Fórum - Téma


P12 - diagnostika chyba - P0611


Fórum Primera P12 P12 - diagnostika chyba - P0611

Informace o modelu: Nissan Primera P12



2010-01-19 18:32:11

Prosím o radu. Primera P12 - nepustí mě přes 2500 otáček. Volnoběh jde na 4tis. Dnes jsem byl po třetí na diagnostice. Ukáže se závada 611a nikdo tuto závadu nedokáže specifikovat. V nissanu mi řekl že se s touto závadou ještě nesetkal Nejde odstranit, svítí kontrolka motoru na přístrojovce a jednou se objevila i závada : Vstřikovač,přizpůsobení aktivace vadná- ta ale šla smazat. Měl někdo podobný problém a případně jak ho vyřešil? Děkuji

2010-01-19 18:43:33

Michal, skús dať do googla: Wrong p0611 nissan. Rad by som pomohol ale cez mobil sa mi to tažko hladá a som v robote a nepišeš čo je to za motor

2010-01-19 19:22:24

Jo to jsem asi zapoměl.Je to 1.9dCi r.v. 2005

2010-01-19 19:37:27

Podla ScanMaster je to :

2010-01-19 19:41:42

Chyba P061 - Činnost řídícího modulu vstřikovače paliva

2010-01-19 20:02:28

A nebo takto-Vstřikovačů paliva Modul řízení výkonnosti .Já ne,to překladač.

2010-01-19 20:31:04

Já to mám odsud Vivid WorkshopData ATI cz

2010-01-19 20:51:10

...tá chyba nastala po nejakom zásahu alebo len tak spontánne.

2010-01-19 22:18:47

Při studeném motoru kontrolka asi týden svítila- po zahřátí a opětovném nastartování zhasla. Stáhnul jsem jen data do počítače- žádný zásah a hned jsem skočil do nouzového režimu a chyba 611

2010-01-20 09:07:31

... tak som trošku pogoglil a zistil som:

K poruche Fuel Injection Control Module (FICM) dochádza pri zlom stave batérie (nedostatku energie napr. štartovanie pri zapnutých svetlách), zlom ukostrení, napájacie relé FICM môže byť tiež príčinou generovania chybového kódu (ale to je zriedkavé) a väčšinu zlyhaní FICM spôsobuje indukčný ohrev.

... FICM bude treba pravdepodobne vymeniť ale to treba prediskutovať ... lebo ja tomu nerozumiem

..tuto sú nejaké chybové kódy:

http://oazazivota.eu/data/DIAG_CODE_03_Dmax.pdf

2010-01-20 21:09:42

Tak jsem to měl dnes znovu na vagu a píše to: ISO provoz řídící jednotky vstřikování. Co pak to asi je??

2010-01-21 19:07:22

Tak závada odstraněna!! Svítila kontrolka motoru - žhavící svíčka. To zapříčinilo nouzový režim- nechápu, ale je to tak!! Jel jsem do Strakonic do Nissanu -diagnostika. Mistři v Nissanu smazaly kódování střiků Bylo mi dost divný že diagnostika jim trvá celou hodinu. člověk si řekne asi závažná porucha - slyším jak se polouší nastartovat a ono nic po dalších patnácti minutách vítězně vyjdou a řeknou: Závadu č. P0611 neznáne- nikdy jsme se s ní nesetkaly. Dnes jsem jel do Nissanu Přibyl v Příbramy a závada odstraněna za čtyřicet minut. Výsledek- jedna žhavička špatná a teď ta třešnička. Pán ve Strakonicích smazal kódování vstřiků Je mi z toho na Přijde vám to normální?? Káždý někdy udělá chybu, ale musí se k tomu postavit jako chlap a né dělat mrtvého brouka!! Všem přeji hodně kilometrů bez závad a když už se něco objeví tak ať nepotkáté takové "specialisty" jako já! Děkuji všem za rady

2010-04-08 23:57:09

Ja sa síce živím programovaním a údržbou OS v PC, ale tomu, čo vymyslel počítačom riadené autá - dnes už hádam všetky, tomu prajem, aby sa už v živote nemohol ani len na internet pripojiť. Ja som tu mal tiež vo fóre tému so spadúvaním nafty. Nič nespadúvalo, nič som nemusel robiť, žiadne hadičky ani balóniky meniť, pri -10 stupňoch pod autom ležať. Celá chyba bola v kábli, ktorý som potom vystopoval, a on privádza signál od snímača polohy kľukového hriadeľa a bez toho ten CommonRail nedokáže štartovať. Píšem to sem preto, lebo auťák bol na 2 typoch diagnostiky, z toho jedna v značkovom servise a nikto na toto neprišiel. NIKTO. A pre banálne chybičky, ako je odídený jeden žhavič sa preto nejaký počítač v pohode môže rozhodnúť, že motor nepustí na vyžšie otáčky. TAK. V mojej starej P10ke - lebo aj tú ešte mám, by sa mi totok nikdy nestalo.


Odpovědět