oautě ve kterém skutečně jezdí. Není tady o P12 skoro nic a každej na to nadává, že to neni Nissan . Já osobně si myslím, že na Renault motoru není nic špatného a tajně věřím tomu, že elektronika je Japonská . Čistokrevnýho Renaulta bych fakt nekoupil, doufám, že jsem s P12 neudělal chybu. Jinak kámoš ji má už 4 roky a žádná větší oprava. Když vono se mi P12 moc líbí Prosím ty "pravověrné!" Nissanisty ať nepomlouvají. Rád bych tady měl příspěvky od majitelů P12. Dík

2008-10-29 22:05:16

Jenikec, Hlavně, že auto máš a dělá ti radost. Na kecy o "žabožroutech" a "kundoznaku" si zvykneš a oni to kluci myslí spíš jako legraci, Znám několik majitelů a žádný nemá k autu zásadní výhrady, Syn jezdí s Note což je Nissano Anglánskej žabožrout a ještě máme100% žabožrouta což je Clio. A bez problémů. Ono je to jak s Oplem, Protože ho má půlku General Motors, tak už je to podle Němců špatný auto, Tak ať kára jezdí.

2008-11-01 17:13:55

Čau, své zkušenosti s P12 2.0 už jsem tu párkrát popisoval, vše mám jinak v deníčku http://www.nissanclub.cz/car_detail.php?id=1240. Prostě má to svoje, asi je to srovnatelné s auty jiných značek.

 Svobi
2008-11-01 18:35:32

moris. Jak jsem koukal na tvoje zavady tak stim zavitem na olejovy vane bych to videl tak ze to predtim utahoval nejakej bablb (praktikant) a pak to svedli na to ze to odeslo sam by se neznicil se divim zes jim to zaplatil zvlast jestli i pred tim bylo auto servisovano tam a 11000 za cep je taky nechutny . Stim rizenim to uz je horsi

2008-11-01 19:54:43

ja osobne mel moznost se svezt a byl sem s ni hodne spokojen, kazdopadne bych resil jedine teknu motor 2.2 obsah, jinou urcite ne ... jednu chvili sem po nich i pokukoval nakonec sem se vratil k p11 kazdopadne si myslim ze p12 ma taky sve kouzlo

2008-11-01 19:59:47

Kdyby stala P12 za howno, tak bych si je asi nekoupi 2

2008-11-01 22:38:11

Pěkná, má hezkou barvu jako ta moje. Taky jsem měl nosiče kol Thule 530 takový ty macatý hliníkový. Moc se mi na autě líbili. Vozil jsem j asi měsíc. Šel jsem ku řit na balkon a viděl jsem zastavit Fiata Regatu combi dost podivně. Dojeli se zhasnutým motorem a vypnutými světly asi v 02:30 významně jsem se na ně podíval a oni hned nastarovali a odjeli. To jsem netušil, že se v noci ještě jednou vrátí a nosiče si odvezou. Teď řeším dilema znovu ty samé, nebo se na to mám vykašlat. Jinak na Primeře budu dělat rozvody a nevím jestli SKF, nebo Nipparts, cenově je to stejný. Jo zimní kola taky ještě nemám asi obuju na Falkeny za cca 1800/ks na letňáky koupím nějakýé hliníky a plech nechám na zimu. Zatím výrazná spokojenost.

2008-11-12 20:03:04

Cau Svobi, vanu jsem nemenil. Kdyz jsem menil olej, tak jsem byl pripraven na variantu demontáž vany a oprava závitu. Ale nebylo to třeba. Nejsem si jistý, jestli to prostě v servisu nezkusili. Kdyz u toho clovek není a nevidí to, těžko soudit. No dohadovat se kdo ten závit případně zmršil je také těžké - bylo to vlastně ve druhém servisu. Takže tady řeknou to ti první a v tom prvním to mi ne, to až ti druzí. No a protože stav nikde zdokumentovaný není, tak je to ztráta času.

2009-01-07 16:55:50

Já jsem s P12 celkově vzato spokojen.Jezdím s ní skoro 2 roky,občas se něco kousne,jako třeba ukazatel paliva(naposledy před měsícem asi na 4dny).Ale celkově vzato se mi auto vzhledově líbí,jezdí se v něm pohodlně a není hlučné.Karoserie se mi zdá nadčasová.

Trochu mě vadí spotřeba ve městě kolem 12-15 litrů,ale na dálnici to umím za 9.Myslím,že na automat to není zase taková katastrofa...Nevšiml jsem si,že by byl rozdíl ve spotřebě při ručním řazení.A já dávám raději přednost pohodlí.

A jedna historka na konec:Když jsem dal Primeru do Nissanu v Leedsu na diagnostiku,přišel jsem si ho na parkovišti vyzvednout a zjistil jsem,že mi někdo při vyjíždění zrušil pravou stranu předního nárazníku a částečně i hlavní světlomet.Takže místo 3 hodin tam auto zustalo asi týden navíc.Od té doby si ho raději obejdu a zkontroluju,než odjedu.Člověk nikdy neví...

2009-09-01 21:01:40

Mám za sebou hodně aut, a z nisanů konkrétně P10GT, Micru K11 a teď P12. Musím říct že nejhorší je P12. Ne snad že by byla nějak poruchová, ale má snad nejslabší výrobní zpracování co jsem u nissanu viděl. Aby se na řadičce loupala ta chromová fólie a koženka byla prodřená na plast po 70tis. km, tak to pardon. ,, Kožená" manžeta je tenká jak hadra, a je tak opotřebovaná že už nedrží ani na rámečku středové konzoly. Auto to není špatné, jsem vcelku spokojený, člověk si musí uvědomit co od auta chce. Jasně, nikdy si nemůžu s P12 v zatáčkách dovolit co s P10 rep. P11, tohle auto je trochu jinak zaměřené, je nepoměrně komfortnější, a právě proto jsem si ho koupil na každodenní ježdění do práce.

Dlouhodobá spotřeba u 2.2Di byla v mém případě, dle palubního počítače 6l/100km, teď protože jezdím už jen po městě je 7l/100km, a to auto nešetřím. Jinak se mě nezdá malý kufr, do kterého máme občas problém se skoromanželkou dát nákup

Dle mého názoru, pohodlné, spolehlivé, prostorné rodinné auto, s přijatelnou spotřebou, bohatou výbavou, a bohužel slabším výrobním zpracováním.

2009-09-24 21:25:34

Tak už tomu bude rok, najeto o 20.000 víc a výrazná spokojenost. Spotřeba úžasná a nula závad. Nyní rozvody originál a výměna oleje. Jo dam tam teď tažný, pro jistotu. Jo mám to auto rád. Stubai Praha 4,15 minut i s tankováním při spotřebě 8,6l Ve vyšších rychlostech by byl lepší proměnlivej posilovač. Je to takový plavací. Jsem z toho auta pořád nadšenej. Průměrná spotřeba lehce nad 6 litrů. Na dálnici to nešetřím a v praze jezdím v klidu. Manželka je ale pilotka, tak mi tu spotřebu kazí.

2009-10-24 21:43:44

Oživím tady diskuzi na téma P 12. Kamarád o ní uvažuje, ale nebyli jsme schopni zjistit, jak si na tom stojí ohledně antikorozní úpravy a co se týká přední nápravy. Někdo tvrdí, že se musí koupit celé rameno s čepem a někde jsem viděl samostatný čep na spodní rameno. Tak by nás zajímalo, jak to je a kolik ta náprava vydrží. Mě se teda líbí a vůbec mi nevadí, že o ni zloději nejeví zájem. Ještě jsem se v ní nesvezl, tak jsem dost zvědavej. Ale oproti mé současné N15 to bude asi pohodička a luxus.

Tak nic, žádná rada do života. Byli jsme se na jednu podívat, interier pěknej, myslím, že až na řadičku, která vypadala tak na 400 tis. (najeto 120 tis) působil docela hodnotně a útulně. Ovšem po otevření přední kapoty mě vyděsil způsob lakování předních blatníků, kdy nebyly nalakované části, které byly kryty kapotou. Metalíza končila kousek pod spárou mezi blatníkem a kapotou nad odtokovým žlábkem. Tohle jsem na žádném autě neviděl, myslel jsem, že to bylo bourané a mechanici to odflákli při lakování. Omyl, strana, která byla bořená, tak byla nastříkaná celá a origoš s nedostřikem-prostě humus. Plast zadního světla se patrně nějakým pohybem kvůli nedotažení prodřel až na plech blatníku a rezlo to tam. To samo v kufru-mírná koroze ve svárech. Motor 1.8 čistej, jako novej a bez úniku oleje. Ovšem tlumiče bych na tom nechtěl měnit, místo matice nad horním uložením v motorovém prostoru byla spíš jen bakule rzi a to na obou tlumičích. Prostě detaily v prdeli a to jsem neviděl spodek a ani jsme se v tom nesvezli. Prchali jsme pryč. Byla to 2005 za 170 tis., ale pochybuju, že o ni někdo projeví zájem. Mě to auto dost zklamalo, to snad radši dvojku focusa......

2009-11-10 19:23:51

To Stan34: asi pozdě, ale s tím ramenem je to tak jak píšeš: ve značkovém servisu ti řeknou celé rameno, ale skutečně se dá pořídit samotný čep a vyměnit. Z hlediska koroze to asi není nijak vyjímečné auto, já jsem teď na r.v. 2003 našel pár chycených míst (plech dole za předním nárarazníkem) podlaha vzadu nad nádrží, držáky zadních ramen. Nevím jak to předchozí majitel ošetřoval, já jsem si toho všiml až teď.

2009-11-11 17:39:40

Není pozdě, chci auto kupovat až na jaře, pokud vše dobře půjde. Ta koroze spodku mě až zase tak netrápí, té se dá snadno předejít, ale koroze lemů, prahů a tak je horší. Jsou to viditelná místa a neodborná oprava bije do očí. Navíc si auto chci nechat několik roků a vím, že pokud koupím P12, tak se jí budu těžko v dnešní době zbavovat, protože ve zhruba stejné cenové relaci se už pohybují oktávky ze stejného roku. Takže se snažím zjistit antikorozní ochranu, abych potom nečuměl, že budu vyvařovat lemy a rožky dveří.

2009-11-22 15:12:00

Auto stojí venku. Lem a práh bez koroze. Snad jenom ty přední tlumiče v motorovém prostoru .....Jinak bez problému. Potah volantu, ručky, řadičky a manžety je tragický. U P10 kvalitní materiál, který i 15letech provozu vypadal prakticky neopotřebovaně. U P12 šmejd, který nic nevydrží.

2009-11-23 21:22:07

Souhlasím, že podle těchto věcí se nedá určit počet kilometrů, pokud nevíš, že po 70 tis. je to omakaný a oloupaný jako u oktávky po 250 tis. Ale tohle jsou věci, které si stejně většina lidí koupí jiné, kvalitnější a i na pohled hezčí než originál. Takže se nejedná o tragédii, jen to vypovídá o kvalitě materiálu uvnitř, což u Japonců je hodně kritizovaná věc.Fakt jediný, čeho se opravdu bojím je koroze.

2009-11-26 15:27:22

Rez mi nevadí.......pokud není na mém autě A na primeře ji nemám.


Odpovědět