Fórum - Téma


P12 - Nizky tlak na raily pri plnom plyne


Fórum Primera P12 P12 - Nizky tlak na raily pri plnom plyne

Informace o modelu: Nissan Primera P12


1  2  3

2016-07-05 18:48:47

werth2d:

Ahoj,

Podarilo sa nasledovne:

Vymena palivoveho filtra + vycistenie nadrze

Opatovna vymena palivoveho filtra

Predpokladam ze po prvej vymene filtra ostal este nejaky bordel v trubkach alebo niekde a az druha vymena pomohla.

Este medzi vymenami som tam nalial cistic palivoveho systemu (stal asi 2eura, taka mala flasticka)

Takze odporucam nalej tam cistic, vyjazdi jednu nadrz a potom vymen filter.

Drzim palce ;)

2016-07-06 18:03:55

Jj, vďaka za radu. Už som zistil aj ja, že to je vo filtri. Mohlo na to napadnúť, že keď som vyjazdil nádrž skoro do sucha, tak asi niečo nasalo zospodu. S tým čističom to skúsim. Výmena je samozrejmá. V piatok idem na to, momentálne je filter iba prepláchnutý a ide to veselo. Vďaka za spätnú väzbu.

2016-07-12 16:38:51

Zdravim Vas nechcem vytvarat novu temu : auto Primera P12 2002 2,2DI 93KW

Problem :

Auto nastartuje ked je studene nejde na volnobeh do otacok zhasne.Ked je zahriate ide do otacok. Ked sa chcem pohnut zhasne.

Akurat sme s mechanikom pocuvali motor vstreky vypadaju byt ok aj ked auto dymy ako chore.

Vaha vzduchu je nova. Sanie vycistene , egr tiez .

Zacalo to znizenym vykonom dymenim pri klime a vysokych teplotach auto islo ako keby nemalo turbo musel som pustit a znova pridat aby sa rozbehlo auto.

Teraz to uz robi hore tie anomalie. Dnes sme este skusili natlacit manualne naftu kde je filter auto islo dalo sa na nom previest aj ked nemalo vykon ako by amlo mat takze vypada to na tlak v palive mozu to byt SVC ventili ? Ma primera pomocne cerpadlo v nadrzi? Uz som zufaly auto ma uz stalo kopec penazi ak to maju byt vstreky alebo cerpadlo co si myslim ze asi nie ked ze nastartuje krasne.

Dakujem za kazdu radu.

2016-07-12 20:59:48

lucifer_sz: Najviac sa mi pači tato veta " sme s mechanikom pocuvali motor vstreky vypadaju byt ok aj ked auto dymy ako chore "

Neda sa pridat a pri prudkom pridani na mieste nejde do otačok a velmi dymi, zhasina pravdepodobne vytahana horna retaz.

Ak by malo vykon a dymilo by tak ventily alebo trysky.

2016-07-12 22:18:25

Paradox je ze raz ide na volnobehu do otacok raz nie aj pri prudkom pridani. Potom 2x skapalo aj na volnobehu ale ked sme mu pumpovali naftu manualne tak neskapal . Co si vsimam lietaju otacky 50-100 ani to nie je dobre to nerobievalo. Divne je ze auto som musel odtiahnut a dnes mi kolega (mechanik) na nom lietal po areali ale viditelne auto dymy od spodu je to sedy dym ale ked viac sa prida cierny.Retaz komplet aj s napinakom bola menena v N-motor nissane v Nitre tusim auto malo vtedy 120tis km teraz ma 255688 ale to viem ceknut presne podla FA mam do v serviske lebo nepamatam si uz presny najazd.

Je pravda ze obcas pocut retaz pri prvom nastartovani ze zarachoti trocha ale nikdy by som nepovedal ze moze retaz za nieco taketo ked ze pri napumpovani nafty auto nezdochlo a dalo sa na nom previest . Tak mne tam vychadza len ze straca tlak niekde nemoze zato neaka necistota? Vyhradne tankujem len na shell V-power naftu malo kedy fuel save.

2016-07-12 22:26:27

lucifer_sz: Otvor nalievacie hrdlo a pozri na vačky,su čierne a vrchnak smrdi karbonom?

2016-07-13 11:52:35

Olej je cierny statocne ale to mam tak uz ako sme kupili auto od znameho po leasingu.Vieko nie je od karbonu smrdi olejom ale na vacku moc nevidiet. Paradox auto po 24h statia ide do otacok bol som sa na nom previest po arealy u nas v praci zabera dobre ale ked postojim smrad statocny nikdy nebolo tak citit spalenu naftu stiplavy smrad ako teraz. Nemoze padat nafta kvoli pumpe na filtry ze chyta vzduch? Lebo sa mi zda troska popraskana hadicka. Ale auto dymy to mozu byt uz aj tie vysokotlakove ventili na cerpadle horsie predsa len 255tis km .

2016-07-13 12:38:38

lucifer_sz: Začal by som kontrolou retaze a vačky na strane podtlakovky

Pripadne ešte pozriet diagnostikou tlak paliva pri štarte a pri pridani plynu,takisto ako pridretie ventilov v zavretom stave a nemožnost naštartovat sa možu pridierat aj v otvorenom stave a leje tam vela nafty.

2016-07-13 12:50:43

Sjaro objednal som filter palivovy novy vyskusam zato nedam nic vylucim dalsiu vec pockam na znameho je na dovolenke pozrie sa on nato pokukame co si pisal diky moc

2016-07-14 09:44:00

Sjaro mechanici u nas v peugeote mi vcera vyhodili von filter ze nebol velmi spinavy ale ze bola v nom trocha voda mohlo to aj sposobit ze neslo to do otacok. Teraz som to odskusal auto jazdi zatial po arealy co som skusal ale preventivne vymenim aj tie svcka este neboli menen. A skusim dat preplach nadrze.

2016-07-19 14:09:11

Sjaro moja primera ma 1 vysokotlakovy ventil(svc) volal som tam do dimid aj do nissanu podla vin cisla mi overili je tam len 1 ale dam to pozriet znamemu a potom to objednam. Nevies ci to treba potom dat na pocitac?

2016-07-19 14:13:58

lucifer_sz: pozri od spodu na strane spolujazdca či je jeden alebo dva, vidieť to aj zhora ale od spodu to vidieť lepsie.

Ak máš 93kw 2,2Di tak isto máš dva, červený a zelený.

Neviaž sa na to kto ti čo povie, pozri sa na čerpadlo nech máš istotu.

2016-07-19 14:15:08

lucifer_sz: SCV ventil nie je vysokotlaky ventil,93kw primera ma dva.100kw ma jeden.

Pošli mi VIN.

2016-07-21 17:30:00

Chalani netreba zohnal som cez znamu cloveka ktory sa vyzna do motorov jedna radost auto jazdi o 80% lepsie vycistil komplet system pretesnil dal mi tam olej ktori pouzivaju do pretekarskych aut s teflonom zajtra ide na rad komplet vyplach tlakom oleja ako aj sanie egr cerpadlo bolo odmerane tlaci ako ma vtreky su 100% dobre otestoval mi ich . Medzi 0-stvrt plynu je chyba 48% priepustnost katalizatora po pretesneni a zatial tychto par veci co spravil ma 70% priepustnost a auto citrlne ide lepsie a dymy len pri max zatazi. V sobotu ide auto na myjavu jednemu specialistovi na pc idu sa prestavit lambda sondy nastavit cerpadlo 5koni hore aby sa motor netrapil a prestavi sa katalizator aby sa cistil pri nizsej teplote a uz teraz ked slapim po krku primere ide o 80% lepsie motor bol nacisto zaduseny .

des123  
2016-07-21 17:50:54

lucifer_sz: potom napis ako si na 2.2di nastavoval lambda sondy , som zvedavy . Dalej som zvedavy na to cerpadlo ale najviac ma zaujima ako nastavis katalizator na cistenie pri nizsej teplote .

2016-07-21 17:52:54

lucifer_sz: Tak takto som sa už davno nepobavil

To ti natlačili riadne karelaby do hlavy

Prestavia ti lamda sondy ktore tam nemaš,nastavia čerpadlo ktore nie je ako,prestavia katalyzator(maximalne možu zablendovat EGR a do katalyzatora vyvrtat dieru)

To si im fakt zožral?to nemysliš važneAj tie percenta su z brucha to sa neda merat,to je blud na blud.

Aby si po tych špeci upravach nezhanal za mesiac motor.

NO_HITS  
Laďa
2016-07-22 05:27:37

lucifer_sz: ten doporučenej chlapík bude velkej odborník

2016-07-22 11:17:37

Nastavovanim lambdy asi chalanko myslel prepisanie nejakych udajov v RJ aby to inak "chapalo" ale aj tak si to neviem ani len predstavit :D

Lucifer - Neviem akeho odbornika ti odporucili, ale ja poznam len jedneho naozajstneho odbornika z mnozstva "odbornikov" ktory mi radili na trampoty s mojou P12 a to je SJARO .

Takze nedavaj na rady cudzich ktorych nepoznas, usetris si vela casu a penazi - ver mi.

2016-07-23 09:04:45

Chalanisko na myjave sa venuje 25rokov len japoncom druha vec lambda sondy nastavia cez RJ a nie neplatim za hovadiny nestoji ma to ani len tretinu ceny jedneho svc ventila lebo mi to spravili vsetko po kamaratsky a auto jazdi jednoznacne lepsie tlaci ako ma cely motor je precisteny...inak k tym svc mam jeden potvrdil mi to aj autorizovany servis Nissan aj dimid aj mechanik cekol je tam jeden

2016-07-23 09:32:10

lucifer_sz: a tu lambdu tam mas jednu alebo dve?? Lebo nech som hladal ako hladal, nenasiel som diesel p12 s ani jednou lambdou.

Ohladom tych SCV ventilov, 93kw ma dva a jeden stoji cca 100€ takze ak ti niekto uctuje ani nie tretinu za taketo "upravy" tak tipujem ze za 30€ sa ti s tym nebude pol dna hrat aby rozoberal, cistil a pretesnoval motor. To je pomaly generalka.

A s tym zvysenim vykonu o 5koni. Sorry ale ci mas 126 alebo 131 koni, tak to nemas sancu ani len trosku pocitit. Viac to pocitis ked natankujes kvalitny/nekvalitny diesel ako nejake taketo kvazi upravy cerpadla.

Kazdopadne hodil by sa sem podrobny popis tych uprav co a ako ti s tym spravili.


Odpovědět

1  2  3