Fórum - Téma


P12 - demontáž palubky r. 2005 a výš


Fórum Primera P12 P12 - demontáž palubky r. 2005 a výš

Informace o modelu: Nissan Primera P12



2009-04-27 10:45:35

potřebuju rozhodit středovej panel okolo CD mechaniky,abych tam dostal x-carlink. Nikdy jsem ještě nemel potřebu to udělat,tak nevím jak na to,nerad bych neco zkur.. nebo ulomil. V manuálu,co je tady k dispozici je popsaná demontáž staršího modelu P12 (3 stříbrný budíky uprostřed) a u mě je to jinak.. Poradí někdo? Díky

2009-04-27 21:53:47

A skutečně musíš ten panel rozebrat? Ty máš CD měnič? Jestli jsem to pochopil dobře, tak by mělo stačit najít konektor pro CD měnič, který by u P12 měl být vzadu vpravo v kufru.

2009-04-28 07:33:42

a v čem je to jiný?

2009-04-28 17:44:34

nevím,jestli je šikovný mít jednotu xcarlinku v kufru,když si tam budu připojovat flashdisky s muzikou.. proto to chci dopředu k rádiu.

Jiný to je, porovnával jsem to s manuálem a liší se jednak prostor okolo šaltpáky a okolo CD mechaniky, tam je jen s dírou pro Cd,já to mám se samostatně vypadajícím panelem. Dál ta demontáž středu začíná na obrázcích v nějaké krytce pod ovládacími tlačítky,kde jsou šroubky , tu já tam nemám,jen ovládač výstražných světela pod ním teda žádný šroubly nejsou ani nic jinýho..Ten manuál je vážně na první řadu P12..

2009-04-29 17:23:46

bilogie> Nezda se mi, ze by kluci japonsky ani frantici delaly zbytecne nekolik typu palubky..

Pod spinacem na vrovny zadny sroubek neni, jen opatrne vycvakni ten mikrofon, a odpoj ho.

Demontaz na me P12 2003 je takato (alespon co si pamatuju bez koukani do chytry knizky(PDF):

1) uplne vepredu dole na stredovym panelu, jsou z kazde strany plasty ve tvaru trojuhelniku(nebo dluhyho mnohouhelniku - opatrne zapacit, jeden vyskoci smerem k boku vozidla, druhej je navic nastrcenej na plechu, cili odpacit a posunout smerem dozadu.

2) pod nima se objevi sroubky - povolit

3) Dalsi srouby pod plastovymi cepickami z boku stredoveho tunelu,(sedaky posunout az dozadu) tam, kde se stredovy tunel jakoby deli na dve casti (mezi saltpakou/ rucnibrzdou,diry na kelimky)

4) opatrne odpacit plast kolem saltpaky, jeho zadni stranu smerem nahoru, mozna tam budou naznaceny drobny drazky, kam zapadne tenke pacidlo, plast odskoci - objevi se dalsi 2 srouby pod popelnikem - povolit

5) poud nechces sundavat celej stredovej tunel, da se predni cast tunelu kole saltky a pod palubkou vypacit tak, ze tunel, kde se deli se nazvedne, pak uvolni z pod plastu pod popelnikem a dirou od plastu kolem saltky se protahne ten kryt s manzetou(nikdy sem to nesundaval, zbytecna prace...)

6) jakmle je predni cast tunelu dole, objevi se myslim dalsi srouby, ty uz drzi stredovy panel s varovnym spnacem a multifunkcnimi tlacitky. Panel je po jejich odsroubovani drzen uz jen nekolika perky, a to pred budiky a dalsi dve az ctyri jdou kolem ramecku CDplayeru. Drzi to docela fest, a chce to tahat rovnomerne a opatrne at se nezmrsi konekor od tlacitek. Jakmile to povoli, nadvakrat si zlomit ruku a rozpojit konektory od panelu tlacitek a varovnejch svetel.

Me taky spusta veci nesouhlasi s manualem, ale da se to vymyslet.

2009-04-29 19:47:50

Maik007: tak to tam mám, jednotku mám v kaslíku pod CD mechanikou. Ta demontáž je fakt jiná, tunel u P12 2005 je v celku,nedělenej a bez krytek šroubků i bez šroubků.

1. vypáčil jsem plast okolo šaltpáky

2. sundal ty boční trojuhelníky vlevo a vpravo dole a povolil levej a pravej šroubek.

3. pak už jde celej střed vyháknout(tah k sobě a nahoru, v polovině porodu je dobrý otevřít dvířka schránky spolujezdce, ty boční chyty líp vyklouznou

4. jak to půjde, odpojit konektor varovnejch světel a svazek k tlačítkům

5. povolit 4x šroubek okolo CDčka, opatrně vyháknout spodní dva zoubky od kaslíku pod CD(jsou dostupný po odstranění toho plastu okolo šaltpáky

6. rádio mírně nahnout CDčkem k sobě a dolů,vyprostit opatrně vespod a vyndat. nemusí se vůbec šahat na ten zpropadenej tunel

Xcarlink potřebuje extra živit šťávou, to jsem se fakt bál rozmotávat ty tenký drátky k origo konektoru, tak jsem si vzal +12V mazácky ze zásuvky mezi sedadlama,napojil tam žlutej i červenej xcarlinku..a hotovo.

chodí super!

2009-11-30 10:20:58

a nemate nekdo nekde navod jak rozebrat horni cast palubky? potrebuju zkontrolovat zarovky v nudikach . je to na p12 2003

2009-11-30 12:35:54

vypáčíš ty 2 trojúhelníky na každé stžraně k sobě (jak jsou kontrolky pásů), jsou tam jen nacvaklý. Pak odšroubuješ několik samořezek a zvedneš celej ten plastovej štít k sobě a mírně nahoru a pak demontuješ 4 šroubky na sdružený přístroja je to hotový.

2009-11-30 12:49:07

jasne uz sem t zvladnul jen sem zjistil ze sou tam diody takze kdyz nektera nesviti tak to stejne nezjistim :)

2009-11-30 14:43:21

diody jsem ještě v palubovce originál neviděl, co vím tak jsou tam miniaturní žárovečky.

2009-11-30 15:02:32

zarovecky? me to prijde jako dvoumilimetrovy diodky . vymena mozna jen prepajenim asi .

ja tam mam tohle http://www.stualarm.cz/Fo...Cache/BigOrig/95BY003.jpg akorat bez ty petice . ej to snad rovnou na tom tistaku naletovany

2009-12-01 07:58:29

Tak te´d jsi mě zviklal, že by u p12 už byly ledky, to se schválně podívám.

2009-12-01 08:00:13

mrkni schvalne


Odpovědět