Fórum - Téma


P12 -Svítí kontrolka palivového a emisního systému


Fórum Primera P12 P12 -Svítí kontrolka palivového a emisního systému

Informace o modelu: Nissan Primera P12


1  2

2016-04-12 22:12:56

camil: Chod z toho servisu preč,nemaju o tom aute šajnu,nič netreba kodovat ani dekodovat.Budu laborovat s rozvodmi až im to preskoči a rozbiju motor.

2016-04-13 20:59:49

sjaro: abych vám trochu vysvětlil moji koupi. kamarád co mi toto auto prodal se jej chtěl rychle zbavit a nabízel mi ho za třicet tisíc. řekl mi o autě vše co vědel. Špatné zadní brzdy, pokud klesne nadrž do čtvrtiny. Auto nejde nastartovat a musím nacepovat naftu u motoru. Tak jsem vždy hlídal abych včas tankoval. Po pár dnech přišel s tím, že je špatná rozvodka řízení a ta prý stojí třicet tisíc. Dále mi řekl, že si myslí že je motor načnutej ze předu u motoru to bylo očouzené což se tu někde ve vláknu řešilo. Z třiceti tisíc to bylo nakonec pět. Byl jsem s autem ve třech sevisech všude mi řekli že rozvodka řízení by měla být v pohodě a že mám vyměnit gumy které byli hodně špatné. Na očouzení motoru mi řekli že je to od výfukového potruvý a je to v pohodě. (samozřejmě je potřeba to zpravit). Kola jsem vyměnil a řízení bylo v pohodě (před tím volant cukal jako když nejsou vyvážená kola. Ve všech servisech mi řekli že to mám koupit a dokonce ve dvou to ode mě chtěli koupit. Bohužel v autě zarachotilo dřív než jsem čekal. Dostal jsem k tomu i náhradní motor který je tedy špatný údajně něco s vačkou.Když jsem auto nastartoval tak šel motor celkem kultivovaně, ale občas při nastartování v tom jaksi divně mlátilo, ale nedělalo to vždy.Než to zkončilo v tomhle servise. Volal jsem do servisu kde se zabívají nissanama a když jsem jim popsal závadu, tak mi samozřejmě řekli že se to po telefonu nedá říci, ale že by to mohl být vytahaný rozvodový řetěz a mluvil o nějakých ventilkách (jestli jsem dobře rozuměl) prý tenhle motor na to trpí. V servise kde auto mám. Mluvili o podobných příčinách (pokud jsem to dobře pochopil ty ventilky by měli být ve vstřikách) a taky že kouknou na rozvody. Jde mi o to že auto jsem koupil z důvodu že nejsem zrovna při penězích a myslel jsem že vydrží než se trochu finančně zmátořím a mám strach aby se oprava nevyšplhala na desítky tisíc. pokud auto bude opravováno pokus omyl.

2016-04-13 23:06:20

camil: cena za auto určitě dobrá, ale být Tebou přestal bych s těma pokusama a dovezl to někam kde tomu opravdu budou rozumět a hlavně kde opravdu budou chtít vyřešit problém, ne jen něco náhodně vyměnit. U Brna doporučuju například servis pana Mauera v Blansku.

2016-04-14 16:43:09

tak s tím servisem v Blansku jsem v kontaktu a původně jsem auto chtěl dát tam

2016-05-07 09:47:26

tak auto jsem odtáhnul do do Blanska k panu Mauerovi. po týdnu mi volal, že auto zkoušeli nastartovat a auto normálně běží a vše funguje jak má. Zkoušeli to několikrát a vždy bez problému. Řikali, že vymění ventilky u čerpadla. Pak mi volali znovu a prý zkusí zatím vyměnit jen pal. filtr a pak se uvidí. Pokud to nepomůže daj ty ventilky a pokud ani to ne vypadá to na vstřiky a pokud ani to ne tak asi rozvody

2016-07-13 15:35:38

tak jsem dnes ráno vyrazil do práce a auto jelo v nouzovém režimu. Volal jsem do Blanska a má tam volno až za 14 dní. domluvil jsem se v servise u nás a bylo mi řečeno, že to napíchne a zkusí vymazat chybu a že se to možná rozjede. po práci jsem auto natočil uplně bez problému, tak jsem zajel do toho servisu a nešlo jim napíchnout na motor-jen brzdy atd. asi před čtrnácti dny jsem měnil olej od doby co mi byl vyměnen palivový filtr tak dávám do nafty aditivum a vše v pohodě ale asi před týdnem jsem tam zkusil na natankovat vervu a přišlo mi že mi to občas zase začalo cukat. nevíte v čem by mohl být problém? dík

2016-07-13 22:41:26

jo a dlouho to točí než to chytne. Když mě měnili palivový filtr, tak jsem jim dal co jsem měl náhradní použitý ventilky u čerpadal. od té doby mi přišlo že to dýl točilo než to chytlo. Mohlo by to být tím? dík

2016-07-13 22:51:41

camil: Chod do toho servisu kde im to nešlo napichnout at to napichnou pres X-traila a chyba tam zrejme ale nebude,tak at se podivaji na tlak na railu,pri štartovani musi rychle vyjet na cca 40 Mpa

2016-07-14 15:17:18

dík. a budou vědět co je to ten X-trail? a jak budou zkoušet ten tlak na railu? když bude špatný tlak po čem by měli jít. dík moc

2016-07-14 15:23:09

camil: cez diagnostiku budú mať možnosť prečítať cez auto Nissan Xtrail aj RJ motora a vedia prečítať hodnotu tlaku, keď budú skúšať cez primeru budú tam mať na výber iba benzínové motory a nezistia nič.

2016-07-14 17:05:11

tak jsem to byl dnes zkusit nastartovat a už to vůbec nechytne . Když si dovezu servisáka domů tak mi vše tlak atd zjisti přes diagnostiku? sory ale moc tomu nerozumím

2016-07-15 07:12:57

To s X trailom je dobrý nápad. Ja som to skúšal cez renault laguna 2 alebo 3, tam je motor 1,9 DCi. Ale už som písal - hadice a káble. Skús tak, že niekto bude točiť motorom - štartovať a hýb pri tom viazanicou káblou, ktorá ide k čidlám na zotrvák a k olejovej vani. Alebo ich odpoj - tie od snímača kľuky a neviem čoho všetkého. Či pri tom nejako nezakašle alebo čo. Kamoš má X traila a tiež mal problémy a nakoniec to bola banalita. Nemusí to vždy byť rail alebo trysky.

2016-07-19 16:46:14

tak jsem to dnes odvezl do servisu. měl jsem domluvený odtah, ale ještě jsem to zkusil nastartovat. Jak je pod stěrači cepák na naftu, tak jsem zkusil zacepovat. ze začátku to šlo lehko a pak už těžce. dlouho to točilo a nakonec to chytlo a auto jelo uplně v pohodě žádné cukání. dojel jsem do servisu borec nasedl zaparkoval a zkusil hned natočit a už to zase nechytlo. jak si to pomalu točilo a od motoru bylo slyšet jakési prskání jako by elektrika. Je pravda že když jsem poslední dobou startoval tak se tomu moc nechtělo moc dobře to netočilo a až po chvilce to chytlo.Baterka je nová. Nenapadá vás něco ?

2016-07-19 22:17:12

camil: kostra na motore alebo štarter,resp.silove kontakty na štartery.

2016-07-20 16:44:35

tak diagnostika nahlásila čidlo klikové hřídele. je to možné?

2016-07-20 16:47:33

chybu vymazal zkusil nastartovat a chyba opět naskočila, tak by to mohlo být ono. ne? mohla by ta chyba od čidla naskakovat když by byli třeba vytahaný rozvody?

2016-07-20 17:51:14

camil: Skontrolovat kabelaž a konektor pri čidle je vpredu na setrvačniku medzi motorom a prevodovkou a je to dost zranitelne.Skontrolovat vizualne čidlo.

2016-07-20 18:00:09

dík. vyřídím


Odpovědět

1  2