Fórum - Téma


P12 - Snímač klikové hřídele


Fórum Primera P12 P12 - Snímač klikové hřídele

Manuály  |  Inzerce  |  Model Nissan Primera P12  |  Naše vozidla


1  2  3

2016-08-16 18:04:02

Zdravím,prosím o pomoc primerka dělá problémy a diagnostika odhalila snímač klikové hřídele,ale nevím kde ho hledat.

PS.kdyby bylo foto tak super,zítra přijde a chci ho měnit jsem nepojízný

Dík předem

2016-08-17 12:13:47

Na dvoulitru jsou 2 - http://nissan4u.com/parts...stributor/illustration_1/

2016-08-18 12:51:15

Super dik za info

2016-08-18 18:35:08

nedávno mi hodila diagnostika na primeře diesel 2,2 také čidlo klikové hřídele a nakonec se zjistilo že byl vadný startér kolem kterého vedl kabel od toho čidla a nějak to rušilo. Po výměně startéru vše OK

2016-08-20 07:46:24

camil: Chlapy děkuji vše vyměněno,ale přibyla nová závada stráta výkonu.

2016-09-17 16:04:07

romavach: Ahoj ,musíš vyměnit oba snímače jeden je na vačce 2. na klice.A pozor nový nemusí být dobrý hlavně ty levnější kolem 600 kč. dělají paseku.

Já se s tím namordoval až hrůza.Oba jsou stejné .Zkus je prohodit pokud bude ten na vačce dobrý a na klice špatný budeš mít problém nastartovat.Pokud je to naopak ztratí se výkon.

2017-01-12 13:39:08

Diagnostika mě vyhodnotila chybu jako špatný snímač klik. hřídele. / P 12, 1.8 benzín/ Myslím, že je to blbost, dle i zdejších odborníků a rádců, protože uvádí, že bych v tomto případě už nenastartoval. Koupil jsem si pro jistotu 2 snímače. Jeden na kliku a druhý na vačku. Na vačku ten jsem vyměnil, bylo to dostupné, ale na kliku ještě ne. Pro špatný přístup a auto asi musí nahoru. Jak se to projevuje? Toť otázka. Jedu jedu a najednou motor zhasne. Chvilku počkám a jde nastartovat a jedu dále. Takto se mě to už stalo ve dvou případech asi se 14 denní prodlevou. Jezdím, jezdím, občas, jako by vypadl jeden válec, za chvíli se to zase chytne a jede motor v klidu. No a takto to už jde měsíc a půl. No a babo raď.

2017-01-12 16:38:07

jsou motory kde zatočíš klíčkem a v řj motoru se objeví závada snímač na klice KO

téměř u všech aut když je kosa a dlouho točíš naskočí závada snímač otáček na klice KO přitom mu nic není, je to jen důsledek dlouhého startu nebo špatného napětí,

je pravda že některé i značkové snímače pěkně lžou

výměny těchto součástek je nejlépe svěřit borcovi co má pamětový osciloskop správnou funkci zkusí případně vymění a nový prověří,

mám pořád na paměti jednoho borce z sk ,že problém treba hladat už v novom dieli

2017-01-12 17:34:31

slovacek.milos: dík za info, každá rada dobrá. Mohl bych napsat, že na to už seru, protože v pondělí jsem už objednal nové auto. Ale protože jsem osoba zvídavá, nedám pokoj, dokud nezjistím, co bylo příčinou. Jak jsem psal. Jede to a občas se to takto zakousne, jako pes do kosti. Z praxe vím, že když je po něčem prd, je to KO tak už to nefachčí vůbec, ale tohle jednou jede dobře a občas to jak popisuji zadrnčí. Připomíná mě to staré televize, když byla závada s obrazem, bouchlo se do televize a zase hrála.

2017-01-14 20:49:24

Ahojte. Dnes som menil snímač polohy kľukového hriadeľa na mojej Primere. Motor 1,8 benzín,kód motora QG18DE, r.v.2004 .

Píšem tento príspevok, keďže som sa snažil zistiť na nete info, kde sa na motore tento snímač nachádza, ale sa mi to nepodarilo nájsť. Pustil som sa teda do hľadania na mojom aute a našiel som ho zo zadnej strany motora , pod štartérom. Kúsok od olejového filtra. Skúsim pripojiť aj foto, ak sa mi to podarí. Pevne verím, že nový kus bude fungovať bez problémov.

djmj  
Michal
2017-01-15 01:37:16

Nepoteším ťa ak si tam dal náhradu. Po čase to bude robiť zlobu. Koľko si za to dal?

2017-01-15 12:10:47

cvladoc: ak si snímač menil preto že na diagnostike bola zaznamenana jeho vada často to je vytahanou rozvod reťazou.

Treba skontrolovať rozvod.

Ak nastavis hu podla znaciek na remenici po demontazi veka ventilov skontroluj na vyfukovej vacke polohu drazky na upinacom otvore retazoveho kolesa.Musi smerovat kolmo hore voči rovine veka ventilov.

Na vytahanej retazi je poloha drazky pozadu (dolava).

2017-01-15 14:06:48

cvladoc: Rs má na mysli tohle - červená šipka je drážka v kole výfukové vačky a v téhle poloze musí být, pokud nastavíš na klice horní úvrať pístu 1. válce (rysky na řemenici kliky a prsech). Pokud je řetěz vytahaný, bude kolo a tím i drážka vychýlené z přesně svislé polohy a tím projedou kolem čidla v nesprávnou dobu i výstupky na kole (žlutá šipka), ECU zjistí rozhozenou synchronizaci kliky a vaček a výsledkem je kolísání otáček, houpání volnoběhu (při menším vytahání) nebo zhasínání či nemožnost nastartování motoru. Výstup na diagnostiku hlásí obvykle vadu snímače (čidla) polohy vačky (nebo kliky), obě mohou být funkční a závada je ve vytahaném řetězu - osciloskop to spolehlivě ukáže.

2017-01-15 14:35:09

Ještě jeden dotaz. Dá se vytahaný řeťaz nějak našponovat, nebo musí být nový?

2017-01-15 15:49:01

dobx: samozrejme ze da .

Vacky posunies o zub aby bola drazka kolmo navaris nejakú maticu na spanovak a hotovo.

A potom su dve moznosti: počkať kym sa retaz roztrhne alebo auto hned predaš do AAA

2017-01-15 18:15:03

rs955i: Ešte ta doplnim ,može rozobrat rozvody a na pevnom voditku z druhej strany prešlicovat diery ale vtedy treba aj zabrusit do držiakov aby mala kade bežat retaz

2017-01-15 18:21:06

pánové, ve všem platí toto. Když to znáš, je to hračka. Ale, co když to neznáš? Já se osobně do takových, pro mě náročných operací pouštět nemůžu. Pokud by to mělo být tím vytahaným řetězem, holka, asi půjdeš na vrakoviště.

2017-01-15 18:53:30

sjaro: je to pracne...To mi príde jednoduhsie rozpojit staru ,za ňou pretiahnuť novu a znitovat...A bez strachu používať.!

2017-01-15 19:07:41

dobx: a preto pekar pečie rožky šuster robi topanky a automechanik ojebava tych co si to nespravia lepsie a lacnejsie sami

2017-01-15 19:16:48

djmj: Ahoj cca 52 € . Nie je to origo. Ten som kedysi na inú primeru kupoval v Nissane asi za 125€.


Odpovědět

1  2  3