Fórum - Téma


P12 Silentblok a olej na hadiciach od tu


Fórum Primera P12 P12 Silentblok a olej na hadiciach od tu

Informace o modelu: Nissan Primera P12



2012-05-01 22:21:49

Ano je to dalsia tema ktoru otvaram auto bolo od zaciatku v zufalom stave a tak sa snazim nejako ho dat do poriadku celkom sa to vsak dari.

Mam taku otazku pod textom je fotka kde su hadice ktore vedu od turba (ak sa nemylim) a obe su hrozne mastne. Je to normalne?

Druha foto je predny silentblok motora. Prepokladam ze tento to uz ma za sebou ? Staci vymenin vnutro vypln gumovy alebo je lepsie kupit cely novy?

V podstate ako som uz pisal auto pri prudsom zrychleni klepalo cela palbuna doska sa triasla je mozne ze to sposobil prave tento silentblok ?

Dakujem za rady :)

2012-05-02 07:04:41

jojo silentblok je po smrti, stačí vyměnit vnutřek, ale nevím kde hos eženeš.prodávají se komplet.

2012-05-02 08:08:38

Nejaké silentbloky mám z P11 vyzerá rovnako...

No a k tým hadiciam - žerieto olej??? V takom prípade by bolo posmrti aj turbo preto tie mastné hadice. Ak si ale po 10tich rokoch prvý kto to auto pozrel aj zospodu a umyl ho tak to ešte odsleduj môže to byť dôsledok nejakého iného predošlého problému/netesnosti/opravy a je to len stečené a zaschnuté niekde zhora...

EDIT: hadice poutieeraj a očisti dotiahni tie kovové pásky a odsleduj to - ak sa objaví olej a odinakiaľ netečie treba dať turbo na repas alebo nové...

P.S.: honzo chcel by som ťa vidieť ako prelisuješ v tom tenkom hliníku to vnútro - nedá sa to praskne to už pri vylisovávaní - vyskúšané... Ak sa ti to podarí pasujem ťa na majstra svetla ;)

2012-05-02 08:21:25

Poliaci vyrábajú nejaké vnútra silentblokov:

http://tedgum.pl/sklep/in...hp?cPath=33_729_2177_5481

ale či tam nájdeš to, čo hľadáš.... zastúpenie v SR je tuším Intercars...

Hadice tak ako písal chrener...dolu, prečistiť, aj dosadaciu plochu, skontrolovať a poriadne dotiahnuť, keď ich budeš dávať späť, samozrejme aj kontrola turba, či nie je viditeľný priesak...

...ešte pozri, či nemáš od oleja aj vzduchový filter...

2012-05-02 10:31:05

Podla mojich doterajsich skusenosti auto olej nezere ani nejako extra nedymi. Je divne ze najvacsi dym ide prave vtedy ked zaradim spiatocku a auto si len tak odfukne inac ani pri pridany plynu zidny extremny dym nieje.

Skusim tie hadice ocistit a uvidime co to spravi na turbo sa pozriet mozem ale niesom zrovna mechanik :)

Zatial som pozrel iba 2 silentbloky musim najst aj tie ostane motor hrozne skace ked pridam ostro plyn, tak dufam, ze je to tymto.

Na sani je hadica ktora teda nevyzera dobre myslim, ze bola roztrhnuta a predosly majitel ju proste zapaskoval, ale ak sa nemylim, tak ta hadica je pod tlakom ?

Chcem to vymenit ako celok kedze sa mi nikde nepodarilo zohnat tuto hadicu v normalnom stave tu je odkaz

http://www.ebay.co.uk/itm...kid%3D8127564717009965251

Posielam viac fotiek

2012-05-03 07:27:24

ještě dodatek, většinou bývá stejně utržen i ten zadní silentblok!!

2012-05-03 08:03:15

no demontuj to hliníkové koleno na boku turba - hadica od airboxu a kukni sa dnu...

Turbo by mal byť krásne čisté nezanesené a hlavne BEZ OLEJA Podruhé chyť osku turbínky a skús ňou pokývať aj v smere jazdy aj axiálne teda do turba a akoby von - ak je tam olej a vôľa tak repas

Inak pri pohľade na foto tvojej studenej časti je to na repas už z fotiek...

2012-05-03 17:34:04

Zdravim.

Turbo nedymi ani nepiska aj tak si myslis, ze proste odchadza ?

Zatial som nemal cas to tam pozriet. Napriek vsetkym opravam auto stale zere okolo 11 litorov (65% mesto a 35% mimo mesta) a tento problem sa mi zatail stale nepodarilo vyriesit nemyslim si ze to je normalne predsa nemoze auto tolko zrat ked jazdim mesto pise mi to 15l /100km. Mozete mi este poradit co by moholo byt zle?

1. Kontroloval som vsetky kolesa ani jedno nieje zaseknute idu uplne v poriadku.

2 Gumy dofukane na predpisane hodnoty

3 Jazdim ako s babatkom ani neslapem na plyn poriadne

4. Nove filtre vsetky, olej, vaha vzduchu, ERG zaslepeny.

Co dalej ?

2012-05-03 18:41:16

Pridavam dalsie foto. V hadici od turba je olej nieje ho tam vela ale po stranach troska je.

Nejde mi do hlavy, ze origianl je hadica od turba rozdelena na 3 casti ? Dve rovnake velkosti a v strede mesia a spojene spojkami ? Tak to ma byt alebo to niekto proste spravil takto pride mi to tak, ze tam musi byt unik vzduchu ved tie hadice by vlastne mali byt pod tlakom ak sa nemylim ?

2012-05-03 23:09:35

Nikto nevie

?

2012-05-04 19:07:09

Jediné čo ma napadlo je že by bola ešte zaseknutá variabilita na turbe ak ju to teda vôbec má ale podľa foto by tam mala byť podtlakový regulátor tam je otázka je či je to kvôli variabilite alebo obfuku - to neviem...

Druhá otázka je či to môže mať taký veľký vplyv na spotrebu... Bratm neporadím ti lebo neviem...

Daj to nejakému machrovi na TDi...

2012-05-05 22:02:23

čau tak olej v hadici od turba ak nie je nove ma asi každy td hovorim o roku vyroby 2002 takže 10 ročne ,mam stopy po oleji aj ja ale zase spotrebu 15 litrou tomu neverim to že ti na okožitej spotrebe ukazuje tolko neviem lebo ja mam 2002 a mne okomžitu spotrebu nekazuje ani taka funkcia tam nieje len priemer a teraz mam 6.5 a auto použivam len na kratke trasy dennodene cez zimu som mal tak 7,1-7,3 nalej do plna a tak to odsleduj tie hadice si niejakym sposobom očisti a nenechaj to do takeho štadia ake je na fotto a skus ešte popozerat či nemaš prasknutu hadicu alebo povolenu sponu na hadici od turba k interkoleri to je časty problem stratiš vykon mam primeru jak p11 td 8 rokou aj p12 td necely rok tak ako niekto napiše že ma spotrebu 3,5 litra alebo 12-15litrou neverim

2012-05-05 22:07:03

Ja by som ti ru spotrebu kludne odfotil nieje to ziadny vymyslel ako pises aj ja jazdim kratke trasy ale snazim sa jazdit ekonomicky. Mam momentalne 10.5 l kombinovanu ( za 160 km ) zatial som raz mal na ceste ktora ma 20 km spotrebu 6.1l avsak hned ako som na druhy den pochodil 3-4km v meste som bol naspat na tych 10l.

Pozriem vsetky hadice co budem vediet. Ako su na foto neviem skus to pozriet tu hadicu od turba ma mat 3 casti ktore su spojene svorkami ?


Odpovědět