Fórum - Téma


P12 - Spojka


Fórum Primera P12 P12 - Spojka

Informace o modelu: Nissan Primera P12


1  2  3  4  5 ......... 6

2012-02-24 23:04:35

Skus odpojit radiace lanka na prevodovke a skus s nimi hybat a skus pohybat tiahlami do prevodovky .Niečo z toho je hrdzave

 des123  
2012-02-24 23:30:01

tiez mam nejaky ten piatok odjazdeny na starych autach a taketo radenie som nikdy nepotreboval . a bavime sa o relativne novom aute , tak mi tvoja rada pride trochu mimo

2012-02-25 08:26:39

přesně tak,u moderních aut není třeba náké meziplyny,nebo dvojí vyšlapování spojky.To třeba u Pragy V3S,bez toho zařadit nelze,pravda.No a jinak teda nevím,jak má na hydrauliku spojky vliv zapnutý/Vypnutý motor,to přeci nemá posilovač(řízený podtlakem motoru)jako brzdy.Pokud to jde řadit blbě i bez motoru,stále to může být hydraulikou,a

tam bych začal,zaprvé zkusit odvzdušnit.

Rozhodně lepší,než hned vyndavat motor,koukat se na spojku,a pak třeba zjistit,že to spojkou vůbec nebylo

2012-02-27 10:47:01

des + Vasek - tento způsob řazení používám naprosto běžně též u své K12....(převodovka najeto cca 120 tisíc převážně město), víc se o tom dohadovat nebudu, přijde mi to bezpředmětné, navíc když se někdo v prvním dotazu ptá jak to vůbec dělám.... aby tento způsob řazení takhle po netu soudil....??? prostě je to způsob jak zařadit rychlost bez "rvaní" za šaltrpáku. Toť vše.

Jinak nastartovanej motor samozřejmě nemá vliv na hydrauliku ale při spojce, která nevypíná 100% samozřejmě půjde zařadit hůř než při vypnutym motoru ...

2012-02-27 11:01:15

jo jinak samozřejmě uznávám, že pokud spojka vystavuje blbě tak tenhle způsob řazení je k h....u, a udělá spíš víc škody než užitku

2012-02-27 21:07:33

Chalani tak dik za všetky príspevky a rady.Dnes som dal preč tú gumenú rohož,a šlo to o niečo lepšie,ale stále to nie je ono.Pedál už je otlačený až v koberci.Tak by som chcel ešte požiadať o podrobnejší návod na odvzdušnenie(pre amatéra).Najlepšie by bolo s fotkami,že tu je ten odvzdušňovák(či čo to má byť) a tak. Ale to by som už chcel asi veľa.Či?

2012-02-28 09:29:56

je tu na stránkách kompletní manuál (sekce opravárenské servisní manuály) - oddíl clutch-spojka, máš tam pak případně i pro kontrolu tu výšku pedálu atd.

2012-02-28 20:07:52

Ak by ti nepomohlo ani odvzdušnenie tak vytiahni z valčeka ten kolík ktorý vytláča prepákovanie spojkového ložiska a navar na jeden koniec guličku s rovnakým priemerom - uvidíš že to pomôže...

2012-02-29 19:32:34

Tak po dneskajšku som si nie istý ani tým odvzdušňovaním,ani naváraním tej guličky,lebo dnes,keď som prišiel domov a odparkovával som auto,nedala sa mi už jednotka zaradiť,len veeeeelmi ťažko a keď som ju radil auto sa dávalo do pohybu.Takže mám sa obávať najhoršieho?Mám na mysli lamelu a tanier.Alebo niečo iné?Čo vy nato?A ešte jedna otázka mimo témy.Aké majú byť volnobežné otáčky pri jazde dolu kopcom?Lebo mne kolíšu,keď je auto v pohybe majú cca o 250otáčok viac ako keď auto stojí.Dík.

2012-02-29 19:49:21

No jestli se ti auto dávalo do pohybu když jsi měl sešláplou spojku a řadil rychlost tak bych šel po té spojce, vyndat jí ven a zkouknout. Přece jen takovéhle řazení pro tu převodovku také neni moc dobré si myslim.

Kolik máš vůbec najeto km?

2012-02-29 19:52:02

Tak to je druhá vec že by ti spojkové ložisko predrelo prítlačný tanier - to by ale dosť rachotilo a to si nespomínal...

Kľudne ti môže tiec spojkový valec (ktorýkoľvek z nich) a vytiekla ti brzdovka a už je to max zavzdušnené. Neviem či má P12 spojkovú nádobku osobitne alebo spoločnú s brzdovým valcom...

2012-02-29 20:22:52

Ak by bola spoločná nefungovali by ani brzdy nie?Pravda je,že som našiel pod autom nový fľak,ale pripisoval som to servu.Ale tam bola nádržka o.k.Ale zase ani inú nádobku som si nevšimol.Najazdené mam 208400km.

2012-02-29 20:30:52

A ešte doplním,že už sa radili všetky rýchlosti zle.Dnes to už bolo naozaj održku.Od zajtra nejazdím do odstránenia závady.

2012-02-29 20:43:31

Tak ono je to ošetrené tak aby keď odíde spojkový valček pri spoločnej nádobke to neovplyvňovalo brzdy...

S poza monitora to nezistíš tak šup šup pozrieť tú spojkovú kvapalinu - leje sa tam klasická brzdová kvapalina ako do brzdového okruhu - DOT4...

2012-02-29 20:49:48

Asi budem za blba,ale kde by som to mal doliať?Lebo v nádobke na brzdy mám skoro maximum.

2012-02-29 21:40:04

OK tak musíš nájsť hlavný spojkový valček a následne budeš mať dve možnosti:1. od valčeka povedie hadička ku nádobke brzdovej kvapaliny a teda sa bude vylučovať že valček tečie - problém bude skôr v spojke

2. valček má vlastnú nádobku len ju nevieš nájsť...

Kto vie kde má WP12 nádobku kvapaliny pre spojku??? P11C ju mala za ľavým tlmičom

EDIT: hádam že bude pod torpédom - pod tým plastovým krytom stieračov...

2012-02-29 22:24:54

co koukám do manuálu tak by měla být společná (dělená) ale v reálu jsem to taky neviděl. Jak tam vypadá ten vypínací (pracovní váleček) co jsem koukal tak by měl být na převodovce a né v převodovce (v převodovce jen už mechanika) tak by se na to dalo taky mrknout jestli vypíná....

2012-03-04 20:29:18

Pozeral som do manuálu,aj do motorového priestoru a na nič nové som neprišiel.Vyzerá to na jednu nádržku,takže to nechám na odborníka,čo nato povie.A ohladom tých volnobežných otáčok mi neviete poradiť?

2012-03-04 20:39:49

Pozeral som teraz do FASTu, a je nádobka spolu z brzdamy , fakt dementné riešenie... asi v rámci Reňolt úspor

2012-03-04 20:54:45

A kam by jsi ji u P12 umístil moc placu tam neni , na Tinu a X-trailu je to taky tak .


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 6