Fórum - Téma


P12 - přístrojová deska


Fórum Primera P12 P12 - přístrojová deska

Informace o modelu: Nissan Primera P12


1  2

2008-03-06 16:20:02

zdary všem, mám P12 2.0 2002, doteď max spokojenost. Začala mi poblikávat přístrojová deska, kapka, a to tak že když zhasne ukazatele všech 4 budíku se uplně zblázní, ted už je to v takovem stavu, že když stojím, ukazují 120kmh, mám asi 2 plné nádrže benzínu, a otáčky v poho 8000, v servisu mi řekli že je to vadný celý díl a jedině vyměnit, cena 21000,- neměl někdo podobný problém? nebo jak tohle řešit, díky moc, berkoni

2008-03-06 16:25:01

Asi ti fuckt nic jiného nezbyde, než koupit druhou. Je to jeden počítač, který řídí budíky i podsvětlení a jestli se zbláznil

Asi před vánocema jsem viděl ve Frýdku u Vlčka rozstřelenou P12, třeba tam ještě tu palubku má

2008-03-06 16:29:59

Měl jsem stejnej problém s N15. Nejdřív svítila a nesvítila kontrolka systémový chyby a pak, ty woe to byly záchvaty ve 20kmh na tacháči 150 a tak. Vyřešila to nová přístrojovka. Právě ten počítač byl v loji. Mě to stálo asi 16000.

2008-03-06 18:28:34

ok, díky moc, na Vlčka mi dalo kontakt přímo v nissanu, jo a taky mi to zdechá na volnoběch, když vyřadím rychlost, poslůední měsíc jednou a dneska třikrát, další auti bude accord, jako to předposlední, jde vidět že nissan patří francouzum

2008-03-06 20:07:26

volnobeh nastavis za predpokladu funkcnosti vsetkych komponentov riadenia motoru ich kalibraciou a prepisanim hodnot v ECU .Takze servis kde vedia pouzit Consult neobides...

2008-03-07 10:00:21

předpokládám že v autorizovanem servisu tohle dělakí ne? při každé prohlidce jim tohle hlásím, pokažde vyčištěná škrtící klapka, a pak je to nějakou dobu v poho

2008-03-07 12:48:51

no ten pruser je v tom,ze ocistenim sa tomu neda vzdy pomoct Ak by to bolo v zaruke bezreci to tam povymienaju za nove a je po probleme .Keby si mal kupit novu skrtiacu klapku a prietokomer,pravdepodobne znacne by sa Ti zdvihol krvny tlak a to nik zbytocne riskovat nebude ,a tak tam spravia nejake ''kuzlo'' aby to este ako-tak slo

2008-03-07 13:27:30

jak říkám, zlatí čistokrevní japonci : ))

2008-03-07 13:44:22

no nechcem Ti samozrejme brat iluzie,ale X-Trail je ''cistokrvny'' a tie trable ma rovnake

2008-03-07 13:48:22

nepatří nissan renaultu? ale to je fuk, chvíli budu jezdit bez přistrojovky, blíží se daně : ) a pak pořeším, díky

2008-03-07 14:01:13

Souhlasím, že od renaultu se nedá čekat nic moc dobrýho, konec konců co byste chtěli od auta s p.čou ve znaku , ale každej ví, že to po fůzi chvíli trvá, než se tyhle vazby propojej, takže u P12 z r.2002 o francouzskym vlivu asi nemůže bejt řeč. Spojili se někdy 2000 nebo 2001 a vývoj kompletně novýho modelu, jako je P12 trvá trochu dýl. Klidně mě někdo opravte, jestli se pletu.

2008-06-05 17:18:19

měl sem podobný problém.přístrojovka blikala s blinkrama atd.po proměření všeho možnýho elektrikářem nebyla pořádná kostra.od baterie na kostru a ke starteru je takový silný kabel a ten byl před startérem přepůlenej.sice neuvěřitelný ale byl.dal jsem jinej a od tý doby OK!čau

2008-06-05 17:22:58

já se na to vykašlal, nakonec přestala fungovat uplně a jezdil s tím asi dva měsíce, a pak najednou se rozjela a do teď frčí na stoprocent, dokonce to auto přestalo zdechat, jsou věci mezi nebem a zemí . )

2008-06-05 17:48:29

netreba hned vsetky auta hadzat do jedneho vreca...P12 uz len dizajnom je francuz...nissany su spolahlive auta ale nie ked su skladane spanielmy a podobnymi individuami a este k tomu ked su veci dodavane od francuzov takze nissan v niektorych veciach da sa povedat ako keby nemal ani prsty vela dielov je renault a vecsina tych dielov odidu ako prve...u dieslov pojdu vstreky abo zhavice hned do riti lebo je to renault motor...jednoznacne automobilka z kundoznakom nikdy nebola a nebude dobra :D

mio
2008-06-06 12:28:01

Ach jaj, tieto reci milujem.

Vsetci co tu jazdite na nissanoch starych 10 a viac rokov mate plnu hubu nissanov, kde su vnutornosti z auta s p.cou v znaku, ale hovno o nich viete. Pripada mi to tak, ze tu z niektorych vas ide cira zavist.

neberte ma zle, P11 GT je kult, ale vkuse tu prskat na P12 s tym ze je to francuz mi pride nanajvys detinske...

Co je na P12 dizajnovo francuzske? To ze sa snazili prist niecim novatorskym, odvaznym? - ludia sa za mojou primerou otacaju, pretoze je nadcasova, ako z ineho sveta, v zaplave passatov, peugeotov 407, BMW3, Medvedov C, Audin A4 posobi v strednej triede ako sviezi vietor , ci uz zvonka alebo interieru. Ukazte prstom na nieco ine , predstavene v roku 2002, za ktorym sa obzriete aj teraz?

Tak isto tie argumenty o motoroch - u dieslov pojdu vstreky a zhavice hned do riti? Na cisto nissanackom Di - cku, ktore len premenovali na DCi??? Si najprv aspon pozri, kto ten motor skontruoval, potom skus prist s niecim plodnym.

Btw, nissany pre eu sa montuju v Anglicku a nie spanielmi...Neberte ma v zlom, to ja a ostatni majitelia novych nissanov tu mame pisat nieco v style, co tu s tymi veteranmi vkuse rozoberate, ked sa vam v kuse seru, predajte ich do muzea a kupte si poriadne auto z 21. storocia???

som nepostrehol, ze toto je forum pre nissany s rokom vyroby 2001 nizsie...

2008-06-06 14:50:51

Ja souhlasim akorad od 2003 byl i Renault motor v nabidce a to 1,9 Dci jinak vsechny jsou Nissan

2008-06-07 10:11:29

Suhlasim P12 je tiež Nissan a zvaľovať vždy keď sa niečo pokazí na Renault je trapne. Aj P10 aj P11 maju svoje muchy a to vtedy ešte Renault nemal s Nissanom nič spoločné. Taktiež motory okrem 1.9 (inak tiež podarený motor aj keď Renault - keď menite olej každých 15 000km a nie ako Renault predpisoval až na 30 000km tak by problemy nemali nastať.) Zvyšne motory všetko Nissan takže. A treba uznať že s Dci išli tieto dosť ťažké Primery lepšie ako s benzínovým hoci aj 2.0. S dizajnom suhlasim, sice P12 nemam ale páči sa mi, je to presne auto ktoré už ani nevyrábaju ale stale vyzerá ako by teraz prišlo na trh, dokonca si myslím že keby s nim prišli až teraz tak ich viacej predajú.

2008-06-08 14:06:42

Motoricky by mi nevyhovovala asi ani jedna P12ka ponukana u nas.

jedine dovoz japan, ktora je vsak skoro nerealna kvoli prestavbe

mio
2008-06-08 23:57:40

S tymto uplny suhlas.

Nie som zaprisahly fanusik dieslov (skor by som povedal, nie som fanusik 4 valcov)

Mimo eu trhov sa myslim predavala 2.5l primera P12 co by ma vedelo este ako tak uspokojit z benzinovej ponuky P12-tiek.

Samozrejme ideal by bol 3.0l zo starej maximy, eventualne 3.5 z murana/350-tky.

Na druhej strane, pod kapotou az tak vela miesta nie je, uz pri pohlade pod moju , ked si to chcem trosku ocistit, je problem vobec prestrcit niekam ruku.

Takze zatial musi stacit 2.2ropak s mensim dopingom (111kW), uvidime, ako na tom bude ponuka motorov pre new maximu (ak a ci vobec pride aj na nase trhy)

2008-06-10 23:35:03

Problém s přístrojovkou u P12 je známí problém. Opravit nejde musí si koupit kompletně celí.

Jinak 2,2DCI není nic moc. Ikdyž je made in japan. 2L dci od rendla je lepší. Jinak kastle + podvozek je made in France a to mám auto z 2003.


Odpovědět

1  2