Fórum - Téma


P12 - Nizky tlak na raily pri plnom plyne


Fórum Primera P12 P12 - Nizky tlak na raily pri plnom plyne

Informace o modelu: Nissan Primera P12


1  2  3

2016-04-12 08:09:38

Ahojte, mam zas mensi vacsi problem s mojim pacientom.

Je to 2,2D, 93kw rv 2002, nabehane 190tis.

Auto mi v poslednej dobe nejako nechce do otacok a evidentne nema stavu. Stava sa to v rozmedzi otacok 1500-3500, ked ich prekrocim tak uz ide. Prejavuje sa to uplnou stratou vykonu, a ani ked dam plny plyn tak sa nerozbieha a v problemoch udrzi otacky. K tomu to citelne cuka ako keby som stlacal a pustal plyn.

Dym nie je ziadny, diagnostika nic nehlasi, ziadna kontrolka nesvieti, do nafty pridavam VIF takze neocakavam ze by bol bordel v nadrzi. Jedine co hrkoce je retaz na vodicovej strane motora (su tam uz troska vydrate zuby na koleckach)

SCV ventily boli menene pred rokom, nabehane maju asi 20000km, z toho vyse polovica dialnica.

Po napojeni ma diagnostiku to v case ked sa mu nechcelo do otacok hadzalo pozadovany tlak na raily 98-100MPa a aktualny tlak skakal okolo 20MPa (+/- 5 MPa).

SCV ventily sa zdaju ze pracuju ok (ked boli zle tak to robilo ine veci a hlavne hodnoty skakali jak fetakovi EKG :) ) teraz idu plynulo.

Skusal som odpojit vahu vzduchu ale nijako sa to nezmenilo, takze ta je asi OK.

Na mieste ked dam plny plyn tak raz vyleti bez problemov, potom sa dusi a zatrase. Podla nalady.

Kostrove kable boli kontrolovane a su OK

Cerpadlo asi tiez fici kedze nad 3000-3500 otacok auto ide viacmenej bez problemov

Nic ine ma nenapada uz.

Vie niekto co by to mohlo byt???

Dik

2016-04-12 08:35:17

Ahoj.

Zaměřil bych se nejdřív na váhu vzduchu

2016-04-12 08:46:13

arno:

Nehadzalo by to na diagnostike?

Este som zabudol ze na prevodovke aj vlastne celej vodicovej strane motora su flaky od oleja. Ci z odvetravania kluky neni hadica prasknuta. Ale nevyzera. Neni toho moc no predtym to nebolo. Aj pod palivovym filtrom trosku na hadici to je.

NO_HITS  
Laďa
2016-04-12 09:41:13

dushkee: neházelo, protože váha dává pořád hodnoty jen špatný a ECU je z toho zblblá - taky radím vyměnit váhu

2016-04-12 09:43:49

no_hits:

Ok hosi - vyskusam.. dam vediet zachvilu :D

DIK

2016-04-12 11:15:30

prehodili sme z inej Primery, to iste.. shit..

NO_HITS  
Laďa
2016-04-12 11:34:55

dushkee: třeba je ta druhá taky KO a nebo KO rozvody

2016-04-12 11:36:48

no_hits:

no to by bola moc velka nahoda keby boli obidve K.O :D ta druha P12 jazdi v pohodke takze vahu vzduchu by som vylucil

rozvody by sa neprejavovali v celom rozsahu otacok? a hlavne nerobilo by to vkuse? lebo toto chvilu ide normalne, chvilu to blbne...

NO_HITS  
Laďa
2016-04-12 12:19:01

dushkee: i když ty máš diesel tam řetěz asi nebude takže jedině, že by to skočilo o zub ale to by bylo líný furt jak říkáš, možná slabá pumpa, pricpanej filtr paliva, vstriky , zanesený sání od EGR a EGR systém

des123  
2016-04-12 20:15:38

dushkee: ventili na cerpadle , bud nove alebo stare vycisti ultrazvukom

2016-04-12 20:20:29

des123: ventily su nove. Maju ani nie rok. Takze to si nemyslim. Navyse podla diagnostiky sa spravaju normalne. Ked boli chybne tak to hadzalo ine hodnoty ako teraz.. Resp hodnoty skakali a teraz odu plynule hore/dole.

des123  
2016-04-12 20:59:54

dushkee: ako ti diagnostika povedala ze su dobre ?

skus postupne odpajat vstreky

2016-04-12 22:40:25

dushkee: Chod sa odviezt s diagnostikou,a pozeraj tlak vzduchu v sani a EGR ventil,mohla by vynechavat aj tryska,ale tu by bolo počut aj vidiet z vyfuku,ak je tlak turba ok a tlači do 0,7 a v zabere je EGR zatvorene,tak to robi palivo,u čerpadla to nemusi byt zrovna SCV ventil,su tam aj mechanicke ventilky na sani a dvojita vysokotlaka čast.

Ale ak to robi len v tom rozpeti otačok čo pišeš tak pravdepodobne blbne variabilita na turbe resp jej ovladanie.V akom stave maš podtlakovku?Brzdi to dobre?

Nerobi to len na určitom rychlostnom stupni?

2016-04-12 22:58:10

sjaro:

Egr je ok, v zabere zatvara na volnobehu je otvorene. Robi to na vsetlych stupnoch rovnako. Dokonca aj na volnobehu obcas avsak nikdy nezdochne.

Predpokladam ze keby bolo turbo resp nastavovanie lopatiek ko tak by to stracalo vykon. Toto vsak ani len neudrzi rychlost. Ked dam plny plyn tak uplne padne tlak na raily. Tam bude nieco v dodavke paliva.

Ked pridavam postupne tak to robi menej ale tiez.

V plnom zabere je aktualny tlak len okolo 20mpa namiesto 100mpa.

A ako som pisal. Chvilu ide chvilu nie. Ale cim dalej tym to je horsie.

2016-04-13 08:53:56

dushkee: Napoj si privod aj prepad nafty z flaše,aby si vylučil upchaty privod z nadrže.Ak to bude robit aj tak,tak sa asi biju snimače,horna retaz rozvodov alebo ustrihnuty kailik na vačke na strane podtlakovky.

2016-04-14 07:58:59

sjaro: tak vyzera ze to robil bordel v nadrzi. Aj ked nechapem preco to vo vyssich otackach islo normalne.

Po vycisteni uz beha normalne aj tlaky su ok.

Pred rokom bol cisteny cely system. Nachapem ako sa to moze za taku kratku dobu tak zas*at....

2016-04-20 12:02:06

A mame to tu opat. To iste, netaha, trase sa. Vydrzalo to asi 200km.

Ledva som s dokotulal do servisu. Tam sme pozreli nadrz - cista.

Ideme menit filter avsak kupil som zly tak sme tam namontovali ten isty. (Nebola v nom voda aj nafta bola uplne cista)

Vratili sme to naspat a auto zasa ide jak nic.

Podotykam ze NIC SME NEMENILI ANI NECISTILI.

Hadicky vyzeraju OK a auto taha bez problemov

Vie niekto co to moze robit??? Preco to z nicoho nic ide??

Ako viem ze sa aktualne stazujem ze preco mi auto funguje jak ma, avsak je otazka casu kedy to zas spravi.

Mohli sme pri pokuse o vymenu filtra nieco nedopatrenim opravit?

2016-04-20 12:31:34

dushkee: Já jsem se nikde nedocetl zda je palivovej filtr už alespoň jednou vyměněn při tomto . Jestli ne tím ze profukavas si ho mohl na chvíli uvolnit a zase se docpal.

2016-04-21 13:31:49

svobi: Sorry. ano bol meneny asi pred 10-15tis km.. dnes menime zasa pre istotu.. ale ziaden bordel v nom nebol.. a takisto vo vyssich otackach to tahalo v pohode.. uvidime kedy to zasa zacne.. otazka casu :D

2016-07-05 12:10:24

Ahoj, tak ako? Podarilo sa odstrániť poruchu? Presne s týmito istými príznakmi bojujem už mesiac. Všetko OK, naftový filter má asi 8 000 km. Skúsim ho pre istotu tiež vymeniť.


Odpovědět

1  2  3