Fórum - Téma


P12 - motor 2,2Di výměna


Fórum Primera P12 P12 - motor 2,2Di výměna

Informace o modelu: Nissan Primera P12



2009-03-12 14:23:09

Mam Nissan primeru 2,2 DI, kod motora YD22 podla tech. preukazu. Odišiel mi motor-ojnica mi vybila blok motora v spodnej casti. Druhy som už zohnal kontroloval som ho podla kodu YD 22-lenže mi nepasuje-tento je bez elektronickeho vstrekovania vo vrchnej časti. Ja potrebujem common rail. Dovozca ktory mi ho doviezol mi tvrdil, že comon rail je motor Dci a nie DI. Informoval som sa v nissane tam tiež presne nevedeli. Lenže podľa mna v roku 2002 sa nevyrabali dci ale di. Ked som sa pozeral na fotky motora dci ten by mi určite nepasoval. Na internete som našiel 5 typov motorov 2,2 - YD22. Som z toho magor. Vie mi niekto pomocť?

2009-03-12 14:26:06

Sice ti neporadim v tychto motoroch sa nevyznam ale skus dat tuto svoju prosbu do inej sekcie, v hotovych navodoch si ta malokto vsimne, skus napriklad: "Technicky koutek"

2009-03-15 14:10:51

Bude ti motor pasovat len tam treba upravy Treba vymenit piesty a hlavu pripadne prevrtat na tdi hlave vacsie diery na commonrailove trysky.Connonrailove trysky su hrubsie ako tdi-ckove a samozrejme namiesto tdi cerpadla nasrobovat commonrailove

2009-03-15 14:41:56

JAkto ze ti starej motor odesel ? kolik mel nalitano nebo tam nebyl olej ? Tyhle motory vydrzi hafec . . Primery meli comonrail a Almery do roku 2003 normal aspon myslim . Jinak jak rikal Sjaro pisty a hlavu prehodit.

2009-03-15 18:53:34

Ano motor kaput. Pravidelna vymena oleja za polosyntetiku-naposledy v decembri. Motor mal super ťah. Ale z ničoho nič som počul v motore ako keby klepali ventily ako kedysi na starych žigulakoch a potom rana, dym z motora a kopec oleja. Zo začaiatku som si myslel, že o je len utrhnuta nejaka privodna hadica z ktorej valil ten olej. Keď ma odtiahli do servisu-zistili, že ojnica vybila blok motorA V JEHO SPODNEJ čASTI VZNIKOL OTVOR CCA 5X5 CM. Zrejme sa uvolnilo ložisko na ojnici. Inak motor išiel dobre akurat za studena bol moc hlučny. Mal aj dosť najazdené 300.000.

Čau

2009-03-15 19:20:50

Aha tak to je blby . A 300 000km neni na ten motor az tak moc 400 by mel dat. Se tam kouslo podle me nejaky lozisko nebo mozna i uvolnilo jak rekli v servisu .

A vis urco ze ten motor mel 300 000km jestli nahodou nebyl stocenej .

Jinak stim motorem mohl by si skusit brnknout filipovi jestli tam tenhle motor nema ma vrakac Nissan a nejaky motory tam mel i nejaky primery z Anglie . A od toho co mas motor bych mu ho vratil ze je jinej

http://www.nissanclub.cz/member_detail.php?id=1996

2009-03-23 17:25:30

Čau chlapi potřebuju poradit s nissanem 1.4. rok 97 64kw asi.Na převodovce jsou dvě čidla.Jdeno zpátečka a druhý na co je nikdo neví.Na olej je hodně nízko.Když ho mám zapnutý,tak mi lítají otáčky až to nakonec chcípne.Když tam dám jakoukoliv rychlost,tak se otáčky srovnají,jak mají bejt.Když odpojím to čidlo,který je od předu dál k zadku,otáčky se srovnají a jeto vpořáku,ale v zimně to nechce startovat.Nevíte co je to a na co je to čidlo???? Díky za radu.

2009-03-23 17:28:53

u sunnyho bylo jedno čidlo pro volnoběh, jakože neutral...druhý zpátečka

2009-03-23 17:33:09

Kluci, tady jste v sekci "NÁVODY" Sluník už nás operativně přesunul do správné sekce.

Slunik  
2009-03-23 17:43:55

Téma přesunuto!

W10
W10
2009-03-23 20:19:03

Ernyes jedno cidlo je na spiatocku a druhe blizsie ku radeniu je snimac polohy neutralu,ktory je sucastou palivoveho systemu...Skus si zmerat ci je vobec funkcny lebo ako si pisal ked ho odpojis tak sa otacky upravia,...

Daj neutral odpoj si ten snimac a multimetrom si zmeraj ci mas nulovy odpor,..ak nemas tak mozes menit cidlo...

2009-03-23 23:29:40

Druhé čidlo lehce zvedá volnoběh při zařazené rychlosti( kvuli plynulosti řazení) A ty motory 2.2 jsou vpodstatě všechny stejné ALE!! každý má jiný palivový systém,jiné vačky,a elektroniku motoru,každopádně motory u Primery jsou všechny stejné a záměnné(až na čerpadlo,mluvím o holém motoru) Ten co si koupil byl buďto z Almery nebo Almery Tino,takže ho klidně reklamuj že kecal!! Almera má vstřiky mechanické(tlakové)ale Primera jen elektrické,stejný motor už má pouze Tino a X-trail(el.vstřiky) Kdyby si sháněl motor napiš SZ

2009-10-23 15:12:45

Prosím Tě to čidlo má nulový odpor,ale stejně je asi vháji.Bude velkej problém,když ho nechám odpojený.Nebo co by to mohlo ještě dělat,že na neutrál otáčky klesnou někdy to až chcípne a na jakoukoli rychlost se srovnají,ale dělá to až po ohřátí motoru. Za studena je to dobrý.


Odpovědět