Fórum - Téma


P12 - na co si dát pozor


Fórum Primera P12 P12 - na co si dát pozor

Informace o modelu: Nissan Primera P12


1  2  3

2009-11-07 10:37:48

Zdravím všechny,

tak jsem si tento týden pořídil již druhého NISSANa. Byl jsem spokojenej se svoji Almerou 1.4 GX a když jsem se díval po novém autě, padla mě do oka PRIMERA P12 - kombík.

Jedná se o Primeru 2,2DI, rok výroby 2002, která má najeto poctivých 136 000 km. Co mě při koupi překvapilo bylo to, že koutoče jsou ještě původní... I když moje ALmerka měla najeto podobný počet kilometrů a kromě zadních tlumičů, jsem na ní nic neměnil, vše originál Auto jsem již měl v servisu k vůli připevnění plastu pod nárazníkem, který jsem si stihnul urvat (musím si zvyknout na nízký spodek oproti Almeře) a výměně hadičky mezichladiče. S autem jezdím pár dní a mám pár otázek.

Pokud si zobrazím aktuální spotřebu paliva, auto stojí a mám zařazený neutrál ukazuje to spotřebu 15L je to OK? Taky se mi zdá, že se tato spotřeba započítává do té průměrné (ale může se jednat jen o můj pocit).

Je něco na co bych si měl u tohoto auta dát pozor? Myslím teď co se většinou

v +- 136 000 kilometrech mění u Primerky a na co bývá náchylná? Jinak musím říct, že s autem se jezdí velmi dobře. Je to pořádná změna oproti Almeře. Díky všem za info

2009-11-07 13:31:14

No já mám P12 combi od neděle ,přešel jsem z P11 combi a jsem doslova nadšenej!!P11 je super,ale s P12 to prostě nejde srovnávat...Má najeto poctivejch 296tis..šlape ja hodinky,sedí jak na kolejích a jede jak sviněMám 2.0L benzin,no ten pc mi když stojím taky ukazuje 15L...

2009-11-07 13:40:40

A kolik by měl na volnoběh ukazovat ? Deci ?

2009-11-07 13:46:08

almerka: já tím chtěl říct že je to ok

2009-11-07 13:54:25

Tak všeobecně ty kompiutry lžou toto je myslím hodnota ale realná. Osobně jsem rád, že compiutr v Almuše nemám a až někdy budu mít auto s tímto "vynálezem" postarám se o to, abych ho nějak odpojil. Jednak mě nezajímá kolik to "žere" a kolik to už sežralo ........ a taky proto, že jsou to hodnoty velmi nepřesné a mě osobně nic neříkající.

Fakt, že se compiutry do aut standartně montují, je jenom zle, protože to zvýšilo cenu auta, ale o to jim jde.

2009-11-07 15:52:54

Tak, jak to provedl Howkey to chci udělat i já, akorát mě láká spíš benzín 2.0. Interier se mi líbí, asi mu není co vytknout ve srovnán í s mou současnou N15, ale dost mě zarazilo nedolakování třeba blatníků až po šrouby co ho drží u kastle. Jak je na tom s pozinkem? Nerad bych se dočkal nějakýho vyvařování nebo laminátování. Já se v tom musím projet, dyť já v tom jenom seděl.

2009-11-07 15:56:08

Moje řeč. Taky bych šel jedině do BA.

2009-11-07 16:06:27

Pokud si mám auto nechat pár let, tak chci motor, který je jednoduchý a osvědčený. Z čerpadel, kompresorů a turb mám strach. Jak se znám, tak bych navíc do nafty cpal přípravky na zlepšení kvality a pak bych zjistil, že se mi to ani nevyplatilo oproti benzínu. A víc mi vyhovuje průběh točáku u benzínu než nafty, prostě jsem na to zvyklý.

2009-11-07 19:11:34

Stan:četl jsem že se rozhoduješ buď oct2 nepo P12No oktávka není vůbec špatná,jeden kamarád má fungl novou combi,cca600tis Kč,druhý sedan 2006.No oba jsou spokojený...ale...když mám srovnat svojí P12 combi vs fungl novou octávku...kamaráde nesrovnatelný..Primerka daleko pohodlnější...jízdní vlastnosti...místo ve předu i vzadu...prostě primera o třídu lepší.Jinak mám 2.0L benzin tak když budeš potřebovat to projet tak ti to na kousek můžu pučit a uvidíš..No z almery si budeš připadat jak v jiný světě..

2009-11-07 19:28:16

P12 je z jiného světa, to se s ochcávkou nedá srovnat

2009-11-07 19:33:26

Tak Octavia s 2.0tdi je moc dobry auto,ale jak pises s primerou to proste srovnavat nejde...

 Svobi
2009-11-07 19:47:38

Jo je fakt kdyz jsem mel i octavky na praxi tak to byla socialka oproti primere nebo dalsim .

Jedina tam vypada pekne luxusne ,ale zase mela jen dva osklivy pedaly nevim no jsou lepsi auta za ty prachy nez octavka.

2009-11-07 20:04:25

Když ochcááávku, tak jedině TD, na hlínách a ffffplný palbě, kšiltovku na palici a přikrýt kapucí

Kadli omlouvám se, že jsem Ti ukradl obrázek, ale hodí se mi k příspěvku

 Svobi
2009-11-07 20:05:33

. Jo presne takovy trupky to ridi . No v TD stim extra vykonem v roce 2009 vykon 90 koni . Teda donedavna to tam meli nevim zda ho uz nevyradili.

Jo tak jsem koukal uz posilili na 105 koni

2009-11-07 20:05:56

A Mallborku ve rtech.

2009-11-07 20:21:24

S dvojkovou oktávkou mám taky neježděno, ale pokud bych se měl pohybovat v cenové relaci do 200 tis., tak je to buď nafta s PD, což nechci a nebo 1.6 ve sto koních, což na to auto není dostatečný výkon. Co s týče antikorozní úpravy a kvality interiéru, tak oktávce není co vytknout. Jízdní vlastnosti jsou ucházející, výbava za ty prachy slabá. Příští týden zajedu do Olmika si nějakou Primeru vyzkoušet, ať vím, jak na tom s podvozkem je ona. A teď by mě zajímalo, jestli někdo zjišťoval, jak je kvalitní antikorozní úprava na P12? Pokud je to taky v pohodě a nezačne hnít nějakej lem, rožky dveří a tak, tak je v podstatě téměř rozhodnuto, pokud mě přesvědčí při jízdě. Jinak se mi líbí daleko víc než oktávka. Je fakt nadčasová.

2009-11-07 20:40:08

Panove octavka 2.0 tdi 103 kw jede jako hovado a nezere nic, prumer 6l..tenhle motor je proste super, to je proste fakt.ze bych ji nechtel a mam radeji nissany je vec druha..ale nemam problem pochvalit neco co je dobry...

 Svobi
2009-11-07 20:47:58

Jo ta 103kw ta uz celkem jede jenze u nas vetsinou najdes 90 konovi a ted po faceliftu 105 konovi

2009-11-07 20:54:00

Svobi to ja vim,ale pokud si jel ve 103kw bez uprav tak se musime schodnout ze to auto proste jede jak z praku a nezere,ten motor je proste hoodne povedenej a na 2 to rve asfalt1.9+ benziny stoji za prd..dokonce nova 1.9tdi jede hur nez stara protoze je to nejak uskrceny..

 Svobi
2009-11-07 20:59:16

Jo jedou dobre . Ale nevim stim motorem uz jenom jak to huli ..


Odpovědět

1  2  3