Fórum - Téma


P12 - Dušení motoru


Fórum Primera P12 P12 - Dušení motoru

Informace o modelu: Nissan Primera P12


1  2  3

2016-03-06 16:03:45

hellraiserr: Tak to bude asi ono,protože tady je to vedené také jako palivový filtr. http://www.automobilovedi...6272/10361/palivovy_filtr

2016-03-06 16:40:35

A nebude to skor tento ktorý je v tom module plavákovom?

http://www.automobilovedi...y24.cz/japanparts/2162454

http://autodielyds.sk/sk/dir/1-1/1/1/164002Y501

Inak robili sme diagnostiku a celou dobou jazdy sa nič nestalo ale ked sme vypli motor a chceli naštartovať tak dlho točilo kým vobec chytilo a hneď vyskočil ENGINE CHCECK a na diad. ukázalo tieto dve chyby:

0335-Neznamy chybový kod

P0011-Sací vackový kriadel-1rada valcov časovanie polohy-príliš predčasné

Otázka znie nemože to všetko sposobovať snímač polohy vačkového hriadeľa?

2016-03-06 17:59:42

hellraiserr: Skontroluj si male kostry na motore,a či ma baterka pri štartovani cez 10,5 Volta.

0335 je snimač kluky,0011 je časovač vačky-snimač vačky-snimač kluky.

Vyzera že sa biju snimače ale tiež to može sposobovat vadna kostra alebo vadna baterka(velky pokles napetia)

2016-03-06 18:22:52

Možno hlúpa otázka kde všade sa to pozerá?

2016-03-07 12:09:56

SJaro-myslíš ze by to mohlo byť ono,ja mam podozrenie ohľadom paliva.Počas celej jazdy auto dusí a hádže ako sa prerušoval prívod paliva,občas aj zdochne a ledva sa dá naštartovať.Mam podozrenie na ten palivový filter ktorý by mal byť v tom plavákovom module alebo ten sušička výparov TENNEX či nie je upchatý,alebo upchaté palivové potrubie-dá sa to nejako prefúknuť-prečistiť?

Inak menili mi v nissane zadný výfukový tlmič ale nesedela príruba ak to prevarili len som si všimol že výfukové potrubie na tom novom tlmiči je tenšie ako to prívodné od stredového tlmiča.Mam už nervy v kýbli auto ma päť rokov poslúchalo a teraz sa nevieme od čoho sa odraziť...

2016-03-07 21:22:27

tak qr18de by to mal mat na tom istom mieste ako qr20de. a to nad spodnym plastom pri zadnej naprave. normalne sa skrcis pod auto a su tam od kolies spodne plasty ktore su upevnene na plech rezervy odsrobuj a pozri sa. je to debilne riesenie ale tiez som to nasiel nahodou.

2016-03-07 21:55:35

Mafi:myslíš to umiestnenie PAL.filtra či tú kostru motora?všetky ukostrenia v motorovom priestore sme prečistili a znova prečistili sviečky a auto chytilo na prvý šup-zajtra ho prebehnem a uvidíme.Mechanik mi zmeral aj batériu a povedal že bola vybitá-nechápem ale prečo auto krásne štartérom krútilo ak bola baterka vybitá?mal som aj podozrenie ci to nebude niektorá z cievok na sviečkach keď to chodilo akoby na tri valce...

2016-03-07 22:32:24

hellraiserr: Už so to tu viackrat pisal,štarter ma prevodovku a dokaže ho roztočit aj 6 voltov(obzvlašt u benzinaka),ale snimače pracuju s tromi voltami a pri šiestich voltoch baterky maju cca 1,5V .Pri štartovani tam natlče chyby a R.J.ma z toho chaos,ked začne dobijat a pride tam to spravne napetie

Kostry čidiel su brane,z tych malych kostriečiek ktore su vačšinou prišrobovane na sacom potrubi a paralelne vyvedene na 4 a 5 pin v diagnostickej zasuvke.Vela krat sa stava že pri pripojeni diagnostiky všetko funguje ako ma a po jej odpojeni to znova blbne,je to tym že diagnostika spaja 4a5 ak je niektory z nich na motore zoxidovany tak to funguje len s pripojenou diagnostikou.

2016-03-09 12:21:11

Takže všetky kostry sa prečistili a ošetrili no auto má problémy stále.Zbehol som ešte na druhú diag a tá keď sa rozsvietil CHECK napísala snímač polohy kľuky.Nasledne sme chybu vymazali a ked sa znova rozsvietil CHECK napísala to isté.Takže objednáme snímač len sa chcem opýtať kde sa nachádza a čo obnáša výmena?ďakujem

2016-03-09 21:36:07

hellraiserr: stiahni si SERVISNY MANUAL ku P12, ak Ti nepomôžu tieto obrázky, na str. 1 su linky k manuálu

2016-03-10 08:09:25

Vife ďakujem.Dnes som volal z chalanmi z Nissanu povedali že to bude na 90% rozvod,zajtra tam mam ísť na osciloskop idu pozrieť to časovanie...

2016-03-18 15:05:30

Niečo nové k autu,vymenil sa snímač kľuky čo sa hneď prejavilo a auto chytá okamžite ale nevyriešil sa problém dusením motora.Všimol som si že to vačšinou začne robiť ked sa auto zohreje.Vymenili sme aj sviečky a ešte snímač teploty chlad.kvapaliny.Ďalej sa dal nový zadný výfuk tlmič kedže sme zistili že sa objednal na krátku verziu priemery a v Nissane mi ho nahodili.Problem sa prejavuje zadusenim chodom motoru a auto celé trasie až v interiéri ktomu z výfuku idú zvuky ako keby odpľúval.Počas jazdy preblikáva CHECK ENGINE a neskôr ostáva svietiť.Nemal niekto podobné problémy? Nemôžu to byt vsreky,lambda sondy alebo odpalený katalizátor?ochvilku dôjde spraviť diagnostiku napíšem čo vyhodila...

2016-03-18 15:12:42

hellraiserr: Vypadá to na katík.

2016-03-19 00:02:40

jasne ze som tym myslel pal.filter.

2016-03-19 01:10:17

Podobný problém mám taky , začalo to po výměně váhy .

První moment nastartování s novou váhou trval šíleně dlouho a povedlo se až s plným plynem , tenhle problém byl naštěstí jen jednou.

Ovšem teď se mě stává při jakémkoliv rychlostním stupni a prudkém šlápnutí na plyn dušení ....občas i dojde k šílenému cuknutí jako by se měl motor urvat , jako by se zavřela klapka vzduchu nebo přestali fungovat všechny vstřiky současně.

Tohle se děje pouze pokud jedu vyhlídkovou jízdou , ale zajímavé je že né pravidelně !

Pokud motor točím už od začátku ve stylu psychopata tak se tenhle jev neprojevuje .

Svíčky jsou nové + filtr vzduchu , chybu to žádnou nehází , startuje to normálně na 2 - 3 škytnutí ..

2016-03-19 10:08:46

Takže po nočnej ked auto stálo 12 hodín vonku som po naštartovaní nechapal ako pekne išlo až pokial som nedosšiel domov a zohrialo sa.Potom znova nastali problémy z dusením-na diagnostike hodilo chybu P0301 Valec 1 detekovan chyba

zapalovani po prehodení cievky na druhý válec a vymyzáni závady sa objavila chyba P0302 Valec 2 detekována chyba zapalovani.Myslíte si že by to mohli robiť tie civky?pridávam odkaz na zvuky ktoré vychádzajú z výfuku ked sa to auto zohreje a svieti CHECK ENGINE...

IMG 0108

2016-03-20 01:38:59

Tak tohle je 100% cívka

Akorát bych ještě já potřeboval přijít na to kde je problém

2016-04-01 20:07:34

sjaro: Vedel by si miporadit prosim ta aky je priemer palivovej hadičky ktory ide už od filtra?nasiel som na nom len cislo 2101.Dakujem!

2016-04-02 19:24:44

Zdravím Vás takže po výmene všetkých cievok auto ide ako predtým...problém bol odstránený musím si zaklopať klop-klop.Ďakujem za cenné rady

2016-04-08 18:24:25

Zdar chlapi!

Moj problém vyriešeny,vymenil som palivovy filter a po dokladnom prezretí som zistil že na spodku filtra čo je odkalovač bola gumička ktorá bola šuchnutá hore a netesnila,čiže ked som pridal viac plynu nasavalo to vzduch,Pre istotu som vymenil aj palivové hadičky a auto ide ako dábel.....dakujem za cenné rady.......


Odpovědět

1  2  3