Fórum - Téma


P12 - palubni pristroje


Fórum Primera P12 P12 - palubni pristroje

Informace o modelu: Nissan Primera P12


1  2

2009-12-03 22:51:27

no, me nez se to neohreje a znova nenastartuju, sviti furt, pak zhasne .... musim to nechat opravit, asi to bude tema svickama .....

2009-12-03 22:53:36

dle me by cervena svitit nemela vubec ne ? jen pri zavade

2009-12-27 22:43:48

Tak kontrolka funguje jak má, po výměně žhavičů. Je smutné, že před rokem to v nissan servisu nedovedli identifikovat.

2010-01-04 17:00:02

Ano presne tak , aj sa som bol na diagnostike a nic nezistili. Az toho roku som vymenil zhavice lebo bol problem so startovanim a cuduj sa kontrolka uz nesvieti.

2010-01-05 10:04:13

No, tak to já taky nechám příští týden žhaviče vyměnit a uvidíme, jestli jsem měl stejný problém ...

2010-01-14 22:47:15

Presne to som mal aj ja. P12 mám mesiac. Amatéri na PC zistili, že je to vadný žhavič, potom som bol v NISSANe v Banskej Bystrici - tam sa im to videlo ako niečo so vzduchom, vypli to a za 2 minúty to svietilo. Potom mi kamoš vymenil žhaviče a už nesvieti. Ono sa to ani nemá rozsvecovať pri zapnutí kľúčov, len ak je niekde závada.

2010-02-20 22:34:45

Ahoj,

mam PW12 r.v. 03, na toto afticko na pristrojke kontrolku stretavacich svetiel, alebo ta moja je vypalena? Je to pristrojka s 3 budikmi. Dik.

2010-02-24 20:21:07

Potkávací a parkovací světla jsou bez kontrolky - podsvítí se vlastně celá přístrojovka.

2013-07-18 21:04:37

serzino: svieti mi červená kontrolka a na diagnostike v Nissane predošlému majiteľovi zistili chybu žhaviča č. 4, to je ktorý žhavič č. 4? 30Eur sa predošlémi majiteľovi zdalo veľa, tak žhavič nedal vymeniť...

Skúšal som teraz žhaviče premerať, no neviem si rady, že ako zistiť, ktorý žhavič je vadný... ... apropó... motor 1.9dCi mi teraz v lete štartuje perfektne, na jeden drnc, no neviem ako to bule v chladnejšom počasí ?

1. meral som odpor žhaviča multimetrom tak, že jeden koniec multimetra som dal na tú tyčku žhaviča, na ktorú sa pripája konektor... druhý koniec multimetra som priložil na šesťhran, ktorým sa žhavič skrutkuje do bloku motora, prepínačiom na multimetri som prepínal rozsahy, ale žiany odpor som nenameral

2. pretekajúci prúd cez žhavič som meral tak, že medzi koniec žhaviča a + pól batérie som dal svorky multimetra a nastavil som meranie prúdu na rozsah do 10A, no nenameral som nič, žiadny odber... žiadny prúd...

Čo robím nesprávne, prosím poraďte mi niekto ???

Asi aké hodnoty odporu, resp. prúdu by som mal namerať na dobrom žhaviči???

2013-07-18 21:42:51

ono vacsinou byva ked ti multimeter ukazuje I teda nekonecno znamena ze dana suciastka je zla...

2013-07-18 22:10:41

mikkizh: aha, tak to som nevedel, takze postup merania som mal dobrý... ?

... no pri merani prúdu sa na displeji zobrazila nejaká hodnota iba na jednom zhaviči, len ma trochu zarazilo, že prúdovy rozsah na multimetri bol nastavený na 10 A, ale hodnota na displeji bola okolo 12,8 až 13,4 A ...sa tie hodnoty stále na displeji akosi menili...

Tak, žeby boli až 3 žhaviče v háji??? a štartoval by vôbec motor bez 3 žhavičov ?

Ak vykrútim z bloku žhavič a napojím ho priamo na batériu, nezničím ho...? Predpokladám, že koniec žhaviča, čo je dnu v bloku, by sa mal po napojení na batériu zohrievať, žhaviť...že?

2013-07-19 18:33:44

no postup si mal spravny to ti mozem potvrdit ale ci by motor startoval len na jednom z troch zhavicov tak to neviem :D

2013-08-19 21:01:25

Nazdar chalani mám hlavu v smútku ... kúpil som 2 ks nové žhaviče, vid. obrázky. Nové žhaviče - odpor meraný na multimetri - rozsah 2000ohm, hodnota na displeji "000"... pôvodné žhaviče, namerané hodnoty Ž1,2,3,4 sú na obrázkoch + hore moje predchádzajúce príspevky...

Krok 1 - vymenil som Ž1, Ž2 za nové, Ž3, Ž4 ostali pôvodné, ale červená kontrolka po naštartované nezhasla, na obr. ZELENA ŠÍPKA

Krok 2 - tak som vymenil Ž3 za Ž1 a Ž4 za Ž2, lebo som predpokladal, že vadný bude asi niektorý žhavič Ž3 resp. Ž4... Ale ani po tejto výmene mi červená kontrolka po naštartovaní nezhasla...

Červená kontrolka mi zhasne len vtedy, ked je už motor zohriaty a ked ho vypnem a opäť naštartujem... vtedy už nesvieti...

Keď motor vychladne, tak po naštartovaní mi zasa ostane svietiť červ. kontrolka...

Poradte mi prosím v čom je zádrhel ? Treba nejako zresetovať v RJ chybu vadného žhaviča? Alebo čo mám urobiť? Mám taký zlý pocit , že aj keby som vymenil všetky štyri žhaviče za nové, tak aj tak by červená kontrolka nezhasla po naštartovaní... Prosím poradte mi, ... čo robím zle???

2013-08-19 22:39:15

vife: žhaviče si pripoj na 12V po jednom musi sa rozžeravit špička

2013-08-21 21:00:30

sjaro: dík za radu, takže až 3 žhaviče už boli KO , kúpil som predtým dva nové žhaviče, dnes som dokúpil ešte jeden k tým dvom a červená kontrolka už nesvieti... takže žhavil iba jedne žhavič, ale motor štartoval bez problémov... je leto, teplo, tak asi preto nebol problém so štartom aj keď boli vadné až 3 žhaviče...

Ale čudujem sa , že pri kúpe P12 bolo najazdené len 56 707 km a už predavajúci upozornil, že chybný je vraj jeden žhavič, no zistil som, že vadné boli až 3 žhaviče, no to teda nemajú dlhú životnosť tie žhaviče v 1.9 dCi......

... v starej Primere P11 2.0TD, 224000 km som problém so žhavičami nemal, ešte furt su v nej žhaviče a vstreky origo.

2013-08-23 15:56:56

vife: mám 2,2 najeto 190tis a žhaviče jsou původní. Hold se to někdy pose..


Odpovědět

1  2