Fórum - Téma


P12 - Čidlo klikové hřídele


Fórum Primera P12 P12 - Čidlo klikové hřídele

Informace o modelu: Nissan Primera P12


1  2

2016-07-24 18:17:25

ten servis je myslím v pohodě. tu mi netvrdili tu cenu dvacet tisíc za rozvody. Je to jeden ze tří servisů kde se dokázali napíchnout a zjistit chybu. O té chybě s čidlem jsem konzultoval s borcem který nissany dělá a tvrdil že se ještě nesetkal s vadným čidlem na klice a že to bude řetěz. Volal jsem to servisákovi kde auto mám a bylo mi řečeno, že kdyby to byli řetězi hlásilo by mu to jinou chybu. Čidlo prej přeměří a pokud bude dobrý půjde se dál. Auto mi nešlo nastartovat. Povedlo se až když jsem nacepoval pod stěrači. do servisu jsem dojel uplně v pohodě. Po vypnutí motoru opětovný start se už zase nepodařil-je to divný. dík

2016-07-24 18:50:52

camil: Ja nechcem toho tvojho borca čo robi Nissany podcenovat ale myslim že s dieslami nema absolutne žiadnu prax.U 93kw sa vytahana retaz prejavuje tak že nejde auto pri rychlom zošlapnuti plynu do otačiek dusi sa a dymi,u 100kw sa neudrži na volnobeh a zhasina.Vadne čidlo byva malokedy,bud nedočiahne proti zubom alebo je problem v kabelaži.

Postup diagnostiky som ti napisal v predošlom prispevku.

To že maš problem so štartom nema nič spoločne s touto chybou,maš problem s SCV ventilmi alebo s privodom nafty do čerpadla.

2016-07-24 21:09:57

když mě to dělola poprvé tak mi vyměnili pal. filtr a ventilky, ale ty byli použité a neodzkoušené. Od té doby mi přišlo, že to dýl točilo, než to chytlo. Původní majitel mi říkal, že mám tankovat jak je cca 200km dojezd, že když je moc prázdná nádrž, nechytne to a musí nacepovat a pak tos obtíží chytne, myslíš, že to má nějakou souvislost? dík

2016-07-24 21:28:34

camil: SCV ventily maju životnost cca 160000km,kup si nove,vymen filter,prefukni trubku do nadrže,vyčisti nadrž,utesni všetky spoje na hadičkach okolo motora a jazdi.

2016-07-25 08:47:01

asi jo. Ještě k těm rozvodům. Ten vytahaný řetěz možná bude. Je pravda že když přidám tak to nejde s plynem, říkal jsem si že to je tím než se chytne turbo. měl jsem od kamoše půjčenýho passata 1,9 tdi kterj má najeto přes půl milionu a čuměl jsem jak to šlo krásně za plynem. to u toho mého se mi může jen zdát. Když přidám tak se chvilku nic neděje a až po chvíli se to rozjede a už mě několik lidí říkalo že mi to trochu čoudí, ale ne zas tak moc, tak nevím. Myslel jsem že když se dělaj rozvody, tak komplet se vším. mám doma náhradní motor a bývalí majitel říkal, že na tom jsou skoro nové rozvody, tak jsem si říkal, že bych ty řetězi mohl použít. Daj se nějak změřit jestli jsou vytahané.Jezdíval jsem na kole a tam se vytahání řetězu měřilo, že se na posuvku nastavilo myslím 127 strčilo mezi články a nesmělo tam být víc jak 128 jinak se měnil. Motorům vůbec nerozumím, tak je možné že tu píšu úplné hovadiny

des123  
2016-07-25 14:25:31

camil: za plynom sa ti nejde kvoli nedostatku nafty . Aj dym moze byt kvoli malemu tlaku nafty . Chod sa povozit s diagnostikou a sleduj tlak na raily .

2016-07-25 16:39:45

des123: Tu je uplne zbytočne niečo pisat,ja neviem či ten človek nevie čitat alebo nerozumi slovensky asi to mam psat česky?

camil:U 93Kw vytahana retez,nastartuji šlapnu plynovej pedal na podlahu,motor se roztoči jen na 1200 otaček dusi se a z vyfuku jde šedočernej kour jako z uhlove lokomotivy,nejde dychat a za par sekund je kolem auta tma.

Rozumiš?

2016-07-25 20:59:14

jo soráč rozumím tak tohle to nedělá.

2016-07-26 10:50:55

tak ted mi volali ze servisu. vyměněný startér a vše funguje jak má. Prý na tom starteru bylo něco špatně a rušilo to káble od toho čidla. Ale asi ještě vyměním ty ventilky at mám klid.


Odpovědět

1  2