Fórum - Téma


P12 - 2.2 Di kouří při akceleraci


Fórum Primera P12 P12 - 2.2 Di kouří při akceleraci

Informace o modelu: Nissan Primera P12


1  2

2009-06-14 22:25:30

u skodovkach VW a pod. proste TDi ked tak fajne zcmudi vecsinou zacinaju odchadzat vstreky.alebo sa mylim svobi?

Hm,zajimave ze pri novych autach turbo piskat nepocut.Ked zacina turbo piskat nezadiera sa tak nahodou hm...?

2009-06-14 22:32:41

Turbo piska normalne nejaky vic nejaky min je to podle me dle turba . A stima TDi od VW tak ty cudi furt i nova octavka tak ta vstriky a vse ma OK jako ona kdyz pojedes normalne tak necudi ,ale kdyz mu nalozis nebo prejizdis na jednicku patnik nebo tak tak to uvidis a nemluvim ani o tom kdyz to nacipujes a kdyz nacipujes tuhle 2.2 tak ti stejne nebude hulit ani na tich 1.1baru to nehulilo nejak viditelne i ten jak na to delal koukal protoze mel dimovnici.

Jinak kdyby si videl jak cmudela mami micra kdyz byla studena a mela v haji vstriky a nebo kamosovo Escort 1.8Td kdyz ho nastartujes to je taky sranda

2009-06-14 22:38:58

No brat ma 2.2di a ta tiez nema intercoler a ked sme ho tam dali tak to znizilo vykon a to preto lebo turbo malu velku medzeru kedze sa zvysil objem sacieho traktu cize dalsie upravy musely ist nove vstreky a cip az potom to bolo prave orechove. No a ja som kupil 100kw a ide ako pila tak ako bratova s upravamy.

2009-06-14 22:43:16

Jako ze turbo mu nabihalo pozde ? Onu uz ted nabiha dost pozde to u toho 2.2DCi nabiha uz driv ?

A to tomu brachovi nestacilu uz vstriky ? Mi meli ten 1.1 baru a vstriky jeste stacili a jelo to urcite lip nez 2.2Dci 136koni . Natlacte jeste do brachovo .

A cerpadlo mu drzi ? A jak jste tam dali velkej intercoler toho jsem se prave bal ze by to nabihalo pozde .

2009-06-14 22:58:56

U dci zacina tlacit od 1400 otacok a bratovi ak po na montovani chladica az pri 3000 a chladic nam sadol z KIE 1.6 crdi aj hadice sme pouzily z nej akurat musis chladic klimi prerobit uchitky. myslis 1.1 baru coho? a este 2,2dci ma 6kvalt takze su kratsie prevodove stupne tam je velka vyhoda.

2009-06-14 23:00:51

Brachovi turbo tlacilo dle RJ 1.1baru chvilku .

2009-06-14 23:03:27

a co to ma z cerpadlom?

2009-06-14 23:25:12

Ted uz nic ,ale po tom co jsme zvedli tlak turba na 1.1 baru tak po 80km odeslo cerpadlo tak nevim zda to melo souvislost ,ale radsi jsme to uz nepustili na 1.1

Jsme sehnali jiny z vrakace u tich 2.2Di casto odchazi ty cerpadla a nejsou k sehnani a novy 100 000kč repas 50 000kč a vrakac 7000kč

Hele a co kdyby se do 2.2Di dalo turbi z 2.2DCi by to mohlo nabihat rychleji

Nic du spat rano na praxi kdyztak zitra zatim cau ,ale vim jedno ten intercoler na almeru nema cenu pridavat

2009-06-15 07:03:40

Turba su rovnake. a ako ste zvetsily tlak turba?

2009-06-15 11:21:19

Diky za schema, chapal sem to blbe.. Nikdy sem se tim nezabyval a neni to poradne videt.. Ale kdyz sem si ted procital cim sem ten thread zacal, musim rict, ze kdyz sem to pak sledoval, ten kour byl spis cernej nez bilej....hadice do intercooleru je docela mastna - ale muj mechanik tvrdi, ze je do urcity miry mastna u vsech dieselu.. Tak si myslim, jestli neni zasranej ten intercooler a proste to treba nenasava malo vzduchu a pak se to blbe nespaluje? Proto by to mohlo taky kourit, ne? Kazdopadne kvuli necemu musela spadnout, i kdyz samozrejme to ze spadla sama od sebe je taky mozny..

2009-06-15 16:43:46

Captainhangover mohla spadnoud sama jestli tam neco delali nemuseli ji dobre utahnout nebo ze by byl ucpanej intercolere to se mi nezda.

No tlak jsme zvedli pres ridici jednotku tam upravil hodnoty ten co nam to cipoval vlastne RJ steluje ten boost controler co ovlada wastage a ty ho pres tu rj jednotku prestelujes na vyssi tlak ze zacne podtlak do wastege poustet dil.

Jinak turba nejsou stejny mozna napojeni jo ,ale turbo by stejny bejt nemelo uz jenom kvuli tomu jak to ruzne nabihaj a to vtvim aute by melo mit s promenou geometrii lopatek.

2009-06-17 10:17:03

Včera jsem tomu teda věnoval odpoledne u známýho v servisu:

Jedna z hadic, který vedou do intercooleru praskla, z nějakýho důvodu nebyla originální, vyměnili sme ji.. Auto teda jede zase normálně a nefučí..

Při té příležitosti jsme sundali všechny hadice sání (včetně těch, co vedou do turba, z turba, atd..). Z toho vylezlo, že turbo je úplně v pohodě, žádný vůle nemá, olej nepropouští a je skoro nový (dokonce sem nakonec našel i tu záruku).

Nicméně, pokud šlápnu Primeře na krk, přes tři tisíce do tří a půl zakouří, docela dost, je to vidět i v zrcátku.

Přičemž: olej vůbec nežere (předtím se nějakej ztrácel, protože poslali ol. filtr bez těsnícího o kroužku přes kterej se to trochu rosilo), voda se absolutně neztrácí, olej dovody ani naopak rozhodně neteče. Motor se nikdy nehřeje víc, než by měl (tj. ručička je pořád pod půlkou, ať dělám cokoliv..), auto jede úplně normálně, vůbec nežere (8 město, 7 i trochu míň dálnice a cesty..), váha vzduchu je nová, starou mam ve sklepě..

Doporučení mechnika zní kašlat na to. Na otázku na vstřiky řekl, že to je vysoce nepravděpodobné.. Zapomněl sem dodat, že auto má najeto jenom 135 000..

Jediný co mě teda vadí, že se stydim, co za mnou lítá.. No a taky to asi neni normální..

2009-06-18 12:08:09

Btw, zapoměl sem se ho zeptat na ten egr ventil, kdyby nedoléhal nebo byl zanesený, mohla by to taky být oříčina, ne? Řeknete mi někdo pls, kde ho najdu?

2009-06-21 14:38:00

EGR ventil najdes za hadicou od vzduchoveho filtra do sania.Je namontovany na sanii.POkial si mal praskutu hadicu na tlaku turba,tak motoru musis vytat aby sa vycistil.Ak mame takyto problem po oprave staci ist z autom na dialnicu a poriadne mu nalozit,aby sa odstranily sadze a iny bordel zo sustavy.Auto chvilu dymi,ako lokomotiva ,ale po chvili je to cisty ekolog.

2009-06-21 15:44:15

Dík, na ten ventil sem se zapoměl kámoše zeptat Fakt je, ze se to po vymene ty hadice dost zlepsilo

2009-06-21 15:47:15

Ja to rikam furt ze to ty auta nechce extra setrit


Odpovědět

1  2