Fórum - Téma


P12 - Vymontování vysokotlakého čerpadla


Fórum Primera P12 P12 - Vymontování vysokotlakého čerpadla

Informace o modelu: Nissan Primera P12

Diskuze o vozidlu

2004 Primera P12

21 diskuzí

Výkon motoru 102 kW (139 PS) . Palivo diesel. 6-rychlostní Manuální převodovka.



2016-10-12 21:29:46

Zdravím, jde vymontovat čerpadlo bez vyndání motoru? Mechanik tvrdí, že ne

 des123  
2016-10-12 21:37:32

podla manualu sa to da spravit na aute

2016-10-12 21:54:20

Jde mi o vymontování, aby se mohlo poslat na přezkoušení. On tvrdí, že musí vyndat celej motor, aby se dostal na čerpadlo

2016-10-12 21:55:39

paliza: Bez problemov na mieste.Aky je dovod na jeho vymontovanie?

2016-10-12 22:00:03

No naše Primera pořád nestartuje, doporučil nám koupit scv ventily, pokud ani potom nenastartuje, tak to prý dá do původního stavu, a vrátí nám to. Údajně zkontroloval rozvody a vstřiky, všechno ok. Diagnostika neukazuje žádnou závadu. Jen nejde nafta do motoru. A prostě tvrdí, že aby mohl vymontovat čerpadlo, že musí vyndat celej motor.

2016-10-12 22:08:09

paliza: Maš ventil na čerpadle jeden alebo dva?

2016-10-12 22:09:35

Dva, jeden (zelenej) vyndal a druhej má prej strženej šroub, a diag ho údajně nenačetla.

2016-10-12 22:17:08

paliza: Potom nemaš 102 kw ale 93kw a tiež nie 2004.

Takže treba dat dolu plast pod stieračmi aj plech pod tym, a do strhnuteho imbusaka narazit kladivom torxovy orech.Keby si bol majster popredu obuchal šroby tak to nemusel strhnut.

Skusim opatrne povolovat ked to nejde zoberem tyčku a zvrchu cez sacie potrubie klepnem na hlavičku imbusaka.

Ventily treba vyčistit v ultrazvuku a založit naspet ak to naštartuje treba kupit nove a vymenit.

2016-10-12 22:27:17

Aham takže nás v bazaru ojebali, papírově je to 102 kw a 2004. Díky za radu, zkusím :)

2016-10-12 22:36:29

paliza: Teraz pozeram že 93kw sa vyrabala až do 6/2004 ale zaroven s nou aj 102 kw od 1/2003.Ale dvojventilova určite nie je 102 kw.

Zadaj si sem VIN čislo a dozvieš sa presny datum kedy auto opustilo fabriku http://japancars.ru/index.php?route=catalog/nissan alebo sem http://nissan.afora.ru/el/

2016-10-12 23:03:10

I podle toho je to 2002, 93 kw :/ Nevíš, jestli se nedá zjistit někde přesná výbava, co to auto má mít?

2016-10-13 10:30:50

paliza: Ahoj, mám Primeru P12 93kW motor YD22. Měl jsem poslední rok velké problémy se startováním. Vymněnili mi v servisu oba SCV ventily a zdálo se, že to na chvilku pomohlo. Ale zanedlouho se problémy začaly opakovat. Až jsem jednoho dne nenastartoval vůbec. To se stalo poté co jsem vjel po spirálovém vjezdu do nadzemního parkoviště. Řešení odtahu pak byla velká paráda. V servisu na nic nepřišli, diagnostika jim nic neukázala. Prej znovu nakódovali klíč a problém se vyřešil. Blbost! Auto mi předali a já zase nenastartoval. Tak tam zůstalo ještě pár dní ale stejně nakonec na nic nepřišli. Většinou se mi dařilo nastartovat, když jsem opakovaně zkoušel ručně pumpovat naftu a startovat. Při pročítáni diskuzí jsem narazil na příspěvek chlapíka, který řešil to samé. A přivedl mě na to, že problém může být v palivových hadičkách. Poté co jsem zase jednou nenastartoval, jsem pořádně prohmatal hadičku od palivového filtru a ejhle prosakovala nafta! Hadičku jsem sám vyměnil a zase jsem chvilku startoval ale problémy se opakovaly. Ono těch hadiček je tam ale samozřejmě víc. a jsou pro mě špatně přístupné a neměl jsem čas se s tím babrat. Dal jsem to tedy ke známému do servisu. Nechal jsem pro jistotu vyměnit palivový filtr, hadičku u čerpadla a hadičku co vede k nádrži. Ty mrchy na první pohled vypadají dobře, ale časem vytvrdnou a začnou praskat a skrz ně se asi po vypnutí motoru, jak to chladne přisává vzduch. Když ho to přisaje moc, tak pak prostě nenastartuješ. Chlapík v tom příspěvku co jsem našel poukazoval na to, že v servisu ti často vymění čerpadlo, ventily nebo obojí, ale na hadičky se vyprdnou, protože vypadají dobře. A přitom právě to je největší kámen úrazu Zkus se soustředit na tohle. Já po výměně těch hadiček startuju zase na první otočení klíčku bez pumpování nafty! Moje Primerka má ke dnešku nalítáno 410 000 km. A doufám, že ještě něco vydrží. Mimochodem, mám oba rezervní SCV ventily vyndané z auta, vyprané v ultrazvuku a zakonzervované pro případ nouze. Možná bych je i prodal. Jak vidno, v mém případě nebyly problémem SCV ventily, ale ty zatracené hadičky. Přeju hodně zdaru při řešení problému.

2016-10-13 22:32:13

No nám nejde ani napumpovat, prostě tam nejde nafta. Ty ventily jsou funkční? A cena by byla jaká?

2016-10-13 22:53:01

paliza: ty ventily majú životnosť cca 150 tisíc km,spravnej funkcie.(presnej regulácie)teraz ich majú v dimid v páre za 4000 kč

2016-10-13 23:14:24

Dík, kouknu na to

2016-10-13 23:16:38

http://eshop.dimid.cz/pro...va-k-dcrs210120-37445.htm

Myslíš tyhle?

2016-10-14 10:46:36

paliza: Ano

2016-10-14 11:08:26

paliza: Za tu cenu u Dimid je asi fakt lpší koupit ty ventily oba nové a mít jistotu. Když jsem je měnil já, tak mě výměna obou stála v servisu 12k, což byla teda fakt raketa. ;-(


Odpovědět