Fórum - Téma


P12 - na co si dát pozor


Fórum Primera P12 P12 - na co si dát pozor

Informace o modelu: Nissan Primera P12


1  2  3

2009-11-07 21:03:18

Tak 2,2 dci nehuli jak upchaty pilinak

2009-11-07 21:09:49

Ja myslim ze ta skoda huli

2009-11-07 21:18:35

A kolik vydrží, při dnešním qvalitním palivu že ...... raději budu s láskou krmit svůj BA motor a ať žere třeba 12 to mi neva

2009-11-07 21:32:24

Kdyz auto zere tak musi zaslouzene aspon jet

2009-11-07 21:45:58

Je to sice mimo téma a k čtení až po 22 hod . Stará šoférská hláška: "Diesel a ženská musí pořádně hulit." Doufám,že pánové souhlasíte. (Dámy prominou )

2009-11-08 13:29:04

Já jsem jezdil občas s Octavií 1.9TDI 93kw .... Co se týče výbavy, interiéru a místa, tak v tomhle ohledu je na tom NISSAN líp. Co se týče třeba spotřeby, tak ta je zase lepší u Octávky. Jezdil jsem sní za 5,5 litrů a s Primerou teď okolo 6,5 litrů. Co se týče antikorozní úpravy, tak na Octávii rok 2003 co májí rodiče, tak reznou zadní dveře od kufru. Auto bylo garážované (v nevytápěné garáži) a trošku mě to překvapilo. CO se týče té Primery, nevím zda byla garážována atd., ale je zatím úplně bez koroze a je o rok starší. Co se týče jízdy, tak u Octávky turbo zabírá o něco dříve a má měkčí podvozek.

Jo a u Primery nevidím tolik na předek auta jako u Octávky, takže při parkování si zatím nejsem tak jistý.

Tak deci ukazuje Octávka, tak mě to trošku překvapilo

2009-11-08 19:27:12

Tak pokud je u P12 oboustranný pozink a není problém s korozí, tak do toho asi jdu. Jasně, dutiny apod. budu řešit, ale nechci, aby se mi otevřely prahy jako u N15.

2009-11-08 19:45:09

To si myslim ze nehrozi . Almera N15 je snad nejvic korodujici Nissan . Uz primery P11 byli z korozi docela OK.

Mami micra K11 neni treba vubec rezava.

2009-11-08 20:03:51

No na moji p12 je zrezlej kousek predni kapoty (u sterace)cca 10x4cm

2009-11-08 20:06:29

Je mozny ze ty sterace meli vuli a vydreli to.

2009-11-08 20:14:58

Nevím, jestli nejvíc, ale je fakt, že nebýt zadních lemů a konců prahů, tak je Almera taky bez koroze. Třeba rožky dveří nebo přední blatníky jsou jako nové. Spodek a dutiny neřeším, to se musí ošetřovat, ale původní majitel v Německu na to moje auto pěkně dlabal, prahy nebo ty zadní lemy neměly uvnitř ani ň, takže jsem byl první, co to po 12 letech provozu ošetřil.

2009-11-08 20:16:21

Nee,je to na kapote ...no celej zivot byla chudina venku tak tam trosku rezne...necham opravit a bude klid

2009-11-08 20:18:47

No brachovo N16 ma taky nejaky reziky no ,ale nic vazneho uz jsme to odstranili ted mozna trosku nad celnim sklem od sutru .

Stan: Dobre no tak nase W10 byla nejrezavejsi ,ale tam se to taky nestrikalo a nic.

Jinak v utery mi prijde pistole na podvozek a dutiny tak to vystrikam jen dutiny jeste do zimy sice by se to melo pri vetsi teplote ,ale aspon neco.

2009-11-08 21:02:54

Jen poznámka k palubnímu počítači - mám odpozorováno, že průměr ukazuje podle tankování poměrně přesně. No a aktuální spotřeba když stojíš, tedy 0 km/h je fakt velká. Už třeba zmiňovaná oktávka ji ukazuje v l/hodinu, což nevypadá tak hrozně. Ale na funkci to vliv nemá .

Já mám P12 r.v.2003 a myslel jsem, že udělám preventivní nástřik spodku a dutin, ale už to nebude jen prevence, ale i drobné opravy. .

2009-11-08 21:14:16

K té poslední větě :

Hlavně si to nechej udělat někým doporučeným, aby Ti to udělal PEČLIVĚ !!

Já jsem to nechal dělat jednomu klempířovi, když zrovna neměl do čeho píchnout a....... a super ! Už jsem nechal dělat u něho druhý auto. Formana hned když byl nový cca 2 roky provozu a dodnes !! nemá nikde ani náznak rezu. ( je to ročník 93 a má ho teď kamoš ) Vyplatí se taková investice. Dělal to vždy v létě, káru jsem tam nechal týden, osprchoval to Wapkou ze spodku a důkladně a nechal to schnout na slunku 4 dny. Potom teprve aplikoval dobroty na spodek a na dutiny. Dutiny je nejlépe aplikovat horkým voskem.

Podle Tvých fotos to není žádná tragedie jak říkám řádně Wapkou osprchovat, a nechat oschnout, nejlépe jak jsem napsal. A potom aplikovat vhodnou sračku. Já to mám uděláno jakousi černou hustou sračkou. Zn. nevím, ale mohl bych se ho zeptat, pokud by jsi chtěl napiš mi interku.

2009-11-08 21:16:59

mě qasí držáky předních tlumičů a panty pátých dveří u nové káry za ty prachy - no nekupto

2009-11-08 21:20:01

Hmmm to bych nečekal jak říkáš .... za ty prachy. Mno je to spotřebák a ta dobrá ruční práce u kdysi starších aut je v prdeli prosím pěkně. A na reklamaci by to nebylo ??

2009-11-08 21:40:48

spíš je to šetřením, blatníky jsou lakované tak tak na hranu, šroubky už nee, nejsou vidět

dveře pod těma černýma samolepkama nejsou lakované vůbec. jo jo , celý renault

2009-11-08 21:42:40

Renault má přední blatníky z plastu. Tak když renaulťáckej lakýra stříkal ty vaše superauta asi to podle zvyku fouknul jen zvenku .

2009-11-08 21:48:01

Dojebali co se dalo, je to všechno stejnej šunt. Frantíci se mají srát do aut, když umí jen chlastat skvašený hrozny Mám tady sousedy - Frantíky furt jenom Kvičí jak špatně střelený prase. Qví qví qví


Odpovědět

1  2  3